Cassandra p.o.v
Lee- ati spus cumva taijutsu?
Kay- da, la ora 16:00 adica peste 3 ore avem ultima proba, lupta finala, trebuie sa fim puternici!
Lee- putem venii si noi? Ma intreaba zambind in timp ce ochii ii sclipesc.
Kitora- ăăăăă...*se uita la mine*...cum spune Cassandra.Mda minunata sora am. Lee ma priveste rugator in timo ce ceilalti il privesc de parca a stii ca voi spune nu, imi deschid gura ca sa scot un nu de toata frumusetea dar efectiv nu pot, ii vad fata asta trista si efectiv nu pot, oftez si ridic din umerii nepasatoare.
Eu- de ce nu.
Lee- mersiiiiiiii. Sare pe mine si imbraciseaza, mare greseala.
Kitora- nu! Lee jos de pe se pana nu se enerv..
Lee- ha? Isi intoarce peivirea spre mine si da de o fata foarte furioasa.
Lee- imi cer scuze. * ridica mainile in semn de predare*.
Sai- dar voi unde va antrenati?
Kagami- ai incredere, o sa ti placa.
Sai- *zambeste, cel mai probabil fals* mie probabil imi v a placea dar lor? Intreaba facand semn spre prietenii lui.
Eu- nu stiu, cine vrea vine cine nu sta aici. Spun si ma indepartez.Sakura p.o.v
Mergem de cam 20 de minute si tot nu am ajuns, deja imi pierd rabdarea, Naruto vorbeste in continuu, Itachi rade cu Deidara, Sasori si Hidan, habar n am ce cauta ei aici, Sasuke sta in spate si nu scoate niciun cuvant, Kakashi-sensei vorbeste cu Kagami, Ino se tot lipeste de saracul Sai, Temari rade, cel mai probabil de saraca Cassandra, Kankuro incearca sa creeze o conversatie cu Suzuki, Kiba vorbeste cu Shino din care am auzit despre Cassandra, Choji mananca cu Karui, Shikamaru se chinuie sa nu adoarma, cred ca ar fii prima persoana pe care o vad mergand in timp ce doarme, Kitora il bate pe Kay pentru ca a fost urat ce i a spus Cassandrei, Matsuri se holbeaza la Gaara iar Hinata la Naruto, Asuma-sensei rade impreuna cu Kurenai-sensei, Guy-sensei merge in maini, Lee ii care pe Neji si pe TenTen care se pare ca mai au putin si adorm, Sai incearca sa o evite pe Ino, Suigetsu se cearta cu Karin iar Gaara si Cassandra mi se par cei mai normali, adica merg in fata noastra cu ochii inchisi si mainile incrucisate la piept.Kitora- Am ajuns, yeeeeeyy! Spune si efectiv sare de pe o stanca intr o prapastie.
Suigetsu- AAAAAAAAA KITORAAAA!
Kay- las o ma esti nebun?
Suigetsu- S A ARUNCAT DE PE STANCA SI TOT EU SUNT NEBUN?
Eu- mda.... toti ne uitam unde a sarit Kitora si vedem numai ceata, ne este imposibil sa vedem ceva.
Kay- e randul meu! Booooo-yaaaaa! Si sare si el.
Cassandra- sariti.
Naruto- ceeee?! Ai inneb...nu apuca sa termine ca este impis de Cassandra in prapastie.
Naruto- MAMAAAAAA!
Temari il i a pe sus pe Shikamaru si sare cu el.
Shikamaru- femeie esti nebunaaaaaaaaaa?!?
Temari- *rade ca o descreierata in timp ce cade e i locul care pare fara fund.
Sasuke- pff..amatori. Sare ca un adevarat profesionist ma ce stiti voi?
Itachi- daca mori eu nu ii spun mamei! *Sare dupa el*
Deidara- daca muriti amandoi eu si Hidan va luam camerele. *Sare de parca viata lui ar depinde de asta*
Hidan- YUU-HUU!
Sasori- de ce sunt prietenul vostru? *Sare dupa ei*
Eu- hai Kakashi-sensei!
Kakashi- eu..eu..n..nu..p..pot!
Kagami- ba poti. * spune si sare cu el*
Guy- haide Lee, spre primavara tineretii!
Lee- Guy-sensei, *plange* va multumesc pentru tot ce mi ati dat!
TenTen- Pa, Pa fraierilor!
Neji- Nu muriti! *Sare dupa ei*
Asuma- mdaa...Kurenai, sa mergem. * o i a de mana pe Kurenai-sensei si sare*.
Shino- nu mi se pare tentant.
Kiba- hai frate ca v a fii tare! Ii da o palma peste umar iar asta il face sa se dezechilibreze.
Kiba- ups...Hinata, dupa tine.
Hinata- Naruto e acolo jos, pot s o fac! *Sare in timp ce trage un mare tipat*.
Ino- hai Sai!
Sai- prefer sa stau pe pamant mersi. *spune zambind*.
Ino- IDIOTULE SARI CA ALTFEL TE FAC AVION! *il impinge si sare dupa el*.
Suigetsu- eu nu sar!
Karin- ba da! *ii urmeaza exemplul lui Ino*.
Choji- Karui, sari cu mine!
Karui- hai s o facem! *Sar amandoi tinandu se de mana*
Kankuro- pff...prefer sa mor aici unde am pamant sub picioare!
Gaara- taci! *il impinge si sare dupa el*.
Kiba- va astept jos, daca nu va e frica! Si ne face cu ochiul sarind cu tot cu Akamaru. Am ramas numai eu cu Cassandra.
Cassandra- dupa tine!
Eu- bine atunci, ne vedem jos. Sar si scot mare tipat.
*
*
*
Heeey sper ca v a placut, scuzati greselile❤️❤️❤️
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...