4 Skirius. Antra Pamoka

614 43 6
                                    

Prasidėjo pamoka susisiejimas su ugnimi. Mokytoja buvo pagyvenusi garbingo amžiaus su geltonomis lyg geltonojo drakono akimis. Nuskambėjus skambučiui visi susirinkome klasei.

-Susikirskite po du mergaitė ir berniukas.- tarė drebančiu balsų pagyvenusi mokytoja.

Aš nieko čia nepažinojau, tad pasidarė šiek tiek nejauku. Staiga kažkas prilietė mano petį. Staigiai atsisukusi pastebėjau kad tai buvo tas pats vaikinas su kuriuo mušiausi.

-Felicija?-paklausė jis su žaisminga šypsena manęs.

-Ayden?-atsakiau jam irgi klausimų.

-Regis teks likti mums kartu komandoje. - pasakė ir nuėjo atsisėsti meditacijos poza ir laukdamas kol atsisėsiu kiek padvejojusi atsisėdau tokia pat poza priešais jį.

-Dabar užsimerkite ir susilieskite su priešais esančių žmogumi delnais.-mes taip ir padarėme kai visi jau sėdėjo taip mokytoja tarė:

-Įsivaizduokite kaip jūsų venomis teka ugnis. Įkvėpkite ir iškvėpkite jauskite kaip jūsų venomis pulsuoja ugnis. Kai tai įvyks susisiekite su priešais esančio žmogaus esybe pajuskite jo galę ir tuomet po lėto atsitraukite taip sukursite ugnies tiltą per kurį galėsite vienas kitą papildyti savo galiomis. - mokytojos balsas buvo ramus ir švelnus.

Susikoncentravau ties ugnimi. Jaučiau ja kaip ji pulsuoja mano venomis tad iš lėto ja pasiunčiau Ayden ir kai pajaučiau jo ugnį kurios energija buvo labai panaši į manąja. Pradėjom atsitraukti vienas nuo kito. Ir kai atsimerkėme tarp mūsų rankų buvo ugnis abu šyptelėjome.

-Niekam dar nebuvo pavykę per penkias minutes iškviesti ugnies nuo šiol jūs per mano pamokas visuomet būsite poroje.-tartum tai kas katik įvyko jai būtų suteikia begalybe džiaugsmo. Aš nusijuokiau kas privertė Ayden prunkštelėti bet ir pats nusišypsojo.

-Dabar pamėginkite stiprinti vienas kito galias vienas į kitą leiskite po daugiau energijos taip sukursite ryšio kamuolį.

Vienas į kitą leidome po daugiau savosios energijos. Pamažu iš ugnies tilto formavosi kamuolys. Netrukus į klasę įėjo direktorė ir pamatė kaip mes formuojame ugnies kamuolį.

-Naujas mokyklos rekordas!-sušuko direktorė.

-Dabar atsistoję paleiskite kamuolį į taikinius.-pasakė mokytoja.

Mudu atsargiai atsistojome šalia vienas kito ir paleidome ugnies kamuolį į taikinius šie akimirksniu sudegė.

-Kodėl jūsų ugnies kamuolys buvo toks stiprus sudeginti taikinį sugeba tik trečiakursiai ir tai kai kuriems nepavyksta. -su nuostaba pasakė mokytoja.

Tuomet dar Medison su savo priešininkų pamėgino paleisti kamuolį tačiau jis subliuško ore.

-Puiku. - pasakė mokytoja jiems.

-Gal galėčiau pamėginti dabar su tavimi Ayden? - meilindamasi prie vaikino paklausė Medison.

-Atleisk tačiau negirdėjai ką sakė mokytoja dabar mano pora per visas šias pamokas bus Felicija. - šyptelėjęs ir patapšnojęs jai per petį atėjo iki manęs kai aš įdėmiai klausiau ką sako direktorė.

-Taigi ryto pradžiamoksliu šokiai tad nebus pamokų ir 20:00h. Jūs įleis į salę. Tačiau merginos turi būti su suknelėmis kurias susikurs su savo galiomis. O vaikinai savo kostiumus. Beje vaikinas turi pasirinkti mergina su kuria eis į šokių sėkmės.-pasakė direktorė ir prieš uždarant duris dar pridūrė: viską išmoksite per specialiųjų apmokymų pamoka.

-Felicija!-su klykia Heylė.

-Kas nutiko? .-atsisukusi paklausiau.

-Papasakosiu kai grįšime į kambarį.-pasakė su džiaugsmu ji.

Tuomet nuskambėjo skambutis ir mes patraukėme ilgų koridoriui.

-Kokia dabar pamoka?-paklausiau merginos.

-Dabar yra pietų metas. - su šypsena tarė ji.

-Tai čia po dviejų pamokų einama valgyti? - paklausiau kiek nustebusi.

-Na taip.-pasakė mergina.

-o kur čia valgykla? - paklausiau jos.

-Eime pasiimsime maisto ir eisim į kiemelį pavalgyti jai sutinki.-pasakė ji.

-Taip žinoma. - kuo mandagiu atsakiau.

---------------------------------------------------------

Labai atsiprašau dėl klaidų dalis
rašiau mokykloje per pertraukas tad nebuvo laiko kada taisyti.

Ugnies karė (Taisoma) Where stories live. Discover now