~Dupa o ora~
Cassandra p.o.v
A mai trecut o ora blestemata iar eu tot nu am intrat pe arena, Kay si a revenit total dar se plange in continuu ca l a batut o fata, mai bine il lasam incontient.
Arbitrul anunta uimitoarele nume si pot sa jur pe ce am mai sfant sa imi vine sa sar in sus de fericire dar ma rezum doar la un ranjet.Temari- se pare ca in sfarsit ne luptam. Imi spune jucandu se cu evantaiul ei.
Eu- asa se pare.
Gaara- ai grija, sora mea e cunosca ca si cea mai cruda kunoichi. (Ninja feminin)
Eu- inseamna ca nu m ati cunoscut pe mine.
Temari- ma omori cu tupeul tau.Sarim amandoua in arena si ne punem una in fata alteia, arbitrul da startul iar eu o astept pe Temari sa ma loveasca.
Vad ca evita asta insemnand ca asteapta sa fac eu prima miscare... destul de trist.
Imi intind mana din ea iesind o planta cu varful ei fiind un spin, Temari zambeste si dor cu miscare din evantai imi taie jumate de planta, imi readuc mana la normal si ma gandesc la o strategie.
Ea foloseste jutsul vantului...sa vedem...as putea sa mi folosesc poarta vitezei si sa fac distrugerea mintii sangeroasa dar Kagami mi ar tine o morala de zile mari.
Arunc inspre ea niste shurikens dar din nou isi misca evantaiul toate armele pe care le am aruncat spre ea schimbandu si directia.
Imi incrucisez mainile in san si astept sa faca o miscare.Temari- doar atat poti? Hah.. se pare ca pana la urma nu te am subestimat chiar esti slaba.
Eu- *ridic o spranceana*.
Temari- bine o sa o terminam repede. Jutsul vantului:lame taioase!Eu stau nemiscata in timp ce vantul imi taie hainele..perfect..asta imi mai trebuia, simbolul clanului imi este descoperit dar nu asta ma enerveaza, o briza de vant imi taie obrazul, fix cand voiam sa ma apropii dinr o suvita de pare care imi tot zboara prin fata sunt taiati cativa cm.. vantul se opreste iar eu privesc cu reluare cum suvita cade impreuna cu cateva o picatura de sange din obrazul meu pe jos.
Mi a taiat parul...mi a atins pretiosul meu par!
Tot ce imi trece acum prin cap in timp ce imi privesc parul care sta pe jos sunt cuvintele fostei mele bone "mama ta mereu spunea ca o domnisoara adevarata are parul lung si frumos".
Lung si frumos? Am dezamagit o pe mama? De ce am lasat sa se intample asta...oare ma uraste? Nu sunt o domnisoara?
Ma intreb in timp ce ochii mi se maresc.Kiba p.o.v
Ce s a intamplat? De ce nu mai face nim..ala e parul ei? Ieri prea destul de agresiva ca Naruto a incercat sa il atinga iar Temari i a tait din el direct?Kitora- nu..nu..nu..trebuie sa oprim lupta Kagami-chan!
Gaara- de ce am face asta?
Kitora- Temari..Temari i a taiat din par!
Naruto- si? Arata la fel.
Kay- nu intelegi.. parul ala e mai important decat propia viata pentru Cassandra.
Sakura- poftim? E doar o mica suvita.
Kagami- Cassandra a crescut fara parinti, eu eram mereu in misiuni iar Kay si Kitora fiind mai mari erau la academie. Singura persoana care statea cu ea era bona ei iar scorpia aia i a bagat non-stop in cap cuvintele astea "mama ta mereu spunea ca o domnisoara adevarata are parul lung si frumos" Cassandra ca sa i onoreze numele mamei nostre nu s a mai tuns de la varsta de 5 ani, a avut mereu grija de par ca sa nu se supere mama pe ea. Sa nu credea cumva ca ea nu e domnisoara. Cassandra a fost modelata de mica de scorpia aia!
Sasuke- modelata?
Kagami- nu mai pot povestii de aici, Cassandra s ar supara, tot ce trebuie sa facem e sa speram ca nu a observat.Cassandra p.o.v
Ura m a cuprins atat de tare, vreau sa o lovesc, vreau sa o omor, vreau..vreau sa o fac sa sufere! Fac pasi in spate sperand ca o sa pot scapa de furia asta dar tot e in zadar.Eu- esti prima... spun si ma lipesc de perete.
Temari- care iti taie parul? Ma intreaba batjocaritor in timp ce rade.
Eu- *deschid toate portile inafara de ultima poarta, poarta vietii* esti prima...*imi infing ghearele in perete* care moare din cauza manii mele! Tip ultimele cutinte in timp ce ochii mei albastrii ii arunca sageti.
Incep sa alerg in jurul ei din ce in ce mai repede, in jurul nostru formanduse o tornada.Kagami- CASSANDRA!
Eu- *alerg si mai tare*.
Kitora- Kagami a spus sa folosesti tehnica aia doar in situatii speciale!
Eu- *o tai cu viteza pe obraz*.
Temari- ce se tot intam... nu o las sa termine ca ii dau un pumn atat de tare incat o arunc 10 m in aer, sar dupa ea si ii mai dau un pumn ea cazand cu viteza, in pamant facandu se un crater urias. Ma pun peste ea si incep sa i dau foarte multi pumni.
Eu- chidori! Voiam sa o omor dar mi am ridic o secunda privirea la Gaara care privea cu ochii cat ceapele si la Kankuro care avea teama in ochii, teama pentru sora lui.
Imi cobor iar privirea la Temari careia ii curge sange din nas.
Ce tot fac? Nu mi a facut nimic, nu teebuie sa o omor..arbitrul asta prost de ce nu ma opreste?Kiba- Cassandra te rog opreste te! Nu trebuie sa faci asta! Tu nu esti asa! Tu esti prietena noastra!
*
*
*
Heeey sper ca v a placut scuzati greselile❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfic"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...