14. Vreau sa ma lupt cu ea!...

46 1 0
                                    

~A doua zi~
Cassandra p.o.v
Eu- nu va mai certati.
Kitora- cum sa nu fac asta cand el mereu ma enerveaza?!
Kay- tu nu vezi ce fata are? Cum ai vrea sa ma inreleg cu un asa babuin urat?
Kitora- cum m ai facut?
Kay- babuit urat!
Kiyora- pana aici!

Se apropie tipand de Kay iar atunci cand mai au cativa cm si se lovesc reciproc ma pun intre ei prizandu le pumnii.

Eu- daca nu va oppriti acum va omor pe amandoi! Spun de data asta cu o privire urata.
Kitora- s..sigur surioara.
Kay- pff..

Ma dau de langa ei si inaintez spre arena care de data asta este afara, intram pe usa imefiat toate privirile fiind pe noi...wow sunt si spectatori se pare, o caut cu privirea pe Kagami-sensei iar atunci cand o zaresc i au puslamalele care imi sunt frati si ma duc langa ea.

Kagami- ati intarziat.
Kitora- ea vina lui!
Kay- e vina ei! Spun amandoi la unison.
Kagami- nu mai conteaza a cui e vina, sa va explic ce se v a intampla, vor fii trei runde, prima runda, semifinala si finala.
Eu- *dau aprobator din cap* d...nu apuc nici sa zic un cuvant ca aud din spatele meu mare tipat.
Naruto- HEEEEEEEYYYYY!
Eu- esti prea galagios. Spun in soapta.
Sakura- ce faceti?
Kitora- ne pregatim psihic pentru ultima proba a examenului...voi?
Choji- sincer..si noi. Spune razand usor.
Temari- Să știi tipo *isi indreapta degetul spre mine* tot vreau sa lupt cu tine.
Eu- si eu.
Ino- am atea emotii!
Neji- nu ai de ce.
TenTen- ba da ai de ce!
Lee- prea multa presiune Gay-sensei!
Kakashi- buna. *spune si ii zambeste lui Kagami*
Kagami- buna. Spune si ii imita gestul.
Kay- bleah!
Gaara- taceti! Incepe prima proba.

Arbitrul incepe sa bombane spunand ca insusu Hokagele e aici impreuna cu sotia sa si ca foarte multe persoane ne privesc entuziasmati...de parca mi ar pasa.
Anunta primele doua persoane care se vor lupta apoi se da cativa pasi mai in spate, doua persoane pe care nu le cunosc incep sa se lupte. Neinteresant..

~Dupa 2 ore~
Nici nu am realizat ca au trecut doua ore...pe dracu zici ca au trecut trei ani iar tot nu intru in arena. E atat de stresant!
Pana acum s au batut, Temari cu Shikamaru, Shikamaru a renuntat in ultimul moment decii asta inseamna ca Temari a castigat, Gaara cu un tip pe care nu l recunosc, ai castigatorul a fost evident Gaara, pe urma Shino cu Kankuro si tot asa.
Stau si privesc intes arena in timp pe Sakura se lupta cu Kay, ei bine..nu sunt singura..tipul ala Sasuke o priveste pe Sakura mult mai intens decat mine, e surprinzator ca are o forta atat de mare, cred ca meciul se va termina curand deoarece Kay este pe jos plin de sange iar Sakura abea mai respira stand in partea opusa lui, de ce sa mint si ea e plina de rani dar fratele meu zici ca toata viata a fost rosu.

Sakura p.o.v
Kay se ridica cu greu de jos, isi ridica privirea spre mine si isi intinde mana, dix de sub mine iese foarte rapid o planta uriasa cu un spin foarte ascutit in varf, cand mai avea un cm si imi intra in barbie se opreste din el iesind un trandafir alb. (Media)

Kay- esti prima fata care m a putut doborî. Imi spune cu ochii intredeschisi zambind.
Eu- *ma inrosesc rau si i au trandafirul*.

Ochii lui imedit se inchid iar atunci cand coprul lui era sa faca contact cu pamantul pe langa mine trece ceva cu o viteza atat de mare incat parul imi zboara in partea din care a venit persoana, imi deschid ochii iar in fata mea o vad pe Cassandra tinandul pe Kay pe umar.

Cassandra- hm...ai o putere uimitoare.
Eu- m..m..mersi.
Cassandra- chiar esti singura fata care l a putut doborî. *ma priveste de dupa umar si scoate la iveala un mic zambet cel mai probabil de furie*. Imediat ea fiind din nou langa ceilalti.

Sasuke p.o.v
Nu imi place de acest Kay! Cu ce drept o complimenteaza ea pe Sakura? Sau cu ce drept ii ofera un trandafir care culmea nu se va ofilii decat atunci cand el v a da coltut!
Imi intorc privirea spre Kitora care l a pus pe jos pe Kay, vrand sa l privesc urat dar Cassandra mi a luat inainte si cu cea mai urata privire pe care am vazut o in toata viata mea ma amentita parca din priviri.
Ochii ii sunt atat de intunecati, pot citii numai ura din ei, imi cobor privirea la buzele ei unde ea isi musca muza inferioara foarte tare...e furioasa..dar de ce? Ca Sakura i a batut fratele pana la lesin su ca ea nu a reusit sa l invinga? Imi mut privirea la oamenii care o aplaudau pe Sakura si imi zaresc fratele razand ca un prost cu prietenii lui.

Cassandra p.o.v
Cum de ea a putut?! Si eu as fii putut sa l dobor dar ne a oprit arbitrul ala prost.
Il privesc atat de urat pe Sasuke stiind ca si el a vrut sa i faca asta fratelui meu.

Kagami- jutsul medical ajuta foarte putin, Cassandra?
Eu- ce i? Spun mai tare decat era cazul lucru care l a facut pe Naruto sa tresara.
Kagami- foloseste ti chakra si ajutal!
Eu- bine.

Ma pun in genunchi langa el si imi concentrez chakra in palme, imi plimb usor mainile peste ranile lui asteptand sa si deschida ochii.
O face intr un final iar eu ma ridic sprizinandu ma de balustrada. Vreau sa ma lupt cu ea! Vreau sa o dobor!
*
*
*
*
Heeey sper ca v a placut, scuzati greselile❤️❤️❤️

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum