21. De ce te holbezi la mine?..

16 1 0
                                    

Cassandra p.o.v
Imi inchid portile imediat auzind niste tipete.
Imi deschid din nou poarta vederii si incep sa caut persoanele care tipau, la cam 20 mentrii distanta de noi zaresc o cladire in flacari iar in fata ei mai multe persoane printre care si o femeie care plange tipand ceva ce nu pot auzii.
Imediat imi deschid si poarta vitezei incepat sa alerg spre locul unde cladirea este in flacari.

Kitora- CASSANDRA??? UNDE TE DUCI?!
Kiba- Ce naiba? Cand a plecat de langa mine?
Hinata- stiu unde se duce! La 20 de metrii distanta o cladire este in flacari.
Minato- haideti sa mergem atunci.

Incep sa alerge iar singurii care tin pasul cu mine sunt Kiba si Akamaru.
Trebuie sa recunosc, eu stiu cate ceva despre clanul inuzuka deoarece la academia din satul florilor am invatat despre cateva clanuri si abilitatile lor...stiu ca acest clan are multe atuuri dar n am crezut niciodata ca sunt atat de puternici.
Pot sa jur ca in timp ce alearga cu Akamaru pe cap ma priveste cu coada ochiului, nu stiu de ce dar decand ne am cunoscut ma priveste insistent...pff ce fraiera sunt...ma priveste asa deoarece sunt jinchuriki ul lui doua cozi..nu?
Inf ajungem in fata cladirii unde femaie se zbate plang in bratele shinobului.

Femeia- copilul meu! Copilul meu e in cladire! Te implor lasa ma sa mi i au copilul! Are numai 4 ani! Te implor!! Shinobul- imi pare rau doamna dar e prea periculos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Femeia- copilul meu! Copilul meu e in cladire! Te implor lasa ma sa mi i au copilul! Are numai 4 ani! Te implor!!
Shinobul- imi pare rau doamna dar e prea periculos.
Femeia- Hokage-sama! Te implor lasa ma sa mi i au copilul.
Minato- ăăăă....doamna...nu vreau sa va raniti...o sa fac cumva sa scot copilul de acolo.
Shinobul- dar Hokage-sama..
Minato- pe cine sa trimit acolo?...
Kitora- eu sunt experta in jutsul apei..as putea sa arunc in cladire un ocean intreg.
Kay- esti desteapta rau..copilul nu mai moare ars de viu moare inacat!
Kagami- pe bune?! Tipa exasperata. Asta e momentul sa va certati??
Eu- ma duc eu. Spun simplu si ma intorc vrand sa sar direct in camera unde fereastra este deschisa.
Kiba- e prea periculos!
Naruto- asa e verisoara!
Eu- am spus ca ma duc eu.
Femeia- NU! NU VREAU SA MI ATINGI COPILUL! ESTI DOAR UN MONSTRU! Te rog Hokage-sama! Fetei mele ii este frica de oameni mai ales de ea! Numai eu o pot salva! Tipa si mai tare plangand in hohote.
Kitora- va rog aveti grija cum vorbiti cu sora mea!
Sai- ea vrea sa si riste viata pentru copilul vostru iar dvs ii vorbiti asa?
Femeia- mi s ar parea normal sa vrea asta! Sotul meu a fost omorat de bestia din ea!

Eu o privesc de pe umar, atunci cand privirea mea ii intalneste privirea plina de ura si de spaima un fior ma trece. Imi intorc privirea spre cladire si sar in camera unde geamurile sunt deschise.

Kushina- tu nu asculti pe nimeni?! Agghhh!!! Stii chiar semeni foarte mult cu Kiraa!!

Eu zambesc cand aud cum matusa mea ma asociza cu mama si imi deschid poarta vederii pentru a vedea prin norii uriasi de cenusa.
Incep sa strabat toata incaperea realizand ca copilul nu este aici, cabd voiam sa ies pe usa o parte din tavan cedeaza cazand fix pe o vaza, unul din cioburi vine amenintator spre mine taiandu mi obrajul, strsng un ochii din cauza micii dar existentei durerii si ies din camera intrand intr un hol cu mai multe usi.
Dracu!..sunt prea multe nu am timp sa le verific pe toate pentru ca cladirea nu v a mai rezista mult.
Copilul asta ori e mort ori e prost, de ce naiba nu tipa?!
Deschid poarta auzilui acum putand sa aud pana si cearta lui Kay si a lui Kay.
Incerc sa aud macar un mic tusit, dar degeaba, voiam sa renunta si sa incep sa deschid toate usile dar aud un mic stranut. Pentru unii abea s ar auzii dar pentru mine a sunat de parca a stranutat intr o portavoce.
Ma indrept rapid spre ultima camera de unde am auzit stranutul, incerc sa o deschid dar e blocata....daca o sparg as putea darama tot pererele ...mdea asta e imi incerc norocul si sparg usa, din fericire pentru mine perete nu a cedat dar am inhalat tot fumul din camera aia lucru care ma facut sa tusesc de parca fumasem un trabuc. Privesc cu ochii mijiti camera plina de flacari imediat vazand mica fetita stand intr un colt plangand.
Ma apropii repede de ea aruncand orice obstacol in partea opusa ei. Cand ajung in fata ei ii fac semn sa ma i a de mana dar ea incepe sa tremure si sa se cuibareasca mai bine in locul ei..o inteleg ii e frica..probabil nu poate respira si cine stie ce i a spus mama ei despre mine dar nu am cum sa o i au cu frumosul mai ales cand mie imi e frica de ea!

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum