Κεφάλαιο Σαράντα Τρία - Περιπετειώδης Επέτειος

912 82 36
                                    


Αφιερωμένο στην καλή μου φίλη @rose_17 και στα κορίτσια μου που το στηρίζουν εξαρχής ! dimfil kikipanos12 στην αγαπημένη μου Έυα ξέρει εκείνη..user45175035 κι επίσης στον χρήστη Feggari70

Σαν έκλεισε πίσω της η πόρτα παρέμεινε καθισμένος στον καναπέ με τα νεύρα να έχουν πιάσει ταβάνι έσφιξε τα χείλη του μέχρι που άσπρισαν σκεπτικός.

«Εκείνος σε αγαπάει άραγε ; Βέβαια όμως εγώ ήμουν ο τυφλός που σε αγάπησα με ένα ξένο μωρό στα σπλάχνα .
Με έδειραν για χάρη της αφεντιάς σου μαγέυτικα βλέπεις από τα θλιμμένα σου μάτια κι διαψέυστηκα στο έπακρο .
Αν ήξερα εξαρχής ποια ήσουν δεν θα γύριζα ούτε να σε κοιτάξω τελικά δεν αξίζεις ούτε οίκτο είσαι ίδια με εκείνον ακριβώς ! »συνέχισε να την προσβάλει μονολογόντας αδιάκοπα κι συνάμα ανεξέλεγκτα μέσα στο σπίτι της .

Η Αφροδίτη που σαφώς δεν κοιμόταν  αναστατωμένη από τις φωνές στεκόταν κρυμμένη σε μια γωνιά του διαδρόμου έτοιμη να επέμβει αν το έκρινε σκόπιμο .

Να πάρει είχε προειδοποιήσει την εγγονή της να μην μπλέξει αντιπάθησε αυτό τον νεαρό από το πρώτο βλέμμα αφου κάτι πονηρό διέκρινε στα μάτια του και δυστυχώς ποτέ δεν έπεφτε εξω το αλάθητο ένστικτο της .

Ακόμη κι αν της τα έψαλε μόλις της ανακοίνωσε πως θα έβγαινε για ποτό μαζί του δεν άλλαξε κάτι επέμενε να πάει λες και θα χανόταν ο κόσμος .

Μα αφότου της ξεκαθάρισε την κατάσταση πως δεν είχε βλέψεις ερωτικές για εκείνον έκανε στην άκρη τους περιττούς εγωισμούς της κι κατέυνασε κάπως τον θυμό της .

Άλλωστε την εμπιστευόταν γνωρίζοντας πως η καρδιά της ήταν δοσμένη σε αλλα χέρια ..τα καλύτερα σκέφτηκε με ικανοποίηση γεμίζοντας την ψυχή της αγαλλίαση κατι ήξερε παραπάνω .

Παρατήρησε τον Αλέξανδρο να πλησιάζει απειλητικά την πόρτα της με άσχημες προθέσεις ετοιμάστηκε να ορμήσει παρά την ηλικία της.

Μα προς στιγμήν παρέμεινε στην ίδια θέση σαν αντίκρισε την Μαρίνα να ξεπροβάλει εκ νέου βαστώντας μια λευκή κουβέρτα κι ενα μαξιλάρι.

Τα απώθεσε στον καναπέ διστακτικά δίχως να ρίξει ουτε βλέφαρο προς το μέρος του γνωρίζοντας πως έβραζε απο θυμό .

Ξάφνου τον αντικρίσε με την άκρη του ματιού της να πλησιάζει με δύο δρακελιές εκ νέου πλάι της .

Στα Άδυτα της Καρδιάς σουDonde viven las historias. Descúbrelo ahora