Koridoriai buvo pilni visokiausių žmonių. Mes ėjome ilgu keliu atrodė jog jis lyg kokia gyvatė vinguriuoja tačiau galiu prisiekti jog ėjome tiesiai. Mokykla buvo daug didesnė nei atrodė iš lauko. Visų žvilgsniai krito į mane tačiau man tai mažai ir te rūpėjo. Mano tikri draugai palikti ten ir aš nežadu ne kovoti dėl to. Nuo devynerių metų lankiau boksą ir jogos užsiėmimus bei dar kelis būrelius. Nesu megėje girtis bet mokykloje mušdavausi geriau net už daugelį vaikinų. Tad jai kas apsiginsiu. Mama pradarė duris ir mes įdėjome į vidų.
-Sveiki pone Zoja.-ir šyptelėjo mano savanaudei motinai.
-Laba diena.-su šypsena atsakė mama.
-Dokumentai jau parengti tik reikia parašiuko čia čia ir čia.- pasakė mamai ištiesdama popierių.
-Taigi panele Felicija. Prašau jūsų pamokų tvarkaraštis ir raktai nuo kambario. Heyla!-šuktelėjo direktorė ir pro duris įlėkė aukštą juodų plaukų rudų akių ir mielų veido bruožų mergina.
-Palydėk panele Felicija į savo kambarį jus būsite kambariokės.- pasakė direktorė.
Išeidama uždariau duris.
-Aš Heyla.- tarė su šypsena mergina.
-Felicija--trumpai atsakiau. Visai nenorėjau naujų draugų ar dar ko nors taip jau nuotaika buvo sugadinta savanaudė mamos.
- Atleisk tu juk nesenai išskyrei su draugais pažįstamas jausmas. - kiek liūdnu balsų tarė mergina-Patikėk man daug blogiau.-atsakiau dar vis piktokai.
- čia. - mergina parodė duris ir mes įėjome į gana erdvų ir jaukų kambariuką. Čia stovėjo dvi lovos dvi spintos du rašomieji stalai kabėjo 6 lentynos. - Tavo puse ta.
Nuėjusi krestelėjau į rytojaus pamokas
1. Treniruotė.
2. Susisiekimas su ugnimi.
3. Ugnies gynyba
4. Treniruotė
5. Istorija
6. Specialieji apmokymai
7. TreniruotėNa tvarkaraštį ne mažas tad dar turėsiu nueiti į biblioteką pasiimti knygų. Spintoje jau radau dalį savo daiktų kuriuos mama buvo išsiuntus paštu. Taigi pradėjau dėlioti savo daiktus. Susidėjusi rūbus į spintą patraukiau link rašomojo stalo.
Beveik viskas buvo vietose tik nuotrauka su mano geriausia drauge pasidėjau ja ant lentynos šalia bokso pirštinių.
Tuo pačiu metu į kambarį įėjo Heyla ir jos paprašius kad parodytų kur biblioteka patraukiame link jos. Visa laiką buvau apie kažką susimasčiusi tad net nepastebėjau kad mergina sustojo. Ji tik spėjo sugriebti už peties prieš man įsitrenkiant į sieną.
Įėjusios į didelį kambarį kuris kvepėjo senomis knygomis. Aplink buvo daug knygų. Pasiėmusi reikiamas knygas patraukiau atgal į kambarį ir atsisėdusi ėmiau vartyti knygas nejučiomis panirau į sapnų karalystė.
YOU ARE READING
Ugnies karė (Taisoma)
FantasyPaslaptis... Paslaptis... Skamba mano galvoje žodžiai kuriuos katik išgirdau aš privalau tekėti už vaikino kurio net nemyliu ir net nežinau kaip atrodo ar kas jis toks . Deviniolika metų mama nuo manęs slėpė tokia paslaptį o dabar turiu per tris mė...