2.2

1.5K 227 71
                                    

Geçmiş

Justin ile ev arkadaşı olmak sürprizlerle doluydu.

Onunla tanışmadan önce çalıştığım kafeye beraber geldiği arkadaşlarını birden oturma salonunda bulmak da bu sürprizlerden biri olmuştu.

Onun için adamın tekinin kafasını patlattığımdan beni onlarla tanıştırmaya layık görmüştü. Dört kişilerdi; Elijah, Noah, Alissa ve Jordan.

Jordan ile Alissa sevgililerdi ve baya iğrençlerdi çünkü sürekli birbirlerinin suratlarındaydılar. Alissa baya güzeldi.

Noah oldukça neşeli, keyif pezevenginin tekiydi. Bayılmıştım ona.

Elijah ise biraz mesafeliydi ama yapısının bu olduğu ortadaydı. Kibar biriydi.

Bir akşam Justin her zaman yaptığı gibi dışarı çıkmak yerine, evde kalmayı seçtiğinde arkadaşları onun hasta veya ölmüş olduklarını düşündükleri için gelmişler. İşten dönüp eve geldiğimde ise Justin'in bir ev arkadaşı olması hepsini şok etmişti.

Noah beni kenara çekip eğer beni evde zorla alıkoyuyorsa ona söyleyebileceğimi, bana yardım edebileceğini söylemişti.

"Böyle şeyler yapıyor mu ki?" demiştim şaşkınlıkla.

Noah üç saniye yüzüme baktıktan sonra elini boşlukta sallamış ve gülüp sadece şaka yaptığını söylemişti.

Umarım demiştim kendi kendime.

Justin ile aramız biraz garipti.

Aynı evde yaşıyorduk ama birbirimizi belki de hiç görmüyorduk. Ben kendimi ona yük gibi hissettiğimden genelde odamdan çıkacak yüzü bulamıyordum, o ise zaten evde durmuyordu bile.

Bütün zamanını o dövüş kulübünde milleti pataklayarak geçirdiğine emindim.

Kim kendine böyle bir meslek seçerdi ki? Özellikle onun gibi suratı olan birisi nasıl olur da o kusursuz hatları böyle tehlikeye atardı?

Justin çok yakışıklıydı. Bu inkar edilemezdi. Onda insana kendine baktıran bir cazibe vardı.

Ama Justin konusunda inkar edemeyeceğim bir durum daha vardı. Beni biraz korkutuyordu.

İnsanlara zarar verdiğini görmüştüm, eli silahlı bir adamın evini bastığını görmüştüm. Tekin olmayan işlerin içindeydi. Bu belki onu daha da ateşli kılıyordu ama böyle tipleri biliyordum.

Onları sadece uzaktan izleyip gözüne bir ziyafet çektirmek eğlenceliydi. Hayatının içine dahil olduğunda bütün eğlence biterdi.

Bu yüzden ondan biraz kaçıyordum, benim için yaptığı her şeye minnettardım ama arkadaşı olmak gibi falan bir niyetim yoktu.

Sadece hayatıma bakıyor, kafamı biraz rahat ettirmeye ve bir yerlerden kaliteli ot bulmaya çalışıyordum.

Ama beni sırf ayıp olmasın diye arkadaşlarıyla tanıştırması ve onlarında birden beni çok sevmeleri işleri karıştırmıştı.

Kendimi o gece aniden hazırlanmış, onlarla eğlence kulüplerinden birine giderken bulmuştum. Böyle bir şeye nasıl ikna edildiğimden bile emin değildim.

Justin'in birden arkadaş grubuna dahil edilmem konusunda ne düşündüğünü bilmiyordum. O gece pek konuşmuyordu ve yüz ifadeleri de hep tek tipti.

Bazen sanki etrafındaki herkes ona rahatsızlık veriyor gibi bakıyordu. Belki de öyleydi.

Değişken ruh halleri vardı, onu sadece tek bir insan tipine sokmak hata olurdu.

GhostHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin