Taigi jau važiavome link oro mokyklos. Ayden susitaikė su Daniel taigi dabar jie abu šnekėjosi. O aš visą laiką buvau susikaupusį ir paskendusi savo mintyse. Tuomet gavau SMS.
-Pyksti? - supratau kad tai Daniel.
-Ne neturiu dėl ko pykti.-atsakiau jam.
-Kodėl tuomet be nuotaikos ir ne šneki su mumis?- parašė vėl.
-Nes mano gyvenimas sumautas. - atrašiau ir pyktį debtelėjau į jį.
-Mūsų taip pat tad ateik čia ir mėgaukis gyvenimu kol gali. - parašė jis. Ir aš tiesiog išjungiau telefoną.
Tuomet prie manęs atsisėdo Ayden o iš galo Daniel.
-Atstokit. - pasakiau.
-Nea. Aš noriu miego ir man šalta.-pasakė Ayden
-Tai eik apsiskabink Daniel. - pasakiau ir nusijuokiau iš savo pasakytų žodžiu.
-Na štai ir šypsena. -pasakė Daniel.
Tuomet man pasitaisė nuotaika ir mes likusią kelionės dalį prasijuokiam.
Taigi atvykę į oro mokykla nuėjome pas direktorę ir papasakoja kas buvo gavome kambarius. Kambariuose reikėjo būti po tris tad buvau su Ayden ir Daniel. Nutarėme pasižiūrėti siaubo filmą. Taigi įsitaisiau per vidurį o jie atsigulė iš šonų. Buvo šilta ir gera tad nusprendžiau pamiegoti. Atsibudau 03:00 ir visai nenorėjau miego. Tad nusprendžiau pasivaikščioti po mokykla. Išėjusi iš kambario patraukiau ilgų kolidoriumi. Vaikščiojom po ilgus mokyklos kolidorius. Sienos buvo daugiausia iš paišyti dangaus kraštovaiždžiu. Spalvos puikiai tiko prie balto mūro.
Taigi pasivaiksčiojusi ir apžiūrėjus mokykla gryžau į kambarį. Dabar buvo 04:00h. taigi įsitaisiau per vidurį ir toliau nuėjau sapnuoti.
Šį syk atsikėliau 09:00h. ir nuėjau į vonia.
Atlikusi rytinį ritualą ir gryžusi atgal į kambarį pamačiau keistai mielą vaizdą.
Ayden ir Daniel buvo apsikabinęl vienas kitą tad aš juos nufotkinau.
Ir tuomet pakėliau. Jie atsimerkė iškart pašoko iš lovos ir pradėjo juoktis. O aš jiems parodžiau nuotrauka.
-Kokie jūs abu esate cute. - pasakiau jiems.
-Ei išrink. - pasakė Daniel
-Ne.-pasakiau ir parodžiau liežuvį.
Jie abu susižvalgė ir pradėjo eiti link manęs. O aš išbėgusi iš kambario pradėjau lėtai bėgti link kolidoriaus.
Kadangi vakar vaikštinėja po kolidoriu man nebuvo sunku orientuotis. Vaikinai galiausiai apsisuko ir nuėjo į kambarį bent aš taip maniau. Tačiau einant atgal buvau priremta prie sienos.-Pričiupom. - pasakė Daniel
-Telefoną. - pasakė Ayden.
-Prašom. - pasakiau ir ištiesia jį ir Ayden jį paėmes ir įsidėjo į džinsų kišenę.
-Eime? - paklausė Daniel.
Tuomet jie nuėjo į kambarį ruošti o aš nuėjau paimti daugiau maisto atsargų bei vandens nes dabar laukia ilgiausia kelione iki vandens tautos bus savaitė kelio tad bus tikrai ne vienas sustojimas tad gali prailgti ir ilgiau nei planavom. Taigi nuėjusi į valgykla atsistojau į eilę. Staiga kaškas sušuko mano vardą.
-Felicija. - išgirdau pažystamas balsą ir atsisukusi pastebėjau jog ten mano geriausia draugė.
-Emilija ką čia veiki? - paklausiau jos.
-Na esu oro valdytoja po to kai tavo mama tave išvežė po 3 dienų mano mama man pasakė kad esu oro valdytoja. - paaiškino mergina. - tu irgi valdai orą.
-Ne esu ugnies valdytoja vykdau misija. -pasakiau.
-Ne per anksti?-paklausė ji.
-Na prieš kelias dienas buvo toks įvykis ir aš išgelbėjau kelis žmones. Dabar su manimiyra vienas sargybinis. - pasakiau jai.
-Supratau.-tarė mergina.
Taigi paėmusi maistą atsisveikinau su mergina ir nuėjau į autobusą. Ten jau buvo visi tad sudėjus maistą atsisėdau ir patraukiau į tolimą kelę.
_______________________________________
Labaj atsiprašau už klaidas.
Ačiū kad skaitote :))
YOU ARE READING
Ugnies karė (Taisoma)
FantasyPaslaptis... Paslaptis... Skamba mano galvoje žodžiai kuriuos katik išgirdau aš privalau tekėti už vaikino kurio net nemyliu ir net nežinau kaip atrodo ar kas jis toks . Deviniolika metų mama nuo manęs slėpė tokia paslaptį o dabar turiu per tris mė...