22 Skyrius. Smagybės.

325 27 0
                                    

Taigi mes su Ayden turėjome vėl gryžti į treniruotes. O ne gana to po savaitės busim susieti. Mes mokykloje buvome geriausi kovotojai dėl papildomų užsiėmimų. Taigi dabar iš po sporto salės gryžau į kambarį.

-Labas rytas! - sušuko Heyle.

-Labas. - atsakiau jai.

-Kaip rytinė mankšta? - paklausė mergina.

-Gerai eisiu į dušą tuomet galėsim ką nors paveikti. - atsakiau jai.

-Okiai esu suplanavusi smagią dienelę. . - pasakė ji.

-Hmmm.Skamba viliojančiai. - pasakiau jai ir užsidariau vonios duris.

Greit palindau po dušu jog nusiplaučiau praikatą. Bei susirišusi plaukus į aukštą uodega išėjau į kambarį.

-Eime.-pasakė Heyle.

-Okay. - tariau jai.

Šiandien lauke buvo šilta. Švietė saulė o debesys ne pranašavo jokių kritulių. Taigi mes patraukiame kažkur užz mokyklos medžių ir priėjome maža kūdra. Tuomet pajutau kaip esu pastumiama. Kai supratau tai jau buvau permirkusi ir šlapia.

-Ei! - sušukau Heylei.

-Tuoj ateis Ema ir Alisa.-tai pasakė ji. - praleisim smagiai diena.

Su Ema ir Alisa susipažinome per atletikos pamokas. Jos nebuvo būtinos tačiau direktorė mane įtraukia. Tuomet aš jas supažindinau su Heyle ir dabar mes esam draugės.

-Nagi padėk išlipti. - pasakiau ir ištiesia ranką nors iš tikro turėjau kitų planų.

Merginai pardavus man ranką ir aš ją suėmus įtempiau ją taip pat į vandenį.
Mes pradėjome vandens karus smagiai taškydamosi.

-Sviedinys! - sušuko Alisa ir vos mums su Heyle spėjus pasitraukti ji įšoko į vandenį. Netrukus į vandenį įšoko ir Ema.

Mes smagiai leidome laiką kariaudamos.

Netrukus prie mūsų prisijungė ir vaikinai tarp kurių buvo ir Ayden.
Ayden įlipus į vandenį aš jį apsikabinau jis mane taip pat.

-Awww. - pasakė Heyle ir Ema vienu metu.

-Reikia kam nors atnešti rankšluoščius ir maisto bei pledų.-pasakė Alison.

-Aš galiu. - pasakiau mandagiai ir šyptelėjau.

-Padėsiu pasakė Ayden. - ir mes abu išlipom iš vandens.

Jis buvo tik su šortais tad galėjau pastebėti jo pilvo presą. Jis supratęs kad ji nu žiūrinėju šyptelėjo.  O man pradėjo kaisti žandai.

-imk. - pasakė jis ir ištiesė savo megztinį.

Kai ji apsivilkau patraukiame link mano kambario.

-Ačiū už megstinį pasakiau ir paukščių jį. Jis kvepėjo juo.

-Prašom. - pasakė jis.

Taigi jis patraukė iki savo kambario persirengti o aš iki savojo. Greitai užsidėjusi šortukus ir crop top maikutę  bei užsivilkusi jo megstinį atidariau spinta. Ir paėmusi kiek radau rankšluoščių tar mano ir Heyles spintos išėjau į kolidorių. Netrukus Ayden pasirodė ir mes patraukiame link valgyklos pasiimti maisto.

Viską paėme patraukiame atgal prie ežero. Ir išsitiess plėda pavėsinė atsigulėme ir žiūrėjome į dangų kol kiti ruošė jiešmus nes nusprendėm pasikepti dešrelių ir naktį praleisti laukę.

Šį diena yra nuostabi. Jaučiausi be galo laiminga.  

Ugnies karė (Taisoma) Where stories live. Discover now