Kira Nadesiko
- Kira a fost prima persoana din clanul Uzumaki care nu avea parul rosu ci negru.
- Ea a mostenit puterile de stapanire a plantelor de la tatal lui.
- 5 ani mai tarziu s a nascut Kushina Uzumaki, sora mai mica a Kirei.
- Kushina a mostenit parul rosu plus abilitatile clanului Uzumaki.
- este un utilizator al justului sarpe.
- Lexi, sora cea mai mica a mostenit puterile mamei ei dar parul bunicului ei.
- Kira a trebuit sa se duca in Satul Florilor pentru a si dezvolta abilitatile.
- A fost despartita foarte mult timp de familie, la varsta de 18 ani ea s a intors in Konoha unde surorile ei mai mici avansasera mult in antrenamentele clanului Uzumaki.
- Peste cativa ani Kira s a casatorit si a facut un copil.
- Kira Nadesiko este mama Caandrei, Kitorei, a lui Kagami si a lui Kay.
- Ea este de fapt din clanul Uzumaki, dar la varsta de 25 de ani s a maritat cu Nazekagele satului florilor.
- Este sora cea mai mare din familia Uzumaki.
- Are trei frati, mai exact Kusina Uzumaki, si Lexi Uzumaki.
- A fost omorata din ordinele Nazekagelui, la nasterea Cassandrei, deoarece ea nu a vrut sa accepte ca Cassandra v a fii urmatorul jinchuriki a lui doua cozi.
- Ea a fost cel mai puternic utilizator de jutsu al florilor din istoria ninjutu.
- A fost fe asemenea un ninja medic foarte renumit.
- Ea a fost eleva lui Tsunade- sama, unul dintre cei 3 sanini legendari.
- Ea a fost a doua persoana care a putut dobandii Tehnica celor 100 de vindecari.Nayumi Uzumaki
- Nayumi Uzumachi, are 21 ani.
- Este din clanul Uzumaki dar are parul alb, la fel ca tatal ei.
- Ea fica lui Lexi Uzumaki.
- Este verisoara Cassandrei, Kitorei, a lui Kay, a lui Kagami si a lui Naruto.
- Este un utilizator al Tehnicii celor o suta de vindecari.
- Este prima persoana care s a nascut direct cu Tehnica asta.
- Este iubita lui Itachi Uchiha.
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfiction"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...