Opowiem wam krótką historię.
Jest o dziewczynie, którą bardzo dobrze znacie pod pseudonimem LeniwegoAniolka. Na pozór była niczym nie różniącą się od jej rówieśników, jednak kiedy zaczynała uwalniać swoją wyobraźnię i przenosić ją na słowa, a później kartki, wypełniało ją niezwykłe uczucie.
Pewnego dnia przeglądając Youtobe'a znalazła piosenkę, której zaczęła słuchać przez następne dni. Znała już wszystkie jej wersję, odsłony - A przynajmniej tak jej się wydawało. Któregoś dnia gdy ponownie dała się oddać muzyce, znalazła kolejną wersję piosenki, jednak przedstawionej w inny sposób. Była jakby odwzorowaniem gry. Po krótkiej chwili zorientowała się, że bardzo jej się to podoba. Zaczęła zagłębiać się w grę, fabułę, postacie i wydarzenia.
Całą grę znała już na pamięć, zaczęła także shipować niektóre postacie, więc pewnie domyślacie się co poczuła kiedy pewnego dnia na internecie znalazła coś co ją zaintrygowało. Była to powieść dotycząca jej ulubionego shipu : Errink. Przeczytała jedną, zaczęła czytać kolejne aż odkryła skąd biorą się te cuda. Odkryła Wattpada. Natychmiastowo pobrała aplikacje i zaczęła czytać jeszcze więcej wypełniając się tym samym nieopisaną radością. Poznała masę niesamowitych ludzi z wspaniałym charakterem oraz świetnie się bawiła.
W krótce wpadła na głupi pomysł i postanowiła zacząć pisać własną powieść. Nie spodziewała się oklasków i możliwe, że usunęła by ją gdyby nie to, że ktoś zaczął czytać jej pracę. Zaskoczenie, które w tej chwili odczuwała, sięgało zenitu. Zaczęła pisać dalsze rozdziały tym samym poznając jeszcze większość ilość osób. Wszystko było idealne!
Teraz... dryfuje po Morzu Bezwennym poszukując ponownie tego samego uczucia co dawniej. Nie raz jej oczy wypełniają łzy, na myśl o zostawieniu i ucieczki, jednak zawsze się powstrzymuje. Nadal walczy, albo przynajmniej próbuje i będzie to robić dopóki starczy jej sił.
_________
Cześć wszystkim.
Napisałam to po pierwsze
- żebyście wiedzieli, że żyję, co pewnie niektórzy autorzy zauważyli, bo na bieżąco czytam i głosuje na nowe części waszych powieści.
Oraz po drugie
- że tego wszystkiego tak łatwo nie zostawiam.
Mam ostatnio mały kryzys twórczy przez co rozdziału jak nie było, tak nie ma już prawie dwa miesiące. Niby mam pierwsze zarysy tego co chce dla was napisać, jednak składają się one z naprawdę małych ilości słów, więc sądzę, że nie opłaca mi się wstawiać czegoś tak krótkiego. Postaram się napisać i wstawić ciąg dalszy akcji jak najszybciej mi się to uda. Całuski :³
Pozostańcie zdeterminowani~LeniwyAniolek
CZYTASZ
,,Nie zapomnij o mnie" ~Errink~
Fanfiction⚠Uwaga, w książce znajdują się liczne przekleństwa, błędy, głupie pomysły autorki oraz łamanie czwartej ściany⚠ To bardzo długa historia. Swoje korzenie ma aż w dzieciństwie naszych bohaterów. Znajomość. Koleżeństwo. Przyjaźń i... Nienawiść.. coś mu...