Οι υποψίες του επαληθέυτικαν με μαθηματικό σχεδόν τρόπο ό εχθρός πραγματοποίησε τις απειλές του όσο κι αν προσπάθησε το σύστημα κατέρρευσε παρασύρώντας μαζί του όλες τις μετοχές του .
Είχε αποκτήσει αναρίθμητα μόνο χρέη πλέον αφού λίγα κατάφερε να περισώσει απ τον κόπο χρόνων ολόκληρων πως θα άρχιζε ξανά από την αρχή ;
Με τι δύναμη μα το κυριότερο σε ποίο μέρος ; Καθώς το Μανχάταν θεωρητικά είχε πλέον τελειώσει για εκείνον.Ας ώψετε που είχε μια κόρη να σκεφτεί ειδάλλως θα εξαφανιζόταν από αυτό το άθλιο μέρος την ίδια κιόλας μέρα .
Κοίταξε από την άκρη της κουρτίνας την εξώπορτα του σπιτιού που πλήθος δημοσιογράφων ανέμεναν μια του μόνο κίνηση .
Ίσως μια δήλωση μετανοίας προς τους εργαζόμενους του που τον εμπιστευόνταν κι ίσως έμεναν στο δρόμο .
Φυσικά δεν τους ένοιαζε διόλου η αλήθεια του κι οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτό το σκάνδαλο μονάχα για την τηλεθέαση των βρώμικων εκπομπών τους ξεροστάλιαζαν επι μάταιο .
Είχε ζητήσει από το προσωπικό της έπαυλης να αποχωρήσει καθώς σε λίγο καιρό δεν θα κατόρθωνε να τους καταβάλει τους παχυλούς μισθούς .
Η χειρότερη στιγμή του ήταν καθώς τον παρατηρούσαν σαν μαρμαρωμένοι αδυνατούσαν βλέπεις να πιστέψουν πως έχαναν τις δουλειές τους .
Η εικόνα τους τον πίκρανε μέχρι τα μύχια της ψυχής του παρόλο που επέλεξε να μην το φανερώσει .
Θα πρέπει να τον σιχάθηκαν κι εκείνοι με την σειρά τους αφου μπορούσε ήδη να φανταστεί ολοκάθαρα τις βρισιές κι τις κατάρρες που θα ξεστόμιζαν που ίσως μια απ αυτές η κι όλες τους μαζί τον έπληξαν .
Άραγε εκείνη να έμαθε ; Μα τι βλακείες αναρωτιόταν εδώ βούηξε με το σκάνδαλο ολη η Αμερική χλευάζοντας τα επιχειρηματικά κατορθώματα του.
Μα γιατί δεν είχε κάνει έστω ένα τηλέφωνο ; Δεν την ένοιαζε λοιπόν καθόλου πως ένιωθε ;
Μήπως μάλιστα χαιρόταν βλέποντας τον να καταρρέει ;
Άραγε να ένιωσε δικαιωμένη για το κακό που της έκανε ;Κούνησε το κεφάλι του απηυδισμένος τώρα που όλα είχαν χαθεί σκεφτόταν ακόμη την άποψη της.
Άλλα και το πόσο θα ήθελε να την έχει δίπλα του τούτη την στιγμή που βουλιάζε σε εναν ατέρμονο κυκεώνα προβλημάτων αναζητώντας απεγνωσμένα το δικό της χέρι να τον τραβήξει.
BẠN ĐANG ĐỌC
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Lãng mạn《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...