Kitora- h..hey surioara. Spune si face o fata intr un fel speriata.
Kay- c..e...adica..c..cum iti merge?
Ei se indeparteaza de ea ajungand lipiti de catedra care era in fata clasei, ea fara sa si deschida ochii inainteaza spre ei cand e la cativa cm pe langa capul meu zboara un fel... ghimpe urias? Toti ne uitam ba speriati ba uimi de viteza cu care se indreapta spre cap fatei, ea foarte calma atunci cand ghimpele urias mai are cativa cm sa o atinga ea se lasa cativa cm pe spate, chestia aia infingandu se in tabla uriasa care era lipita de perete.???- cum iti merge verisoara?
Toti ne intoarcem privirile spre persoana care era sprijinita de usa din sparele clasei.
Era o fata mai inalta decat mine cu parul verde putin deschis. O privea ranjind pe tipa care dupa cum pare are niste reflexe tari.Kitora- Tomo?
Kay- si tu esti aici?Noi iar ne intoarcem privirile spre cei din fata clasei, unii susoteau, altii ii ignorau iar altii priveau interesati aceasta mica "reuniune" si prin alti ma refer la mine, naruto, sasuke, kiba, hinata, Lee, Neji si Shino.
Tomo- vad ca ai aceleasi reflexe de felina! Spune accentund ultimul cuvant.
Tipa isi deschide incet ochii si isi intoarce capul spre fata care se pare ca este verișoara lor, o analizeaza putin iar pe urma isi muta privirea la mine care evident ma uitam prea insistent la ea, tresar si imi intorc capul spre Sasuke care pare destul de..nu stiu pot sa zic..curios?
Cassandra p.o.v
Fix cum am intrat im satul asta blestemat care se pare ca e cel mai apropiat de satul nostru (prin apropiat ma refer in legatura cu alinta satelor, se pare ca sunt un fel de "sate prietene" daca le pot spune asa) oamenii incep sa ma priveasca urat ba chiar cu sila de parca am omirat 2 persoana si le car corpurile dupa mine. Chiar m am obisnuit ca oamenii care nu ma plac sa ma priveasca asa sau chiar unii ma mai si ameninta sau jignesca asa ca trec pe langa ei privind minunatul pamant. Si daca va intrebati de ce ma privesc asa..pai motivul este ca imi stiu adevarata identitate.
*
*
*
Nu i destul ca intru in clasa asta plina de oamenii care se cred mai superiori decat ceilalti foarte nervoasa deoarece fratii mei iar au atras atentia asupra noastra dar mai dau si de verisoara Tomo, perfect ce pot sa zic.
O analizez putin si imi cobor privirea spre o fata cu parul roz care privea micuta noastra scena foarte insistent, cand constata ca o privesc tresare si isi intoarce capul, o fata blonda cu 4 cozi si un fel de evantai urias care sta in ultima banca langa un roscat fara sprancene si langa un tip machiat cu mov rade de gestul fetei cu parul roz iar eu imi ridic privirea mea versnic urata.
Voiam sa i spun daca are vreo problema dar pe usa intra asa zisul profesor impreuna cu un..barbat..in varsta de 20 maxim 22 cu parul de un argintiu minunat, un ochi acoperit de bandana cu emblema satului frunzei iar jumatate de fata ii aste acoperita de o masca neagra.
Amandoi merg in spatele catedrei iar domnul mai in varsta probabil "profesorul" nostru ne spune sa ne asezam, inaintez cu celelalte specimene spre ultimele banci.
Kitora s a pus langa Tomo, Kay langa un baiat cu parul blond iar eu m am pus langa tipa cu parul roz.Ibiki- numele meu este Ibiki Morino iar voi veti da prima proba de a devenii un chunin cu mine. Daca aveti vreo intrebare..asta e, acum o sa va spun intrebarile asa ca taceti si ascultati!
*
*
*
Heyy sper ca v a placut acest capitol, scuzati greselile gramaticale❤️
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...