Κεφάλαιο Είκοσι Ένα - Θαμμένο Μυστικό

1K 94 93
                                    

Τα βλέμματα τους διασταυρώθηκαν για μια στιγμή « Πως είσαι μπορείς να σταθείς όρθια η ζαλίζεσαι..» ρώτησε φανερά ταραγμένος.

Μα η ίδια παρατηρούσε σοκαρισμένη τον κοσμο ολόγυρα με ενα αίσθημα ντροπής που είχε αποτελέσει απο το πουθενά το επίκεντρο του ενδιαφέροντος την προκείμενη στιγμή.

Αρχικά ζαλιζόταν έντονα ενω συγκλονιζόταν παράλληλα απο ελαφριά αστάθεια.
Σαν σηκώθηκε αργά υποβασταζόμενη απ εκείνον ο κόσμος ανακουφισμένος ξέσπασε σε δυνατά χειροκροτήματα καθώς όλοι τους είχαν φοβηθεί για το χειρότερο.

Το λιγότερο που κατόρθωσε να πράξει για να ανταποδώσει το ενδιαφέρον ήταν να τους χαμογελάσει πλατιά με ευγνωμοσύνη .

《Δεν έχω λόγια πραγματικά..ελπίζω να μην σας αναστάτωσα πολύ βρίσκομαι σε καλά χέρια πλέον ! Φεύγουμε αγάπη μου ..;》στράφηκε τρυφερά χαϊδεύοντας την άκρη απ το πιγούνι του .

《Ναι ας πηγαίνουμε καλή μου έχουμε να περάσουμε κι απο το αστυνομικό τμήμα για την καταγγελία..》σχολίασε με έναν αδιόρατο εκνευρισμό να υποβόσκει κάπου στο παρασκήνιο.

Βάδιζε στηριζόμενη επάνω του αργά προς το αυτοκίνητο κάθισε στην θέση του συνοδηγού ακουμπώντας το κεφάλι μελαγχολικά στο πλάι .

Ζαλιζόταν ακόμη ενώ πονούσε και σε κάποια σημεία του σώματος της λες και την είχαν κακοποιήσει

Έφερε στο νου την ζοφερή στιγμή που
ο ένοπλος άνδρας εμφανίστηκε αθόρυβα πίσω απο την πλάτη της ακριβώς την στιγμή που ξεκλείδωνε έχοντας ολοκληρώσει μια χαλαρωτική βόλτα.

Μόυδιασε σαν αισθάνθηκε την παγερή αφή του όπλου στο πίσω μέρος του αυχένα απασφαλίζοντας την σκανδάλη.

Λιγα δευτερόλεπτα πέρασαν εως οτου η βροντερή τραχεία φωνή την πρόσταζε ψιθυριστά .
《Δώσε μου ήρεμα τα κλειδιά σαν καλό κορίτσι αν επιθυμείς να ζήσεις..》
Κοίταξε τριγύρω τους περαστικούς που περνοδιάβαιναν αμέριμνοι στο πεζοδρόμιο απέναντι σκεπτόμενη να φωνάξει σε βοήθεια.

"Δοκίμασε το μα προτού προλάβεις να βγάλεις έστω μια άναθρη κραυγή μια σφαίρα θα φυτευτεί στο κρανίο σου .." προειδοποίησε μια δυνατή φωνή μες το μυαλό της.

Δοκίμασε να στραφεί προς το μέρος του με την ελπίδα να κερδίσει χρόνο έσπρωξε ελαφρά με το πόδι της το σώμα του κι κατάφερε να ξεφύγει τρέχοντας.

Ενας πυροβολισμός έσκισε τον αέρα ενω κατάφερε να αντικρίσει κατα πρόσωπο τον κουκουλοφόρο καθώς ορμόυσε εκ νέου.

Στα Άδυτα της Καρδιάς σουWhere stories live. Discover now