Cassandra p.o.v
Incep sa citesc cu viteza aceste asa zise ghicitori si cea ce nu ma mira chiar deloc este ca toate sunt mai simple decat testul ala enervant.
• Ghicitoarea unu: Trăiesc doar acolo unde este lumină, dar imediat ce strălucește deasupra mea, mor.
• Ghicitoarea doi: Ai murit si te trezesti intr o camera in care sunt doua usi identice, pazite de doi gardieni. O usa duce spre Rai, iar cealalta spre Iad. Nu stii cine ce usa pazeste, dar stii ca unul spune mereu adevarul, in timp ce celalalt minte mereu. Ai dreptul la o singura intrebare. Ce intrebare pui si cui astfel incat sa ti dai seama care dintre usi duce spre Rai?
•Ghicitoarea trei: Ranim fara sa ne miscam, otravim fara sa atingem. Putem aduce minciuni, cat si adevar, nu suntem niciodata judecati dupa dimensiune. Ce suntem noi?
•Ghicitoarea patru: Sunt intoreauna undeva intre cer si pamant, mereu la distanta. Daca incerci sa te apropii de mine - ma noi retrage.
•Ghicitoarea cinci: Este o floare parfumata, intr un copac cocotata, alba, mov sau rozulie, nume de animal ea poarta. Care i floarea cautata?
•Ghicitoarea sase: Colorat, catifelat, parfumat si infoiat. De spini este aparat. Care floare are gheare si parfumul cel mai tare?Anko- bun incepeti sa cit...
Eu- umbra, "Daca il voi intreba pe celalalt gardin care din usi duce spre Rai, ce imi va raspunde?", cuvintele, orizontul, liliacul, trandafirul. Spun repede si ii inmaneza asa zise ghicitori complicate.Hokagele incepe sa rada impreuna cu Kakashi iar Kagami-sensei ma priveste mandra.
Femeua din fata mea se blocheaza imediat ochiul stang incepandu i sa se zbata.Kay- nu i corect Cassandra! Nici macar nu terminasem de citit!
Anko- auzi! Tu esti vreun fel de robot?
Eu- nu stiu.
Anko- ha?
P.Hokage- adica?
Eu- nu sunt din mental, am creier dar nu am sentimente.
P.Hokage- esti cea mai tanara din clanul Nadesiko nu?
Eu dau aprobator din cap si intreb.
Eu- acum ce facem?
Anko- ati terminat proba...habar n am..nu s a mai intamplat vreodata asta.
P.Hokage- Kagami-sama, i ati elevii, puteti merge sa va odihniti, maine vor urma probele de lupta, trebuie sa aveti energie.
Kagami- am inteles! Hai robotilor. Spune cu acelasi zambet mandru pe fata.A doua zii.
Kay- Kitora! O sa intarziem!
Kitora- gata, gata!
Eu- trebuia sa fim acolo acum 10 minute.
Kay- CE?
Eu- da e 10:10. Spune plictisita.
Kagami- Haideti odata puslamalelor!
In cam 10 minute ajungem in fata arenei.Kagami- bun sa zambiti si sa faceti cu mana cand intrati!
Cum sa nu fac si o plecatiune.
Kitora- Bine sensei.
Kay- Cassandra sa faca asta?
Kagami- taceti ca intram!Ea impinge cu forta usile toate privirile finda acum pe noi.
(Asa arata incaperea)
Poate ca nu o arat dar ma irita sa stiu ca toti se holbeaza la mine ca la fantoma.
Imi arunc privirea prin gigantica incapere iar ochii mei se opresc pe grupul cu care m am intalnit in padure. Dintr o data blondul incepe sa tipe "au venit, au venit!" si sa ne faca cu mana, baiatul cu par negru care sta langa el ii da o palma peste ceafa iar blondul se incrunta, eu zambesc pe ascuns si pasasesc increzatoare inauntru.
CITEȘTI
~O noua viata~ (Naruto Characters)
Fiksi Penggemar"Se uita atent si oarecum melancolic la batista care acum este batata de sângele meu." ******* Ea este jinchuriki ul lui două cozi, cea mai tanara fata din clanul Nadesiko si verisoara lui Naruto Uzumaki, eroul satului Konoha. Ea este o fată cu prob...