5. Dispare din nou..

60 1 0
                                    

Cassandra p.o.v
Bun.. este ora 21:15, aghh trebuia sa gasim deja sigiliul ala stupid, poate ca nu arat dar ma enervez foarte usor.
Sunt atat de nervoasa, dupa ce ca ne am intalnit cu 4 echipe care au inceput sa rada de noi spunand ca suntem prea blegi ca sa trecem mai departe dar acum Kitora si Kay se certe fara motiv, habar n am cat mai rezist pana sa sugrum pe unul dintre ei adica eu nu fac crize de nervi sau cel putin nu arat asta deoarece nu vad niciun motiv pentru care sa m a deschid in fata unor omeni chiar daca ei sunt familia mea.
Cand i am spus instructorului ca nu am simtit niciodata frica nu am mintit, nu am simtit nici bucurie, nici gelozie, nimic, simgurul lucru pe care l am simtit este furia. Deci care ar fii motivul pentru care sa arat ca sunt nervoasa unor oamenii care chiar nu le pasa, nu stiu ce crede familia mea despre mine dar stiu ce crede satul meu sau satul asta.

Kitora- e numai vina ta!
Kay- ce am facut ca sa fiu vinovat de ceva?!
Kitora- Cassandra e suparata din vina ta!
Kay- Cassandra e suparata mereu de ce sunt eu de vina?!
Kitora- nu stiu ai o fota urata!
Eu- taceti amandoi. Spun eu in timp ce ma asez pe jos si incep sa meditez.
Kay- de ce mereu te pui pe jos si incepi sa meditezi? Ma intreaba de data asta calm.
Eu- ca sa imi pot sa mi dezvolt simturile mai mult fara sa o deranjez pe Selen.
Kitora- am crezut ca faci asta ca sa te calmezi cand te enervam.
Eu- si asta dar acum caut sigiliul ala.

Incep sa inspir si sa expir usor, degeaba oricat mi as dezvolta simturile nu gasesc sigiliul ala stupid! Se pare ca trebuie sa deschid poarta vederi. Imi duc degetul mare la gura muscandu l si lasand sangele sa iasa, imi pun cateva picaturi in palma si incep sa fac niste semne, pentru a face jutsul deschiderii cele 8 porti.

 Imi duc degetul mare la gura muscandu l si lasand sangele sa iasa, imi pun cateva picaturi in palma si incep sa fac niste semne, pentru a face jutsul deschiderii cele 8 porti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kitor- oh nu.. semnele deschiderii celor 8 porti. Kay hai cativa psi in spate.
Kay- a..a..acum surioara.

Mda..ei se sperie atat de mult cand folosec orice fel de jutsu deoarece imi consum chakra deci..as putea lua fara sa vreau sau pur si simplu Matatabi mi ar da chakra ei. Stiu ca poate fii si un lucru bun, dar foarte des imi pierd controlul si nu vreau sa afle cineva ca sunt 2 cozi.

Eu- porta vederii, deschide te!
Ochii imi devin de un albastru stralucitor iar pupila mea devine exact ca a unei pisici.

Incep ca analizez fiecare mm pe o raza de 5 km sperand sa gasesc sigiliul ala odata, cam la 12 metrii distanta de noi vad sigiliul plusceva mult mai interesantniste corpuri..hm..cineva ne urmareste par a fii..1,2...5,6..9.. deci ne urmaresc noua persoane...le dau 5 minute la toate.

Eu- poarta mirosului, deschide te!
Kitora- inca o poarta?! Ce ai vazut acolo? Eu nu o bag in seama si continui cu deschisul portilor.
Eu- poarta vitezei, deschide te!
Kay- Cass..cred ca e de ajuns.
Eu- poarta ghiarelor, deschide te!

Kiba p.o.v
Mergem linistit prin padurea asta pana cand akamaru incepe sa mi vorbeasca (adica sa latre)

Kiba- Ce Akamaru? In fata?
Shino- ce s a intamplat?
Kiba- in fata sunt Naruto, Sakura, Sasuke, Ino, Choji si Shikamaru... pare ca urmaresc pe cineva.
Hinata- si..si..Naruto-kun?
Kiba- haideti sa vedem ce se intampla.

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum