6 Skyrius. Pokalbiai Ant Stogo

546 45 2
                                    

  Taigi dabar buvo 17:00 o man 18:00h. Bus šokių pamokymas nes reiks šokti valsą. Tai senovės ugnies valdytojų tradicinis šokis. Heyle džiūgavo nes jos simpatija pakvietė ją į šokių vakarą. Džiaugiausi dėl jos. Bet ir liūdėjau dėl savo draugės. Ankščiau mes dviese eidavom į visas šventes. Pas mus mokykloje dabar taip pat yra švenčių metas. Taip norėčiau būti ten. Turėjau daug pažystamu su kurias kalbedavausi o dabar turiu tik vieną.

Taigi nusprendusi kad laikas apsirenkti kokia nors patogią apranga repeticijai atsidariau spinta ir ėmiau jieskoti ko nors patogaus.

Radusi juodas tipas ir balta bliuskute nuėjusi į vonią greit persirengiaucir nuėjau į kambarį.

Po kurio laiko įšėjome į salę. Prie durų mane pasitiko Ayden džentelmeniškai nusilenkes ir pabučiaves man ranką kaip ankščiau sveikindavosi ponai ir ponios todėl nejučia nusišypsojau. Netrukus atėjo man dar nematyta mokytoja ir atrakinusi duris suleido visus vidun.

-Taigi kas manęs dar nepažystat esu šokių mokytoja.-grieštu balsų tarė moteriškė.-Sustojam su savo pora.

Taigi gal 2 valandas šokome šokį mokėmės kiekvieną judesį. Taigi  dar po valandos kankynės mokėjome šokti ir šokome be mokytojos pagalbos.

-Felicija ir Ayden puiku tiesiog nuostabu jūs mokotės greičiausiai.-pasakė mokytoja ir nusišypsojo.-jau galite eiti gražaus rytojaus vakaro.

Taigi išėjom į kolidoriu ir pradėjome abu iš niekur nieko juoktis.

-Taigi panele Felicija susitiksime rytoj vakare.-tai pasakęs šyptelėjo.

-Gerai ponaitį Ayden lauksiu jūsų  19:00.-tuomet pati nusijuokiau iš savo pasakytų žodžiu kaškodėl jį taip pat tai privertė nusišypsoti.

-Sudie.-tai pasakės mirktelėjo akį ir išėjo.

Aš taip pat patraukiau į savo kambario pusę.

Kadangi jau buvo 20:00h. Ir miego dar nenorėjau nusprendžiau sulaukti Heyles tad apsivilkusi pyžamą kuri buvo labaj švelni ir įkišusi kojas į pūkuotas tapęs įsipatoginau lovoje ir ėmiau naršyti telefone nebuvau jo įsijungus nuo tada kai išvykau. Buvo gal bent 500sms nuo visų mano draugų. Atsidariusi SMS daugiausia radau tokių SMS nuo kurių aš norėjau verkti. Mano geriausia draugė manes nebekenčia jog palikau ja viena kai jai manęs labiausia reikėjo. Kiti pyko jog išvažiavau ir net nepasakiau kur išvykau. Tuomet padėjau telefoną nes kambarį įėjo Heyle.

Ji persirengusi į pyžama nuėjo miegoti. Oaš bandžiau tačiau niekaip negalėjau. Kadangi mokykloje būdi sargas negalėjau išeiti į kiemelį. Tad tyliai atsidariau langą. Ir pažvelgus į pro jį bei darydamas ir kvepuodama grinų orų pastebėjau kopėčias vedančios ant stogo. Atsargiai užsiropštusi ant kopėčių pradėjau lipti ant stogo. Sename name kai kankindavo nemyga užlipdavau ant stogo ir stebėdavau žvaigždes.

Taigi užlipusi pastebėjau kad čia labaj gražu. Nuėjau patogiai atsisėsti. Bet tuomet pastebėjau jog aš čia esu ne vieną.

-Ayden? - paklausiau nedrąsiai nes iš nugaros buvo labai panašus į jį.

-Nesimiega-pasakė vaikinas.

Aš tuomet nuėjau ir atsisėdau šalia jo bei įsistebeilinau į dangų.

-Ką žadi daryti baigusi mokyklą?-paklausė jis.

-Negaliu nieko planuoti. - pasakiau liūdnų balsų ir prisiminiau kas įvyks po trijų mėnesių.

-Kodėl? - susirūpinęs paklausė jis tačiau aš tik įkvėpiau šalto nakties oro. - Niekam nesakysiu.

-Mano motina suplanavo mano vestuves dar kai buvau vysčiose.-tariau su palengvėjimu.

-Pažystamas jausmas.-atsakė jis.

-Tavo irgi?-paklausiau jo

-Taip puse mokyklos ugnį mokinausi valdyti tik dėl to nes jų vestuvės suplanuotos.-pasakė jis kiek pritildes balsą.

-Pažysti ją? - paklausiau jo.

-Nope susipažinsiu tik iki vestuvių likus savaitei.-atsakė jis.

-Bet visų vestuvės po trijų mėnesių? - paklausiau jo.

-Taip visoms šeimoms bus parenktos specialios salės kur įvyks vestuvės. - tarė jis.

-Nekenčiu to.-atsakiau.

-Toks likimas. -trumpai pasakė jis.

Ugnies karė (Taisoma) Where stories live. Discover now