Cassandra p.o.v
Eu- scuzati ma dar... sunt sigura ca va cunosc!
Kitora- o cunosti pe mama lui 9 cozi?
Kushina- ma recunosti? Intreaba vizibil fericita.
Eu- mama..mama avea o poza cu tine in camera ei speciala de la foisor.Pe pianul din camera in care numai eu am voie este o poza cu ea...dacand am vazut poza m am minunat de frumusetea parului femeii asteia. Sunt sigur ca ea e femeia din poza.
Eu- sunteti doamna cu parul lung si frumos! Despre dvs vorbea mama mereu? Spune ca o domnisoara adevarata are parul lung si frumos! Mama..Mama chiar nu gresea cand spunea asta, chiar aveti parul minunat.
Kushina- *inroseste si isi pune mainile pe fata*
Te pur si simplu ador micuta mea nepoata!Toti inafara de Naruto si Al Patrulea Hokage fac ochii cat casa. Ma dau un pas un spate si privesc confuza.
Eu- n..n..nepoata?!
Kagami- ERAM SIGURA! ESTI SORA MAMEI NOASTRE!
Arbitrul- Naruto Uzumaki vs Cassandra Nadesiko!
Kushina- Poftim?!
Neji- o lupta intre jinchuriki..interesant..
Naruto- esti gata...verisoara? Ma intreaba zambind foarte fericit.
Eu-..verisori..Spun cu un mic zambet.
Kitora- ai zambit!
Eu- *o privesc urat si ma duc inapoi in arena*
Jiraiya- hai Naruto fa l mandru pe bunicul!
Eu- bunic?
Naruto- e bunicul din partea lui tata.
Eu- aha.Kushina p.o.v
Deidara- Ok asta va fi ori foarte interesant ori foarte plictisitor.
Shikamaru- ce chin.
Ino- cine credeti ca v a fii mai puternic? Doua cozi sau noua cozi?
Sakura- eu cred ca Cassandra v a castiga.
Kiba- si eu.
Shino- sunt 99% sanse ca Cassandra sa castige.
Karin- vrei sa spui ca Naruto are 01% sanse sa castige?
Shino- nu aia 01% e in caz ca Cassandra il omoara pe Naruto iar ea v a fii descalificata.
Suigetsu- dur...dar asta e si prerea mea.
Hinata- sincer...eu..eu cred in Narutob
Kay- Fara suparare, Naruto care se pare ca e verisorul meu nu are nicio sansa impotriva Cassandrei.
Minato- sincer...te contrazic.
Kay- tie cum ar trebuii sa ti spun, unchiul Minato! Unchiul fulger galben? Sau Unchiul Hokage?
Minato- unchiul Minato..*spune cu lacrimi in ochii* suna atat de frumos!
Kitora- Bine...noi nu ii stim puterea lui Naruto dar i o stim pe a lui Cass.
Eu- eu una imi fac griji pentru fiul meu dar si pentru nepoata mea.Kagami p.o.v
Eu una nu stiu ce puteri are acesc Naruto dar sunt sigura ca e foarte puternic, poate chiar m ai puternic decat Cassandra.
Imi indrept atentie spre micutii viermi care pentru un inceput se lupta cu kunaie (nu stiu daca am scris corect).
Clipesc pentru o secunda iar atunci cand deschid ochii in arena sunt sute de clone de ale lui Naruto.Kay- stie sa faca clone ale umbrei...nici macar eu nu stiu sa fac.
Kitora- tu nu stii nici sa ti legi sireturile!
Kay- *se inroseste* Kitora! Ei nu trebuiai sa afle!Imi dau ochii peste cap si imi atintesd iar privirea spre Cassansra care se pare ca a deschis deja poarta ochilor, poarta ghearelor, poarta nasului si poarta vitezei.
Patru porti deodata...wow...acest Naruto chiar e puternica daca a facut o oe Cassandra sa si deschida 4 porti deodata.
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...