Taigi atsikėlusi iškart susirišau plaukus į aukštą uodega ir pasiryškinau juodai akis. Pasiėmiau aptemptas juodas kelnes ir Nike juoda megztinį. Bei baltus Adidas sporbačiukus. Nedrąsiai priėjau prie merginos kuri rišosi plaukus.
-Heyle?-nedrąsiai kreipiausi į merginą.
-Taip. -su šypsena atsisuko mergina.
-Atleisk kad vakar buvau tokia ne mandagi.-pasakiau nuoširdžiai merginai man tikrai praverstų čia draugė.
-Nieko tokio.-pasakė mergina bandydama susirišti plaukus.
-Galiu padėti.-pasakiau.
-Būtų puiku.- ir nusijuokė kas mane privertė nusišypsoti.
Surišusi jai plaukus. Patraukiame į sporto sale. Ėjome tais pačias gyvatės iliuzijos koridoriais. Dauguma spoksojo į mus bet dauguma buvo užsiėmė savais reikalais ir nebekreipė į naujokę dėmesio. Taigi įėjusios į salę atsiradome savo mažą kampelį ir pradėjome tempimo pratimus. Nusprendžiau nueiti prie trenerio ir prisistatyti kad vėliau nebūtų visai klasei surėkiama kad yra naujokė. Nemėgau dėmesio .Taigi nuėjau prie trenerio.
-Tu turbūt esi naujokė.-pasakė treneris.
-Taip Felicija.-pasakiau mandagiai.
-Pasirašyk štai čia.-pasakė jis.Aš pasirašiusi nuėjau toliau mankštintis. Bet priėjusi pamačiau kad kelios merginos yra apsupusios Heyle. Pamaniau kad ten jos draugės tad nuėjau prasimankštinti. Tačiau jos ja pastūmė ir pradėjo ją vadinėti nevykėle ir panašiai.
Taigi nuėjau prie Heyles kuri buvo parklupusi ant žemės. Ir ištiesiau jai ranką ji ja suėmė ir atsistojo.
-Kas tu tokia esi manąs nevykėles draugė.-paklausė viena iš merginų kuri atrodė kaip viena iš pelenės seserų.
-O tu kas tokia. -paklausiau prunkštelėdama.
Ji nusišypsojo savo keista šypsena ir pradėjo eiti link manęs. Ir ji pasinaudojusi savo magija mane pastūmė.
-žiūrėk su kuo kalbi ir rink žodžius.-tačiau aš ją pastumia atgal ir išvengdama jos draugių smūgių taip atkreipdamas visų dėmesį atsistojau už jų.
Tuomet mus pakvietė mokytojas. Ir mes visi nuėjome į salės vidurį.
-Medison šiandien tu rinksiesi su kuo kovoti ir gausit su savo priešininke po pažymį.-tarė treneris ir į priekį išėjo ta pati blondinė mergina.
-Su Felicija. -pasakė jis ir šyptelėjo o aš nedrąsiai išėjau į priekį.
Nekenčiu būti dėmesio centre tačiau dabar esu. Ir mano priešininke ir taip ant manęs širsta tačiau jai ji pasikliaus pyktį pralaimės taigi abi atsistojome į puolimo pozicija.
Ir treneriui paskelbus pradėti ėmėm sukti ratus. Ji puolė bet aš išvengusi smūgio trenkiau jai. Ji atlaikė smūgi ir naudodamasi savo galiomis bandė nublokšti mane tačiau turėjau gera orientaciją ir spėjau pasitraukti iš kelio. Tuomet pasinaudojusi proga trenkiau jai . Girdėjau kaip mergina sucypė. Nenorėjau dar ilgiau būti centre tad greitai judėdama ir jai nepastebima pargrioviau ją ir užlaužiau ranką. Treneriui sumušus iki penkių buvau paskelbta kaip nugalėtoja.-Felicija dabar pamėgink savo jėgas su Ayden.(tarti Edenas jai jums taip lengviau)
Į priekį prieš mane išėjo išvaizdus vaikinas. Juodų plaukų aštraus žandikaulio ir vos ne sidabrinių mėlynai akių. Su juo bus nelengva nes matėsi kad jis taip pat sportuoja. Taigi mokytojui pasakius pradedam pradėjom sukti ratus. Jis bandė trenkti bet aš išvengia smūgio ir trenkia jam į šoną. Mačiau kad jam kažkiek skaudėjo tačiau stengėsi to neparodyti ir padaręs greita judesį per vertė manę ant žemės tačiau aš greita reakcija taip pat jį pargriaudama tačiau jis užgriuvo ant manęs. Situacija buvo nejauki tačiau greit atsipeikėjau ir nusiverčiau ji nuo savęs bei užlaužiau ranka mokytojui sumušus reikiama skaičių laimėjau ir atsistojusi padėjau atsistoti vaikinui.
YOU ARE READING
Ugnies karė (Taisoma)
FantasyPaslaptis... Paslaptis... Skamba mano galvoje žodžiai kuriuos katik išgirdau aš privalau tekėti už vaikino kurio net nemyliu ir net nežinau kaip atrodo ar kas jis toks . Deviniolika metų mama nuo manęs slėpė tokia paslaptį o dabar turiu per tris mė...