9 Skyrius. Filmų Vakaras

409 38 1
                                    


Taigi kai nuėjome į mano kambarį Heylei nebuvo. Tad išsitaisemė ant mano lovos ir pasiėmia kopa pradėjom jieškoti filmo. Jau buvo vėlu kiek sunerimau dėl Heylei nes jos dar vis nebuvo.

-Einu atnešti spragėsiu. - pasakiau ir vaikinui linktelėjau išėjau iš kambario.

Ėjau ilgų kolidoriumi klausydamasi ar nieko neišgirsiu. Nuėjau iki valgyklos ir padarynėjusi spintelės radau jieškomo maisto. Taigi padariusi pokornus paėmiau du buteliukus Coca-Colos ir nuėjau į savo kambarį. Ayden jau buvo radęs kaškokį siaubo filmą. Tad padėjusi pupkornus įsitaisiau šalia jo. Jis vis dar buvo nuvargęs.
-Ar gerai jautiesi? - paklausiau jo kiek sunerimusi.

-Šiek tiek pavargęs.-atsakė jis.

-Jai nori gali eiti jau miegoti tau nebūtina sėdėti su manimi žiūrint filmą.-pasakiau jam nuoširdžiai

-Ne. Viskas gerai. - pasakė vaikinas ir kiek pasipatogines paleido filmą.

Žiūrėjome siaubo filmą tad aš kart katėmis kruptelėdavau kas sukeldavo Ayden šypsena. Tuomet Heyle įėjo į kambarį ji buvo visa susivėlusi ir jai buvo nutekėjas tušas nuo ašarų. Išsirangiusi iš patogios vietos nuėjau prie merginos.

-Kas nutiko? - paklausiau susirūpinusi.

-Felicija tu čia ačiū dievui.-mergina stipriai mane suspaudė savo glėbije.

-Kas buvo kodėl tu verkiai? - paklausiau jos išsilaisvinusi iš glėbio.

-Tiesiog kai tu išėjai prie manęs pradėjo lysti Medison ir ji sakė jog tu pabėgau nuo tokios nevykėles ir netikšos kaip aš ir tuomet ji iš manęs pasišaipė per treniruotę  apypyle miltais ir vandeniu ir... - mergina pradėjo kukčioti.

-Ei aš niekuomet tavęs nepaliksiu pažadų. O Medison aš rytoj atkeršysi ji daugiau prie tavęs nelys gerai.-pasakiau ir nuraminusi mergina leidau jai persirengti.

Viską susitvarkiusios ji iškart nuėjo miegoti nekreipdama dėmesio į Ayden. Gryžusi pas jį jis dar nepaleido filmo o ilgai žiūrėjau į vieną tašką paklausė:

-Kaip sužinojai kad aš miške? - paklausė jis manęs.

-Tiesiog atsikėlusi supratau kad neprisimenu puse dalykų kad įvyko vakar ar kaip atsidūriau kambaryje. Per dailės pamoka mačiau vizija kas buvo vakar, o atsipeikėjusi jau buvau  išpiešusi ta padarą. Tuomet pasijutau bloga nuojauta ir išbegusi pradėjau jieskoti tavęs. Tavo kambariokas pasakė jog tu negryžai ir jis buvo truputį apkvaites. Tuomet sekiau kelią kuri mačiau vizijoje ir tuomet radau tave. - papasakojau jam.

-Nerimavai dėl manęs?-paklausė jis manęs ir nusišypsojo.

-Taip. - atsakiau ir taip pat nusišypsojau.

-Jai tik viskas būtų kitaip. - pasakė jis.

-Kas kitaip? - paklausiau jo.

-Jai tik mums nesugriutu gyvenimas po tryju mėnesių.-pasakė jis ir nutilo bei paleido toliau filmą.

Taigi žiūrėjome filmą. Tuomet Ayden užmigo o aš padėjusi kompą ketinau paskaityti knygą kadangi mano lova buvo užimta. Tačiau Ayden sučiupes mano ranką patraukė į save ir aš taip pat nuėjau miegoti jo  glėbyje.  Dar kiek pagalvojusi panirau į sapnų karalyste.

Ugnies karė (Taisoma) Where stories live. Discover now