Cassandra Nadesiko.
- Cassandra Nadesiko sau cum ii spun fratii ei "Cass" este o fata de 16 ani care nu a avut nici de cum o copilarie fericita.
- S a nascut in satul Nadeshiko aka satul florilor.
- la o anumita varsta unele persoane, mai exact cele care au o mare putere de a controla plantele isi schimba culoarea parului, a ochiilor si poate a pielii. Pana acum singura persoana care a patit aceasta schimbare a fost mama Cassandrei.
Dupa ce isi face aceasta schimbare, mereu cand v a folosii jutsul planteleor se v a intampla aceast lucru.
- Ea poseda Maoyan/Maogan/Maringan, sau in romana "ochiul felinei" este asemanator cu Sharingan dar are alte puteri si arta altfel. Maogan este cea mai rara putere oculara gasita se spune ca numai 10 oamenii pe intreg globul poseda abilitatea asta. Sunt diferite tipuri de Maogan, printre care si asta.Acest Maogan il poseda majoritatea (adica 5 persoana) fiind cel mai des intalnit.
- Mayoganul are mai multa etape.
Etapa peincipala, a doua etapa si ultima. La fel ca Sharinganul sunt diferite parti.
- Cassandra este singura persoana din tot globul care foloseste Maogan extrem, adica cel mai puternic tip de Maogan.- Ea iti da abilitatea sa vezi totul in reluare, sa vezi orice vietate pe o raza de 10 km, potii vedea firele de chakra si multe alte chestii.
- matusa/unghi/versisor- Kushina Uzumaki, Minato, Naruto Uzumaki.
- clanul Nadesiko este inrudit cu clanul Uzumaki din Satul frunzei cunoscut ca si Konoha, adica noi avem prin acei omenii rude. Cum ar fii Kusima Uzumaki fostul jinchuriki, ea este sora mai mica a Kirei, mama Cassandrei. (Da adevaratul nume al Kirei este Uzumaki dar s a casatorit cu cineva din clanul Nadesiko si si a schimbat numele)
(Adica Naruto este verisorul Cassandrei, dar ei nu stiu inca asta)
- Este din clanul Nadesiko.
- Persoanele din clan au simturile foarte dezvoltate.
- Ca sa si dezvolte si mai mult simturile animalice(vazul, auzul, mirosul, gustul etc), trebuie sa si convoace felina ninja ( in cazul Cassandrei pantera Selen).
- Aceste animale ninja au abilitatea de ai schimba forma actuala intr o pisicuta (exemplu: dintr o pantera neagra intr o pisica neagra).
- porecla pe care a primit o inca de la la 5 ani este "felina" datorita vitezei si elegantei cu care lupta.
- la varsta de 12 ani s a dus in satul frunzei deorece urmai examenele chunin iar ea impreuna cu fratii ei era inscrisa.
- a petrecut ceva timp in Konoha dar peste 3 a trebuit sa plece inapoi in satul natal deaorece fusese atacat.
- Lucrurile pentru care acest clan este foarte cunoscut sunt ochii care apara atunci cand prima poarta este deschisa (poarta vederii) se transforma in niste ochii de pisica foarte stralucitori, coltii care apar la deschiderea portii 4 ( poarta zambetului) semnele de pe obraji si unghiile care se ascut cu deschiderea porti trei (poarta ghearelor).
- poarta unu: poarta vederii.
- poarta doi: poarta auzului.
- poarta trei: poarta ghearelor.
- poarta patru: poarta coltilor.
- poarta cinci: poarta auzului.
- poarta sase: poarta nasului.
- poarta sapte: poarta vitezei.
- poarta opt: poarta vietii.
- este foarte periculos sa si deschizi toate portile, ai putea sa mori deoarece consumi prea multa chakra.
- Clanul Nadeskio poseda multe alte abilitati cum ar fii abilitatea de a controla orice planta.
- Cass are inca 2 surori si un frate, mai exact Kitora, Kagami si Kay.
- Ea este cea mai mica din familie.
- La cateva luni de la nastera sa, satul a fost atatcat de o bestia cum nimeni nu a mai vazut, numele ei fiind Matatabi, multi oameni presupuneau beastia pisica feroce (ironic nu?) era controlata de o forta foarte puternica.
- Bestia avea in jur 10 metrii inaltime si 4 latime, niste dintii foarte ascutiti, un ochii galben unul verde si cea ce o face atat de feroce este faptul ca poate cu o singura bomba a bestiei sa electrocuteze un sat intreg.
- Fu, tatal ei mai exact Nazekagele a ordonat ca monstrul sa fie sigilata in fiica lui nou nascuta.
- Kira Nadesiko, mai exact mama Cassandrei nu a acceptat si a incercat sa o scota din oras, shinobi au prinso chiar daca s a batut cu ei, shinobi trimisi de sotul ei au omorato lundui copilul.
- Cass a crescut fara parinti doar cu cei 3 fratii ai ei.
- oamenii ii spuneau ca e un monstru, nu isi putea face prieteni si ce e cel mai dureros e faptul ca nu mai poate simtii nimic pentru nimeni.
- chiar daca este o persoana rece, care se antreneaza foarta mult, nu ii plc oamenii, e mereu serioasa iar pe fratii ei de abeea daca ii baga in seama, ea ar face orice pentru a fii de ajutor. (Exemplu: Daca cineva vine si incearca sa loveasca, ea nu reactioneaza intorcandu i lovitura *poate doar daca acea persoana intrece masura*)
- ei nu i plac copii (de fapt ii este de frica de gandul de a fii mama) dar are un obicei placut sa le dea un trandafir cel mai des de culoare rosie ca sangele si sa spuna "aceast floare nu se v a ofilii decat atunci cand voi murii" cum da florile? Pai v am spus ea controleaza plantele si poate sa si scoata din maini flori. ( exact ca primul hokage cu lemnul)
- Cassandra la varsta de 5 ani deja mergea in misiuni cu foarte mult genini poate chiar shinobi (nu stiu daca am scris corect) ea si a perfectionat propriul jutsu, mai exact jutsul distrugerii sangeroase a mintii.
- faptul ca se atrena non-stop asta nu a insemnat ca avea control asupra bestiei.
- Matatabi se mai numeste si bestia învierii sau bestia fulger, ea are aceste porecle deaoarece puterile ei se bazeaza mai mult pe fulger (adica poate face chidori la fel ca Kakashi) iar chakra ei poate invia absolut orice persoana.
- de la 4 ani s a antrenat sever deoarece voia
-face parte din echipa 6.
- sensei: Kagami Nadesiko.
- este luptatoare a apei, a focului si a fulgerului. Ea normal trebuia sa aibe foar doua feluri de jutsu dar datorita lui matatabi are 3 ea fiind singura in viata care mai foloseste 3 elememte diferite din clanul Nadesiko.
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...