Η Μιράντα επέστρεψε ανήσυχη στο δωμάτιο πλησίασε κοντά της χάιδεψε τρυφερά τα μαλλία της περιμένοντας υπομονετικά τον οικογενειακό γιατρό.
Επειτα στράφηκε και κοίταξε με θυμό τον Κρίστιαν ηταν ώρα να λογοδοτήσει για ολά «Τι δουλεία έχεις εσυ εδω ; εξαιτίας σου συνέβει το κακο ! Αλλα φταίω κι εγω έπρεπε να σε έχω μηνύσει.. για χάρη της δεν το έπραξα ! Μολίς χθές πήρε εξιτήριο χρειάζεται ηρεμία για να αναρρώσει γιατί την τριγυρνας ; Πες μου ανοιχτά τι ζητάς απο την κόρη μου ;» ρώτησε καχυπτοπτα.
Εκείνος αμίλητος πλησίασε την μπαλκονοπορτα τοποθετώντας τα χέρια του στις τσέπες φαινομενικά αδιάφορος .
«Ακούστε κύρια Άστον δεν γίνεται να είμαι υπεύθυνος για οτι συμβαίνει στην κόρη σας ! Εγώ απλα πέρασα να βεβαιωθώ πως εχει συνέλθει. Αισθάνθηκε μια ξαφνική αδιαθεσία έπειτα λιποθύμησε.. τίποτα άλλο δεν αποζητώ ..» απάντησε παγερά όπως συνήθιζε .Η Μιράντα όμως δεν πείθονταν με τόσο ανόητες δικαιολογίες « Ψέματα !! Άλλος είναι ο λογος που την γυροφέρνεις τι ψάχνεις άλλο ενα θύμα για το κρεββάτι σου ..; Σε προειδοποιώ εξαφανίσου απο την ζωή της ! Δεν είναι για τις ορέξεις σου. Ολοι ξέρουμε ποιος είσαι Κρίστιαν Μπάλτον !» αντέτεινε θυμωμένη .
Παρέμεινε ατάραχος φαινομενικά άλλωστε τον είχαν προσβάλει πολλές φορες δεν ήταν δα και η πρωτη. Συνέχιζε να κοιτάζει πεισματικά σχεδόν εξω δεν άντεχε να την αντικρίζει ετσι ακίνητη στο κρεββατι .
Χρωστούσε ομως μια αποστομωτική απόκριση « Μάλιστα ..! Κυρία μου μπορείτε να πιστεύετε οτι σας αρέσει ! Ομως αν επιθυμείτε τοσο πολυ να μάθετε δεν ψάχνω θύματα γιά το κρεββάτι μου κάποιες από μονές τους προσφέρονται! Δεν χρειαζεται να παρακαλέσει κανείς γι αυτό ειδικότερα εγώ ! Πιστέψτε με η κόρη σας δεν εχει μπεί στο στόχαστρο μου μην ανησυχείτε !» έδωσε όσο πιο κυνική απάντηση χωρούσε σε αυτήν την προσβολή μα και πάλι βέβαια δεν την καθησύχασε ήξερε καλά να ξεχωρίζει το ενδιαφέρον ενος άνδρα .
« Οτι και να πεις όσο πιο κυνικός ακόμη να γίνεις δεν θα με πείσεις ! Μην τολμήσεις να την ακουμπήσεις γιατί τότε ..δεν θα ξέρεις που να κρυφτεις με άκουσες ; » τον προειδοποίησε απειλητικά για δεύτερη φορά .
Ετοιμάστηκε κατάλληλα να αποκρούσει την απειλή 《Εντάξει σα ς ακούσαμε την πρώτη φορά μην επαναλαμβάνεστε ! Νομίζω είναι αρκετά μεγάλη για να διαλέγει μόνη τι επιθυμεί ..》
Άνοιξε το στόμα της να διαπληκτίστει μαζι του μα δεν πρόλαβε καθώς ο γιατρός είχε μόλις καταφθάσει συνοδευόμενος απο την οικιακή βοηθό τους.
KAMU SEDANG MEMBACA
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romansa《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...