7 Skyrius. Šokių Vakaras.

492 38 1
                                    

Taigi atsikėlusi ryte susirišau plaukus į aukštą uodega bei apsirengusi sportinė apranga nusprendžiau kol Heyle miega išeiti į sporto salę.

Įsidėjusi ausinukus ir užsileidusi muzikos išėjau iš kambario. Nuėjusi į sporto salę pradėjau bėgti. Ji nebuvo didelė tad bėgau 5ratus. Dar kokias 30min pabuvau prie įvairių treniruoklių ir patraukiau atgal į kambarį.

Heyle dar miegojo tad nuėjau į dušą nusiprausti. Viską susitvarkiusi išėjau iš vonios bei pakėliau dar tebemiegančia mergina.

-Labas rytas miegale.-pasakiauj jai.
-Labas.-sumurmėjo ji.
-Gal galėtum aprodyti mokyklos teritorija lauke? - paklausiau jos mandagiai.
-Taip žinoma tuoj susiruošiu.-pasakė striktelėdama iš lovos.
-Neskubėk. - pasakiau jai.

Heylei susiruošus patraukiame į kiemelį. Šnekėjo mes apie įvairiausius dalykus. Eidamos radom puikią vietelę praleisti dienai. Taigi nuėjusios į valgykla prisitepem sumuštinių. Ir pasidarėme gaivaus gėrimo.
Toje vietoje kur buvome nutarusi OS praleisti dieną išsitiesėm pleda. Bei padėjusios sumuštinius ir gėrimus.
Pasijungusios kompiuterį jieskojome filmų išsirinkome du bet kadangi niekaip neišsirinkome kurį žiūrėti nusprendėm žiūrėti abu.

Bet bežiūrint filmus nejučia užmigom.

Aš greitai lyg būčiau apipila šaltu vandeniu pašokau ir pasižiūrėjau į valandas. Dabar buvo po 16:00 tad pakėliau Heyle. Ir susitvarkiusios patraukiame į kambarius. Niekaip nesugalvojau kokią šukuosena daryti tad panaršiusi internete nusprendžiau pasidaryti kuoduką.

Taigi nuėjau išsiplauti gerai galvos

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Taigi nuėjau išsiplauti gerai galvos. Ir maždaug po 30min mano plaukai buvo paruošti šukuosenai. Šukuosenos darymas užtruko ilgiau nei planavau. Tuomet pasidariusi paprasta makiažą kuris derėjo prie mano plaukų spalvos. Apsivilkau sportinė aprangą jog jai kas nors atsitiktų galėčiau panaikinti suknelę ir patogiai jaustis kovojant. Jau buvo 18:00 o Heyle buvo dar vis nieko ne pasidariusi su plaukais nusprendžiau jai padėti. Jai kuo puikiausiai tiko garbanoti plaukai. Tad sugarbanojusi plaukus dar padariau iš jos plaukų maža rožyte. Užtrukau vos 30min. Tad dar padariau jai lengvą makiažą. Galiausiai su savo galiomis susikūriau  suknelę. Ir išėjusi iš vonio išgirdau.

-Wau atrodai tiesiog nuostabiai.-pasakė mergina netekusi žado.

-Ačiū tu taip pat. - iš tiesų ji atrodė labai gražiai. Taigi nebegaišdamos laiko patraukiame link salės.

Ten mane pasitiko Ayden.

-Nuostabiai atrodai. - pasakė tai pamatęs mane.-tikra princesė

-Ačiū. - nejaukiai pasijutusi pasakiau. - Tu taip pat.

-Eime?-paklausė jis.

Aš tiesiog palinksėjau ir nuėjau į salę kur visi rinkosi. Mane pamačiusi Medison su Ayden išsižiojo. O aš tiesiog jai šyptelėjau.

Taigi kai visi jau buvo susirinkę direktorė tarė kelis žodžius. Ir paskelbė šokio metą. Taigi dar pasitarę su mokytoja atsistojome į savo vietas. Mes su Ayden šoksime pačiame viduryje. Taigi atsistojus į savo vietas pasigirdo muziką ir pradėjome šokti. Nežinau kodėl tačiau niekaip negalėjau atitraukti akių nuo Ayden mėlynų lyg ledynas bet tuo pačiu ir žydrų akių. Mes šokome žiūrėdami vienas kitam į akis. Atrodė lyg daugiau nieko nebuvo aplink. Tik mudu. Šokis buvo nuostabus. Taigi pasibaigus muzikai nusilenkėme ir gryžome toliau stebėti renginio. Nuėjau prie gėrimų įsipilti vandens su citrina nes be galo troškino. Visa likusį vakarą prašokom įvairius šokius. Ir pagal liūdnas ir pagal linksmas dainas.

Pasibaigus renginiui išbėgome į sodą. Lauke švietė gražus mėnulis. Ayden laikė mano rankas ir stovėjo priešais manę. Tuomet pasižiūrėjo į mano akis o aš į jo. Ir tuomet jis mane pabučiavo.

Ugnies karė (Taisoma) Where stories live. Discover now