Cassandra p.o.v
Au trecut cele 30 de minute in care aproximativ toti am terminat intrebarile iar cine nu le a terminat a fost dat afara.
Acum mergem in curtea din spate impreuna cu Kakashi sensei..nu stiu de ce vine dar se tot tine dupa mine..pff..probabil stie ca in mine e sigilat 2 cozi..
Mai e putin si ne putem intalnii cu cel de al doile instructor, profesor sau persoana care este obligata sa ne suporte spunetii cum vreiti.
In fata noastra apare o femeieAnko- Buna ziua rasfatatilor eu sunt Anko Mitarashi si voi si instructorul vostru la a doua proba..vad ca sundeti destui de multi, se poate aranja asta. A doua proba consta in a cauta in padurea din spatele meu un sigiliu, mai exact un sigiuliu in care se v a afla o ghititoare pe care o v a trebuii sa o deslusiti.
???- atat de simplu?
Anko- ma bucur ca ai intrebat...?
Naruto- Naruto..Naruto Uzumachi.
Anko- pai bine Naruto Uzumachi daca tie ti se pare usor sa stai de la ora 21:00 seara pana a doua zii tot la 10 dimineata fara mancare, fara un pat, fara apa sau fara macar o patura intr o padure plina cu tot felul de animale salbatice in timp ce iti rupti fiecare oscior pentru a gasii sigiliul respectiv foarte bine.
Kitora- fiecare v a avea cate un sigiliu diferit sau toate vor fii la fel?
Anko- fiecare echipa v a avea cate un sigiliu diferit.
???- si daca il gasim inainte de ora 10:00 ve facem?
Anko- pai...
Shikamaru- Shikamaru, daca sunteti instrucorul nostru nu ar trebuii sa stiti cum ne numim?
Anko- de ce sa mi incarc memoria cu nume pe care oricum nu le memorez? Inf asta nu conteaza, daca veti gasii sigiliul inainte de ora 10:00 cea ce dupa mine ar fii imposibil pentru niste mucosi ca voi trebuie sa veniti in turnul acela unde v a trebuii sa raspundeti la ghicitoare.
Kay- si cum ne dam seama care sigiliu e al cui?
Anko- fiecare sigiliu are numarul echipei voastre.
Rozalia- ce reguli trebuie sa respectam?
Anko- aveti doar trei reguli!
Regula unu: nu ascundeti, ardeti, aruncati, mancati sau face orice altceva daca gasiti un sigiliu care nu va apartine, oricum noi va urmarim non-stop si daca cineva v a face asta v a fii descalificat,
Regula doi: nu deschideti sigiliile decat cand ati ajuns la turn si ultima regula...
Kay- ultima regula...?
Anko- ramaneti in viata! In rest totul e permis, va urez succes si va asigur ca veti avea nevoie!Inchid ochii si incep sa ma gandesc la o strategie, deci vom avea de gasit un sigiuliu, mai exact unul cu numarul echipei noastre pe el si v a trebuii sa al adycem inapoi la turn..hm..asta poate fii interesant.
Anko- hei tu, fata cu breton! De ce ti ai inchis ochii deja ti e frica? Ma intreaba asa zisa profesora razand impreuna cu alti ratati.
Imi deschid ochii usor si ma apropii de ea cu o fata foarte plictisita dar indiferenta..mai exact fata mea normala.
O privesc in ochii si ii spun incet asigurandu ma ca doar ea ma aude.Eu- frica e un cuvant care nu exista in vocabularul meu. Niciodata nu am simtit acesta emotie, cateodata ma gandesc ca fricii ii este teama de mine.
Anko p.o.v
Fetita asta imi spune cu cea mai mare indiferenta posibila niste cuvinte care sincer imi dau mie cativa fiorii, voiam sa o intreb cine e dar Kakashi spune la fel de in soapta ca ea.Kakashi- numele ei este Cassandra Nadesiko.
Eu- De ce naiba vorbim in soapta?
Kakashi- nu prea cred ca vrea ca ceilalti sa i afle numele.
Eu- e vreo mare ved.. nu apuc sa termin ca numele ei imi apre in cap.. dar pronuntat de altcineva, de o voce atat de sinistra dar totusi atat familiara.
Kakashi- si mie imi pare cunoscuta, dar habar n am de unde.
Eu- cine esti?!
Cassandra- putem incepe a doua proba? Ma intreaba evitandu mi complet intrebarea.
Eu- am intrebat cine es..
Kakashi- sigur..Ea se intoarce cu fata spre camarazii ei si face semn spre poarta, se intreapta spre ea si intra in padure fara a schita macar un mic fior sau ceva care sa ma faca sa spun "numai gura e de ea".
Kitora- scuzati o va rog. Imi spune fetita care se pare ca e in aceiasi echipa cu ea.
Kay-da...sora noastra nu e chiar atat de..sociabila.Kiba p.o.v
Eu- Hinata...nu ti se pare ceva ciudat la fata asta?
Hinata- ăăă..Kiba-kun...nu stiu..tot ce stiu e ca are o cantitate uriasa de chakra.
Shino- si eu pot simtii asta, are o cantitate foarte mare de chakra.. dar nu prea pare..o chakra obijnuita.
Eu- ceva e dubios la ea!
Naruto- vorbiti de tipa care nu vorbeste?
Hinata- ăăă...N..Na..Naruto-kun! Spune in timp ce se inroseste si isi fereste privirea de a lui. Hah chiar mi se pare dragut cum reactioneaza cand il vede.
Naruto- Hinata, esti bine? Esti cam rosie la fata, ai febra? Spune in timp ce i pune mana pe frunte.Mdaa nu prea m a mai interesat discutia lor fata aia careia nici macar nu i stiu numele ma intereseaza, sa vedem ce stiu despre ea.
1. Are parul foarte lung si negru,
2. Are breton,
3. Nu vorbeste,
4. Ma sperie,
5. Are maxim 12 ani,
6. Nu rade, nu zambeste si nu arat niciun fel de emotie.. deci e un fel de Sasuke feminin?
Nu am vazut niciun sombol vrunui clan, nu am vazut o cum lupta, nu am vazut practic nimic...sincer pare cam fragila adica nu cred..de fept sunt sigur ca nu o sa ajunga pana la final, nu cred ca va rezista sa lupte cu unul dintre noi.. e exact cum ar zice Shikamaru e complicata!
*
*
*
Heeyy sper ca v a placut acest capitol, scuzati greselile❤️❤️g
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...