28.07.2016
Stiti monentul ala cand sunteti pe moarte si efectiv toata viata va trece prin fata ochiilor? Ei bine...asta traiesc eu acum. Numele meu este Cassandra Nadesiko, astazi implinesc 17 ani si sunt pe cale sa fac ceva ce stiu sigur ca nu voi regreta.
In timp ce Madara imi tine un kunai la gat ii privesc pe cei din fata mea care abea mai pot respira.
Ma gandesc putin la ce viata am trait dupa ce i am cunoscut pe ei, amintirile imi trec cu o viteze uimitore prin cap.
De ce sa nu vi le spun si voua? Chiar am trait o viata frumoasa.
Totul a inceput la examenele chunin...
********
23.04.2012
Cassandra p.o.v
Kagami- Kitora! Nu ti mai tot lovii fratele!
Kitora- dar sora mai mare rade de mine!
Kay- pai e si normal sa rad, tu numesti aia floare?Intreaba razand cu lacrimi in timp ce arata inspre tentativa de floare pe care a creato Kitora.
Dc sa mint nu arata chiar atat de bine floara dar asta nu i un motiv pentru care o poate umilii.Kagami- de ce nu puteti fii si voi ca Cassandra? Uitati sta linistita meditand pe stanca! Fiti si voi mai linistiti.
Kay- Cass niciodata nu se distreaza cu noi, de ce am vrea sa fim ca ea?
Kitora- Kay!
Kagami- am luat o pauza din drumul infernar spre Konoha pt a mai face un mic antrenament, de ce v ati distra?!
Kitora- pentru ce mai avem nevoie de antrenament? Oricum vom fii cei mai buni.
Eu- nu i adevarat. Spune eu cu o voce nepasatoare dar serioasa (adica vocea mea obisnuita) tinand in continuare ochii inchisi.
Kay- ba da! Ii vom invince pe toti, tu mereu este negativista.
Eu- *deschid ochii usor* sunt realista. Ma dau jos de pe mini stanca aia si imi prind parul negru foarte lung intr o coada de cal pentru a nu l incaltii
Kay- de ce esti asa protectoare cu parul tau?
Kagami- mama mereu spunea ca o domnisoara adevarata are mereu parul frumos si lung.
Kay- adica tu esti baiat ca ai parul scurt?
Kitora- Kay!
Kagami- ea are doar al stil Kay.
Eu- examenele chunin incep in 30 de minute iar Konoha e foarte aproape, nu i nevoie sa ne grabim dar haideti totusi sa nee strangem lucrurile.
Kay- esti prea...matura, ai abea 11 ani.
Eu- iar tu 13 si degeaba ii ai esti mult mai copilaros decat mine sau Kitora. Spune cu aceiasi voce neoasatoare.
Kagami- Cass nu fii rautacioasa.
Kay- la ce sa te astepti de la un jinchuriki. Spune in soapta ca eu sa nu l aud dar incerca lui a fost nereusita ca eu aud pana si cum se certa oamenii din Konoha.
Kagami- KAY!!
Eu- nu conteaza Kagami-sensei, hai sa mergem.Sakura p.o.v
Eu- oooooooh, Sasuke-kun?
Sasuke- Sakura! Nu am timp de prostiile tale, trebuie sa ne facem o strategie pentru ai bate pe ceilalti!
Naruto- hehe, ma descurc eu cu toti. Spune increzator in timp ce isi pune mainile la ceafa.
Minato (P.Hokage)- nu fii atat de increzator pustiule.
Naruto- tata..adica Al Patrulea Hokage!
Kakashi- s a intamplat ceva?
Kushima- nu, eu am venit aici pentru ca vreau sa mi vad micul luptator iar Minato trebuie sa asiste la runda 3 cea in care piticaniile astea se lupta intre ei.
Sakura- dar asta nu e peste doua zile?
Naruto- exact.
P.Hokage- ba da dar am venit mai devreme.
Sasuke- bun trebuie cat de curand sa inceapa prima proba, testul. Haideti in sala, pa Kakashi-sensei, Hokage- sama, Kusima- chan. Spune si ii saluta zambind.Vai de mine omul asta poate fii mai perfect? De fapt aroganta asta dupa parerea mea e singurul lui defect.
Intram in sala si ne asezam fiecare intr o banca, nu trec nici macar 5 minute ca clasa era aproape plina de tot felul de oameni. Unii din satul ascuns in nisip.. mama aia arat infricosator, mai ales cel roscat, unii din satul sunetului si tot asa.
Fix inainte sa intre shinobul care ne va prede prima parte din examenul asta ciudat usa este trantita atragandu le tuturor atentia, pe ea intra un baiat cam de..13 ani daca nu ma insel care radea incontinuu el fiind urmat de o fata cu parul scurt care se joaca cu.. o bila de apa? Deci controleaza apa..???-Kay! De ce ai trantit usa? Acum se uita toti la noi.
Kay- scuze Kitora dar sunt foarte entuziasmat.
Kitora- unde i C...
Nu apuca se termine ca usa iar este deschisa doar ca de data usor iar pe ea intra o fata destul de scunda cu un par negru foarte lung prins intr o coada, ochii ii sunt putin avoperiti de breton dar pot vede cu usurinta ca ii are inchisi, poarta o uniforma un pic asemanatoare cu ea a mea doar ca e de un rosu sangeriu si are modelul putin mai diferit, nu pare sa fie interesata de privirile noastre asa ca tot ce face e sa insipre si sa expire adanc..hmm..trei motive pentru care a facut lucrul asta.. unu e foarte entuziasmata, doi nu ii pada deloc si se abtine sa nu adoarma sau trei este nervoasa, dar judecand dupa privirea speriata a baiatului cred ca ultima varianta e corecta.
*
*
*
Heeeyy sper ca v a placut primul capitol scuzati greselile gramaticale❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fanfic"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...