23. Urme de gheare...

14 1 0
                                    

~Dupa 40 de minute~
Kiba p.o.v
Metgem de mai multe de jumate de ora iar singurul lucru pe care l am primit a fost o palma peste ceafa de la Cassandra pentru ca m am impiedicat si am cazut peste ea..logic nu s a clintit a stat stana de piatra dar tot mi a dat un capac de vad incontinuu privirea urata pe care mi a aruncat o cand m a lovit.
Dintr o data cineva o apuca pe Cassandra de cat si o arunca in perete atat de tare incat el se crapa.

Kitora- CASSANDRA!!
Eu- Cassandra esti ?! Totii ne apropiem de ea.
Cassandra- da dar cred ca mi am rupt mana. Spune si arata la mana din care curge foarte mult sange.
Kay- da? Spune si ii trange mana.
Cassandra- AU! Tipa si il loveste cu cealalta mana in cap. Aveti grija, persoana asta isi poate ascunde chakra.
Kitora- de accea nu l am simtit!
Kay- exact!

Dintr o data se aude un ras sadic, Akamaru incepe sa latre imediat fiind trans in intuneric.

Eu- AKAMARU!!! CINE E ACOLO?!
Kitora- ma ocup eu, mi a mai revenit din chakra.

Incepe sa se joace cu cateva picaturi de apa, face niste semne imediat in spatele nostru aparand o cascada.
Ea incepe sa straluceasca luminabd camera, in fata noastra erau 5 shinobi din satul sunetului, mai exact 3 baieti si 2 fete. Tipa il tinea pe akamaru de cap lucru care m a facut sa marai nervos.

Kay- cine sunteti?!
Gaara- de ce ne atu adus aici?!
Fata 1- ordinele sefului! Si il pune pe Akamaru jos el venind la mine.
Kankuro- sefului?
Cassandra- Orochimaru.
Choji- asta inseamna ca satul e bine sau ca e distrus?
Sakura- daca era distrus nu ar mai fii acut nevoie de noi.
Shinob 1- esti desteapta copilo..pacat ca o sa mori!

Din tavan cade o cusca si fix inainte cu cativa cm sa ne atinga Cassandra se rostogoleste noi fiind prinsi in cusca iar ea stand in fata ei.

Kitora- CASSANDRA!
Fata 1- ai cam mult tupeu fato!
Cassandra- *scote din buzunar un kunai si il arunca spre a doua fata, ea se fereste la fix dar arma ii taie din par*
Shinob 3- i ai atins parul..clar vei murii. Spune razand dar tipa nu i da importanta continua sa o fixeze oe Cassandra cu privirea.
Shinob 2- Katy cum o sa o torturezi?
Fata 1- cred ca o v a lua usor pentru ca totusi e o mica fetita..ai 10 ani?
Cassandra- *ii priveste nepasataroare si isi desface parul*
Poarta vederii: Deschidete! Tipa iar ochii i se fac albastrii ca de felina.
Katy- deci tu esti cea de care seful e interesat.. voi stati in spate..ma ocup eu de ea.
Sasuke- Orochimaru?
Eu- interesat?
Kitaro/Kay- de Cassandra?
Shinob 1- taceti ca sunteti enervanti!
Kitora- Cassandra nu le cunosti forta!
Choji- Scoatene de aici si vom lupta toți!
Eu- Cassandra poate fii periculos?! Te pot ranii! Sunt mai multi!
Shinob 1- awww ce deaguuttt!! E iubitul tau? Pff..si voi aveti relatii la 9 ani?
Eu- ha?
Cassandra- *ridica o spranceana*.
Shinob 1- tu nu il placi pe el sau invers? Intreaba razand batjocaritor.
Cassandra- taci sau te omor. Ii spune cu o calmitate infricasatoare.
Katy- Ty! Ajunge! Am spus ca eu ma ocup de ea! Imi veti sta in cale!
Ty- pff.. sa vad de poti pitican..nu apuca sa termine ca Cassandra incepe sa alerge in jurul lui cu o viteze uimitoare.

Praful isi face simtita prezenta iar in cateva secunde Cassandra apare la loc in fata noastra in timp ce shinobul isi atinteste oricirea spre ea.

Ty- serios? Atata poti? De ce o fii seful interesat de o ciudata buna de nimic ca tine??
Toti in afara de tipa pe nume Katy incep sa rada.
Brusc tipul ala Ty se opreste atragandu ne atentia isi ridica bluza lasandu si la vedere abdomenul plin de urme de ghiare.

Brusc tipul ala Ty se opreste atragandu ne atentia isi ridica bluza lasandu si la vedere abdomenul plin de urme de ghiare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hah..fata asta chiar e o figura, gandesc ranjind.
*
*
*
Heeeeey sper ca v a placut scuzati greselile❤️❤️❤️❤️🤷🏻‍♀️❤️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum