Taigi netrukus pasirodė mokytojas.
-Sveiki. - pasakė grieštas balsas.-Esu jūsų papildomų treniruočių mokytojas taigi kad negaištume laiko bėgte penkis ratus aplink stadioną.
Jis buvo aukštas juodų plaukų ir rudų plaukų vyrukas. Aštrus žandikaulis ir vešlūs antakiai padarydavo jį dar griežtesniu.
Mes nelaukę pradėjome bėgti aplink stadioną. Apibėgus viena ratą Biški sulėtinome bet.
-Greičiau judinkites arba jūs lavonai.-surėke jis.
Taigi mes ir vėl pas partinė tempą pradėjome bėgti. Apibėge 5 ratus pribėgo e prie mokytojo.
-Penkiolika atsispaudimų mikliai! - rėkė jis.
Taigi mes pradėjome daryti. Likus paskutiniam jis uždėjo koja man ant nugaros taip yra daroma norint patikrinti tvirtumą tad aš sukaupus jėgas padariau paskutinį.
-Penkiasdešimt atsilenkimų!-surėkė jis.
Taigi pradėjome daryti. Jau buvau be galo pavargusi tačiau nenorėjau parodyti savo silpnumo tad sukandus dantis ir sukaupusi likusias jėgas dariau nurodymus.
Padarę atsilenkimus atsistojomę ir atsikvepiame.-Bėgte atgal prie krioklių!-surėkė jis.
Taigi patraukiame link krioklių. Pribėgęs ten sustojome.
-Muškytės. - pasakė jis.
Mes nieko nelaukę pradėjom sukti ratus. Netrukus prasidėjo kova. Buvo taigi prasikove ir Ayden laimėjus buvau nubausta dar penkiolikai atsilenkimų. Taigi nieko nelaukusi pradėjau daryti kai Ayden pradėjo juoktis.
-Penkiolika atsilenkimų nesijuokt.-surėke jam į ausį treneris.
Aš nusišypsojusi ir padariusi padėjau vaikinui atsikelti nuo žemės.
-Dabar viskas susitiksime vakare. - pasakė jis ir išėjo.
Mes atsikvėpė patraukiame atgal į kambarius. Surūs prakaito lašeliai tekėjo man per skruostą. Taigi nuėjusi į kambarį patraukiau tiesiai į dušą. Palindau po šalto vandens srove kas mano kūną privertė atsigauti. Tuomet išėjusi pasiklojau lovą. Ir išėjau palikdama dar vis miegančią Heile.
Nusprendžiau nueiti į valgyklą pasiimti ko nors lengvo užkąsti. Taigi nuėjusi šaldytuve radau agurko pomidorų ir žiedinio kopūsto. Viską supjausčiusi įdėjau į dubenį ir uždėjus žiupsnelį druskos ir viską išmaišiusi patraukiau atgal į savo kambarį.
Tuomet pakėliau Heyle nes jau buvo pats metas merginai atsikelti. O pati nuėjau žiūrėti filmo ir valgyti savo salotas.Atėjus vakarui vėl išėjau į treniruotę nors Heylei pasakiau kad einu pabėgioti. Tai nebuvo toks jau ir didelis melas nes buvau įsitikinusi jog bėgioti reiks. Ir taip aš buvau teisi nespėjus nueiti jau buvo įsakyta bėgti 20 ratų o po jų daryti 15 atsilenkimų. Taigi pradėjome bėgti.
Vakarę gryžau visa nuvargusi ir išėjusi iš dušo apsimoviau šortukus ir užsidėjau sau didesnį megstinį bei įsirangiusi lovoje pradėjau skaityti kaškokia knygą kuria buvo padėjusi Heyle.
Ir įsitraukiau į knygos pasaulį...
YOU ARE READING
Ugnies karė (Taisoma)
FantasyPaslaptis... Paslaptis... Skamba mano galvoje žodžiai kuriuos katik išgirdau aš privalau tekėti už vaikino kurio net nemyliu ir net nežinau kaip atrodo ar kas jis toks . Deviniolika metų mama nuo manęs slėpė tokia paslaptį o dabar turiu per tris mė...