Taigi atsikėlusi Ayden šalia jau neberadau. Tad nuėjusi į vonią padariau rytinį rytuala ir nuėjusi prie spintos pradėjau jieškoti kokių nors drabužių kadangi šiandien buvo pakankamai karšta ir nebuvo treniruotes nusprendžiau užsidėti baltus šortukus ir šviesiai mėlyna maikutę bei plaukus palikau palaidus. Pakėlusi Heyle susidėjau pamokas ir luktelėjusi dar kelias minutes traukiau kolidoriumi iki klasės. Taigi pirma pamoka buvo Istorija. Man įėjus į klasę pagavau Ayden žvilgsnį. Nuėjau atsisėsti į savo vietą ir išsitraukiau knygas. Tuomet pastebėjau į mane spoksantį ta patį vaikiną kurio vakar klausiau dėl Ayden. Nuskambėjus skambučiui visi suėjo į klasę ir mokytoja pradėjo pasakoti apie 4 pagrindinės stihijas jų susikūrimą ir panašiai. Man Istorija visai patiko mokytoja buvo labaj miela o kabinetas jaukus tad tai pamoka darę įdomesnė. Pasibaigus pamokai buvo dvi ugnies kalbos per kurias mes mokėmės senovės valdytojų ugnies kalbos. Visiškai nieko nesupratau. Taigi po šių pamokų išėjau pati pirmoji ir patraukiau iki valgyklos kur turėjau susitikti su Heyle. Tačiau mane staigiai kaškas čiupo už peties ir buvau stipriai atrenka į sieną.-Labas aš Daniel. - pasakė tas pats vaikinas kurio vakar klausiau apie Ayden.
-Labas ir ate. - pasakiau piktai.
-Oho kokia pikta man patinka piktos. - pasakė jis ir užspaudes man rankas virš galvos bei suėmias už gerklės bandė mane pabučiuoti tačiau kaškas jį nuo manęs atitraukė.
Kiek tvirčiau pastovėjusi ant kojų pamačiau kad tai Ayden.
-Gal pirma išsiblaivyk!-pasakė jis Daniel.
-O gal tu nori pasitraukti man į šalį ir leisti man pabaikti tai ką norėjau? - pasakė suirzęs Daniel.
-Nedrysk prie jos artintis ar jos net pirštų paliesti nes prisiekiu pasmauksiu savom rankom. - įpykęs pasakė Ayden.
Daniel supykęs iššėjo. O Ayden mane palydėjo iki valgyklos kur manęs jau laukė Heylei.
Nuėjusi pas mergina nieko jai nesakiau. Taigi pavalgėm ir pasikalbėjom apie smukmeniškus dalykus. O tuomet pro mus einančiai Medison pakišau koja ir ta dėjosi ant šlapio kurmiarausio.
-Žiurėk kur eini. - pasakiau jai ir šyptelėjau.
-Tu dar... - ne pabaigusi sakyti nuėjo.
-Ačiū. - staiga padėkojo man Heyle.
-Nėra už ką. - pasakiau.
Taigi pavalgiusios nuėjome į specialiųjų apmokymų pamoką.
-Taigi dabar padarysite dovanas vaikinai darys merginoms merginos vaikinams tad Susikirstikite po du.-aš nežinojau su kuo būti tačiau prie manęs atsisėdo Ayden.
-Ačiū. - tyliai pasakiau.
-Kad nėra už ką. - nusišypsojau pasakė jis.
Tuomet kaškas pasibeldė į duris ir mokytoja išėjo. Medison žiūrėdama į mane kaška sakė kas kokiam vaikinui. Ayden irgi tai pastebėjo ir tiesiog tyliai pasakė kvailė. Kas mane privertė nusišypsoti. Tuomet atėjo mokytoja.
-Felicija ir Ayden jus kviečia. - trumpai pasakė ji.
Mes abu nieko nesuprasdami susižvalgėme ir įšėjome iš klasės.
Mus pasitiko direktorė.-Jus reikalingi misijoje kadangi jūsų abiejų ryšis yra labai stiprus esate tinkamiausi šiai užduočiai. - pasakė direktorė.
-Kokiai užduočiai? - paklausė Ayden.
-Vakar jūs išgelbėjote kitų stichijų narius tad mums pavyko nustatyti iš kokių jie mokyklų tad jūs dabar juos lydėsite.-pasakė direktorė.
-Kada išvykstam? - paklausiau supratusi jog neturim pasirinkimo.
-Dabar eikite pasiimti svarbiausius daiktus užtruksite apie 2 savaites. - pasakė direktorė.
-O su mumis kas nors dar keliaus? - Paklausė Ayden.
-Taip Daniel ir Mikle.-pasakė direktorė.
Direktorei nuėjus mes taip pat patraukiame į kambarius. Mačiau kad Ayden nepatinka kad su mumis keliaus Daniel po to kas įvyko šiandien. Taigi gryžusi pirmiausia ką padariau tai buvo parašiau raštelį Medison apie misija ir kad greit gryšiu. Tuomet susidėjau daiktus ir patraukiau link Ayden kambario. Tačiau priėjusi duris sudvejojusi pasibeldžia ir išgirdusi.
-Užeik Felicija.-tačiau tai buvo Daniel pradariau duris.
-Kur Ayden? - pyktai paklausiau.
-Duše. - atsakė jis.- Atleisk dėl to kas įvyko ryte buvau apkuites.
-Atleidimą reiks užsitarnauti. - pasakiau dairydamasi po kambarį.
-Na ką gi tuomet bandysiu išpirkti kaltę.-kai tai pasakė iš vonio išėjo Ayden ir suraukes antakius be žodžių pasiėmė savo kuprinę bei taše ir priėjo prie manęs.
-Eime?.-paklausė šyptelėdamas manęs.
Aš tik linktelėjau ir išėjau iš mokyklos...
YOU ARE READING
Ugnies karė (Taisoma)
FantasyPaslaptis... Paslaptis... Skamba mano galvoje žodžiai kuriuos katik išgirdau aš privalau tekėti už vaikino kurio net nemyliu ir net nežinau kaip atrodo ar kas jis toks . Deviniolika metų mama nuo manęs slėpė tokia paslaptį o dabar turiu per tris mė...