10.05.2016
Kiba p.o.v
Au trecut trei ani..trei ani de cand Cassandra, Kitora, Kagami, Hinata, Tomo si Sakura au plecat..trei in care noi ne am schimbat, acum sunt la liceul Konoha, e un fel de academie pentru adolescenti.
Sa va spun ceva despre noi..Eu am facut de curand 18 ani, sunt destul de schimbat dat fiind faptul ca aproape tot liceul s a culcat cu mine (evident..numai fetele), Naruto a devenit mult mai puternic, lucru care ma enerveaza putin, acum il poate controla pe Kurama, el face parte din grupul noatru de "popularii liceului" ca sa spun asa, Kay a ramas un hiperactiv enervant care e impreuna cu o hiperactiva enervanta..Karin, dracusorul ala cu par rosu si ochelari i a sucit mintile bietului Kay de cand a inceput liceul, Sasuke...eu recunosc ca sunt pervers, afemeiat, arogant etc..dar Sasuke..ba Sasuke are efectiv toate fetele la picioare (inafara de cele din grupul nostru) se culca cu cine vrea, cand vrea si unde vrea, bine si eu fac asta dar el e din pacate sau din fericire peste mine, Kakashi sensei a ajuns dirigintele clasei noastre, se plange mereu ca ii e dor de Kagami si cateodata m ai face mici drame cum ca nu e cinstit ca a plecat.
Suigetsu..saracul de el mereu dar mereu isi i a bataie de la Karin, e la fel ca in copilarie.
Shino..e exact la fel doar ca mai inalt cu arata putin diferit, Choji a slabit mult, Shikamaru a cam pus ochii pe Temari care s a mutat la liceul nostru, Gaara e pur si simplu complet la fel, Kankuro e impreuna cu Suzuki, Lee are acelasi spirit de ninja dar tot nu foloseste ninjutsu, Neji e impreuna cu TenTen de cateva luni iar Sai se tine incontinuu dupa Ino. Cam atat.. a si sa nu uit Itachi, Deidara, Hidan si Sasori poti sa le spuneti cum vreti "trupa de soc" , "fosti membrii Akatsuki" sau oricum altcumva s au mutat in vila lui Itachi a lui Kyomi (sora mai mica a lui Sasuke si a lui Itachi) si a lui Sasuke.
Mdaa...de la un timp celelalte sate se plang ca jinchuriki au disparut.
Akatsuki s a pus in miscare, Orochimaru s a mai cumintit, adica totusi e profesorul nostru de bio..
Singurii jinchuriki care nu au disparut sunt, Killer-bee mai exact 8 cozi, Naruto, Gaara si evident Cassandra.
Chiar daca nu am mai vorbit stiu sigur ca e bine, nimeni nu i ar face fata..ea..ea e singura chiar a putut sa ma faca sa ma indragostesc..evident ca mi a trecut..pff sunt sigur ca acum e o fata emo sau ceva de genu dar in trecut chiar ma indragostisesm de ea...
*
*
*
~Flashback~
10.05.2013
Cassandra p.o.v
Eu- Narutooo!!! Tip aterizand pe pamantul rece, el se crapa putin iar eu incep sa alerg spre Naruto.
Naruto- Cassandraaaaa!! Tipa speriat fugind de mine!
Eu- iti scot ochii cu parentu'!!! Tip si incep sa l alerg prin toata gradina unde ne antrenam.
Eu- cum ai putut sa faci asta cand ti am spus ca nu mi poti atinge florile!!!!!
Naruto- voiam una pentru Sakura-chan! Spune aparandu se.
Eu- PUTEAI SA MI CERI!!! ACUM AM UN NUMAR IMPAR LA FLORI!!!! Tip si aruc cu spini dupa el.
Naruto- imi pare rauuu!!!Kiba p.o.v
Eu- ce i a facut Naruto, Cassandrei?
Kitora- i a taiat o floare din coletia ei ca s ai dea Sakurei. Spune razand.
Gaara- asa face pentru o floare?
Kay- nu dar erau otravitoare si Naruto a atins deci Cassandra trebuie sa i scota otrava din mana.
Eu- aaaaaaaaaaa!
Naruto- verisoara-Cassandra ma doare!! Tipa atragandu ne atentia.
Eu rad zgomots impreuna cu cailalti cand vedem ipostaza in care sunt cei doi. Cassandra sta la propriu pe spatele lui Naruto (exact ca pe un scaun) care e intins pe jos si ii tine mana pantru ai scoate otrava.
Cassandra- ai noroc ca nu ti tai direct mana!!! Tipa in timp ce se da de pe el. Acum cunevvrea sa se bata cu mine?!
Kitora- as vrea dar am antrenament cu apa.
Gaara- eu nu vreau.
Shikamaru- ar fii un chin sa ma ridic de pe jos.
Kankuro- eu trebuie sa plec cu Suzuki sa i arat locul!
Kay- abea ne am luptat.
Matsuri- eu trebuie sa ma intorc satul nisipului.
Deidara- nu ma mai lupt cu tine niciodata! spune si isi maseaza capul.
Hidan- nici eu! Poate sunt nemuritor dar tu..tu esti rea. spune cu lacrimi in ochii.
Sasori- ma antrenez cu Itachi si Sauke.
Sakura- tsunade-sama hai sa ne antrenam!
Choji- eu plec intr o misiune cu Ino si Sai.
Naruto- mori domon de 13 ani!
Shino- Tomo hai sa ne antrenam!
Tomo- sigur shino-kun!
Neji- nu.
TenTen- sunt ocupata cu Lee!
Karin- Acum il bat pe Suigetsu, poate mai tarziu.
Cassandra- pff..ce lasi. Spune vrand sa plece.
Hinata- am..eu as vrea.
Eu- vreau eu!
Temari- sa vad cine a evoluat!
Spunem toti de odata.
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fiksi Penggemar"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...