12. Ce e locul asta?..

35 1 0
                                    

Kiba p.o.v
Sunt in aer de 3 minute, abea pot sa vad si o aud pe Sakura cum tipa, mi o si imaginez la mine in carca.
Vad o lumina, am murit? Stai nu, o sa cad pe pamant? Ce sala de antrenament mai e asta? Ma ridic in picioare si efectiv sub mine se formeaza o gaura, aterizez direct pe o saltea mare si neagra.
Toti stau cu spatele la mine si privesc uimiti locul.
Locul este acoperit plante cu spini in caz ca cineva incearca sa intre aici si un perete urias care are o singura gaura mai exact cea prin care tocmai am aterizat... din cate se pare e un fel se ascunzatoare adica..nu pare a fii ceva ce oamenii ar trebuii sa vada.

Shikamaru- ce e locul asta? Intreaba in timp ce inainteaza spre usa uriasului foisor.
Kagami- aici...*priveste nolstagic locul*..aici mama noastra si a dezvoltat abilitatile jutsu, e un fel de foisor gigantic unde ne antrenam, inauntru gasesti de la colectia de cutite ale Cassandrei la mini-frigiderul lui Kay. Iar in fata foisorului este un fel de piscina unde se anteneaza Kitora cu jutsul apei.
Kakashi- e ca un fel de...ascunzatoare?
Kitora- exact.... si nimeni nu o poate gasii imediat ce intrii aici chakra iti este ascunsa.
Ino- noi acum intr un fel sutem sub pamant?
Cassandra- da.
Toti tresarim speriati pentru ca nu stiam ca este aici.

Cassandra p.o.v
Kitora- considerati va speciali.
Sakura- de ce?
Kay- Cassandra e intr un fel stapana locului asta, stie tot ce misca, fiecare persoana care se apropie moare si toate astea sunt dupa gustul Cassandrei.
Shino- de ce ar trebuii sa ne simtim speciali pt asta?
Kagami- e un loc sacru pentru Cassandra.
Sai- tot nu pricep.
Eu- sunteti primii care intra aici. In afara de mine, Kitora, Kay si Kagami nimeni nu stie de locul asta.
Naruto- aaaaaa.
Kagami- daca vreodata aveti vreo problema sau aveti nevoie de ceva, puteti venii oricand aici.
Kiba- serios?
Eu- *dau afirmativ din cap* sa ne antr...nu apuc sa termin ca un ghiortait se aude. Toti ne uitam la Naruto, ei incep sa rada iar eu il privesc cu o spranceana ridicata.
Naruto- scuze *se freaca la ceafa rusinat* nu am mancat de dimineata.
Eu- e ok, e mancare in frigiderul lui Kay.
Kay- hei! Sa nu te atingi de tortul cu ciocolata!
Kitora- l a mancat sensei aseara.
Kay- KAGAMI!
Kagami- haideti sa intram.

Kiba p.o.v
Deschidem "usa" foisorului iar inautru este cu mult mai frumos decat afara.
Este destul de racoare asta insemnand ca au ceva ventilator aici, tot foisorul este luminat puternic. Kagami avea drepte sunt o gramada de lucruri uimitoare, au pana si paturi aici.
Ce imi atrage cel mai tare atentia e colectia de trandafiri sangerii care stau pe cateva rafturi.
Vreau sa ma apropii dar o mana ma opreste.

Cassandra- nu atinge florile, au spini otravitori!
Eu- e ok, o sa am grija.
Ea arunca o privire trista spre flori si se intreapta spre masa unde sunt diferite arme ascutite.

Incep sa ma apropii din spre flori si sa inspir mirosul frumos pe care il emana.

Eu- ai cui sunt?
Kitora- ai Cassandrei.
Kagami- cred ca e singurul lucru normal la ea..are o slabiciune pentru trandafiri, mai ales cei rosii.
Eu- cum de nu se ofilesc?
Cassandra- *vine langa mine* e o chestie din clanul nostru, se numesc trandafiri nemuritori.
Eu- adica?
Kitora- cum era vorba aia a ta Cassandra?
Cassandra- *isi indreapta privirea spre mine in timp ce isi ridica mana pana in fata mea, isi deschide pumnul iar din palma ii iese o floare* floare asta nu se va ofilii decat atunci cand voi murii.

Eu imi maresc ochii si cu ezitare ii i au trandafirul din mana, nu stiu ma simt de parca eu as fii fata.

Eu imi maresc ochii si cu ezitare ii i au trandafirul din mana, nu stiu ma simt de parca eu as fii fata

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu- e un gluma nu?
Cassandra- *da negativ din cap* atunci cand eu voi murii toate pedalele vor cadea.
Kitora- nu stiu de ce ai obiceiul sa faci chestia asta.
Cassandra- nu stiu..poate o sa fii vreodara curios sa vezi daca am murit. Spune ridicand din umeri.
*
*
*
Heeey sper ca v a placut scuzati greselile❤️❤️

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum