27. Ce crezi ca faci cu dovlecel al meu?!!....

14 1 0
                                    

Sasuke- hai ma frate niste fete ti au facut asta? Intreaba razand batjocaritor.
Kay- d..da..daca ai sti cine sunt..nu ai mai vorbii asa!
Sai- dar cine sunt?
Kay- vin acum.

Imediat auzim un tipat..un tipat urmat de un val..de dapt un jet gigantic de apa indreptat spre Kay, el se fereste jetul nimerindu l pe Kakashi sensei care este zburat in perete..saracul..puterea asta de a controla apa e  atat de cunoscut..e imposibil ca dracusorul care controleaza apa sa fie aici. Ne indreptam atentia spre usa care este iar trantita, de data aceata zburand in partea opsua. Primul lucru pe care il vedem este Kitora super nervoasa cu ochii roz.

Kitora- KAAAAAAYYYY!!!!
Kay- a venit dracu! Spune si ii strange umerii lui Karin.
Pe langa ea trece Tomo plus o fata cu parul maro deschis...c are..zboara pe un spin urias si arunca in aer mai multi spini mici. Amandoua rad ca niste psihopate.
Lee- cine e fata aia cu parul maro!!! Intreaba in timp ce ochii il sclipesc.
Gaara- asta te intereseaza pe tine??!!
Tomo- Kagami sensei ai grija la spini!
Kakashi- KAGAMI?! Pe usa intra Kagami care e rosie la fata de furie.
Kagami- voi viermilor!! Ne faceti mereu de ras!!!
Naruto- ce naiba?! Am vedenii?!
Ino- nu..chiar ele sunt!

Dintr o data pe poarta intra Sakura care isi freaca tamplele si tipa in gura mare "HINATA TRECI ODATA AICI CA ARATI BINE!"

Naruto- S..Sakura- chan? Hinata??
Sasuke- arata..arata atat de diferit!

Hinata intra pe usa toata rosie cu privirea in pamant jucandu se cu degetele..pff..aceiasi hinata. Gandul asta ma face sa ranjesc dar nu pot sa nu ma intreb..unde e ea?

Naruto- AIA E HINATAAA!!! Tipa si se ridica in picioare. Voia sa le salute dar este oprit de tipatul lui Kitora.
Kitora- KAY!
Kay- dar de am zis?! Toti se aduna in jurul lor unde putem vedea usor ca Kitora se cearta cu fratele ei mai mare.
Kay- ea unde naiba e? Nu mi spune ca a prins o deja Akatsuki!
Eu maresc ochii imediat dandu mi seama ca vorbesc despre Cassandra.
Kitora- asa o stii tu pe Cassandra?! Intreaba iar mana ii ingheata la propriu. O sa te fac sa ti schimbi parerea!!
Spune si alearga spre Kay vrand sa l loveasca cu pumnul de gheata.
Kay- sa vrei sa facem? Bine! Tip ir pumnul ii devine din piatra. Alearga spre ea tipand.

Noi tipam sa se opreasca dar ei ne ignorau total, cand mai aveam cativa cm si se atingeau reciproc, privirea in reluare mi se activeaza, insemna ca ceva rapid e prin zona. Wow.. persoana asta e atat de rapida incat eu nu pot sa tin pasul cu ea, tot ce vad e praful si ca se pune in fata lor si le pune cate un degete pe frunte inpingandu i atat de tare incat au zburat 5 metrii in partea opusa lor.

???- daca va mai certati, va omor!  Spune cu o calmitate infricosatoare in voce.
Vocea ei.. e atat de cunoscuta, sta cu spatele la noi singurele lucru pe care pot sa le vad la ea sunt parul negru care este destul de lung, mai exact pana la talie si...fundul..poate o fii mai mare sau mai mica nj dar are un fund...ok Kiba nu asta e important!
Incep sa i analizez mainile la cea dreapt vazand ceva ce ma face sa mi maresc ochii..bratara pe care i am dat o Cassandrei cand a plecat. Imposibil ca ea sa fie..chiar s a intors..eram sigur ca e bine!!

Kay- C..Cas.. nu apuca sa termine ca Naruto tipa fericit alergand spre ea.
Naruto- VERISOARA CASSANDRAAA!!! O i a pe sus si o invarte. Sunt sigura ca nu i place lucru asta deoarece il priveste foarte urat ochii find albastrii..off..ochii aia de felina!
Suigetsu- v ati intors!!!
Kitora- S..Sora Cassandra..
Kay- e vina Kit...
Cassandra- daca mai spuneti ceva va omor. Spune cu o calmitate atragatoare dar si infricosatoare, se da jos din bratele lui Naruto imediat vazand cat de scunda e pe langa el, isi ridica capul si il priveste cu o spranceana ridicata.
Cassandra- cand te ai inaltat? Au trecut doar..trei ani.

Imi mut privirea la Temari care venea incet din in spatele ei...ce naiba vrea sa faca?
Cassandra isi trage nasul..miroase ceva..cat timp a trecut! Temari ridica piciorul cu o viteza destul de buna vrand sa o loveasca pe Cass.

(Va implor nu bagati de seama ca ii se vad chilotii🤣 sa stiti ca in carte nu ii se vad dar am gasit doar poza asta)Cassandra anticipeaza miscarea si se intoarce foarte rapid blocandu i atacul ce piciorul drept

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Va implor nu bagati de seama ca ii se vad chilotii🤣 sa stiti ca in carte nu ii se vad dar am gasit doar poza asta)
Cassandra anticipeaza miscarea si se intoarce foarte rapid blocandu i atacul ce piciorul drept.

Acum ele stau de parca ar fii la karate

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Acum ele stau de parca ar fii la karate.
Toti (inafara de cei care stiu ca ele sunt cele mai bune prietene) privesc asteptand nerabdatori ca Temari sa o bata pe Cassandra..serios acum..doar noi stim de ce e in stare Cassandra deci..
Ambele isi retrag picioarele si isi lipesc piepturile, mie imi cade privirea la..sanii lor vazand imediat ca cei ai Cassandrei sunt mai mari. Inrosesc si imi pun degetele deasupra buzei superioare si ma gandesc incontinuu ca are 16 ani..imi intorc privirea spre Naruto care este foarte fericit sa le vada deja tipa si incearca sa o imbratiseze pe Sakura.

Temari- deci te ai intors. Ii spune ranjind in timp ce o analizeaza.
Cassandra- ai devenit mai puternica...dar intrebarea mea este.. *isi apropie fata de a ei si sopteste dar majoritatea au auzito)..oare esti destul de puternica?
Temari- este o scorpie..MI AI LIPSIT!! Tipa si o imbratiseaza evident Cassandra neraspuzandu i.
Toti- ăăă..ce?
Naruto- Oi! Ele sunt niste vechii prietene de ale noastre! Care se pare ca s au intors.
Eu- asa e. Spun eu intr un final atragandu i atentia Cassandrei care se pare ca nu m a observat. Imi desfac bratele chiar daca stiu ca nu ma v a inbratisa si spun. Mi ai lipsit.
Cassandra- *ma analizeaza cu o spranceana ridicata*.
Astept cateva secunde si spun ranjind.
Eu- a meritat sa in...nu apuc sa termin ca simt doua brate care se pun usor in jurul gatului meu...chiar s a achimbat Cassandra..ii raspund la imbratisare si o aud cum spune.
Cassandra- si tu mi ai lipsit ratatule!
Eu- hah..*ratatule*..ma pot obijnuii. Spun ranjind.
Un suner puternic me face sa ne despartim rapid, ne intorcem unde il vedem pe naruto plangang in timp ce isi sufla nasul...aghhh NARUTO DE CE STRICI TOT?!
Naruto- ce..ce..ce frumooss!!! Spune plang d iar hinata il mangaie pe spate.
Hinata- gata Naruto-kun..
Naruto- Hinataaa!! Se intoarce si o strange in brate, lucru care o face pe Hinata sa inroseasca..hah..aceiasi Hinata.
Naruto- e prea frumooss!! Nu pot sa ma uitt!! Spune plang mai tare pe biata camasa a Hinatei.. stai cum de e Hinata asa ina..Aaaaaaaaa! Acum inteleg! a ridicat o si pe ea in aer.
???- ce crezi ca faci cu dovlecel al meu?!!! Tipa o voce pitigaiata.
Eu- ai sa mi bag!! Spun in soapta ascuzandu ma dupa Cassandra.
Eu- m a gasit nebuna!
*
*
*
Heeey sper ca v a placut, scuzati greselile❤️❤️❤️❤️

~O noua viata~ (Naruto Characters)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum