Κεφάλαιο Είκοσι Έπτα - Αργά για ενοχές

873 91 60
                                    

Έπειτα απο μερικά λεπτά ανέκτησε τις δυνάμεις της στάθηκε στα πόδια της σε κατάσταση σόκ .

《Περιμένω..μωρό ; Η ευχή μου πραγματοποιείτε την στιγμή που υποσχέθηκα να τον ξεχάσω; Τι ειρωνεία της μοίρας ειναι αυτή ; Η ιστορία μου θυμίζει την Μιράντα..》μονολογούσε βηματίζοντας βαστώντας το στικ .

Κι αν το τεστ μια στις εκατό είχε λάθος ; "Ελα τώρα Μαρίνα πόσες φορές εχει συμβεί αυτο ξεγελώντας τις γυναίκες που το επιθυμούν κι εν τέλει πρόκειται για σφάλμα; "

Ευτυχώς είχε προνοήσει να προμηθευτεί δυο τεστ εγκυμοσύνης έσκισε με τρεμάμενα χέρια ιδρωμένη ως το μεδούλι το περιτύλιγμα.

Κι με δύο δρασκελίες κλείστηκε εκ νέου στο μπάνιο αναμένοντας την τελική ετυμηγορία στοικά ζυγίζοντας παράλληλα τις επιλογές της .

Έπειτα απο δέκα βασανιστικά λεπτά η απάντηση στο λευκό στικάκι ήταν σαφής δίχως να επιδέχεται αμφισβήτησης.

Τα γράμματα ενώθηκαν μπρος στα μάτια της επιβεβαιώνοντας την πρώτη διάγνωση γράφοντας ξεκάθαρα "pregnant"

Διάβαζε ξανά κι ξανά τις οδηγίες χρήσεως κι του δεύτερου τεστ ψάχνοντας μάταια προφανώς για κάποιο σφάλμα .

Δυστυχώς περίμενε το παιδί του δεν υπήρχε αμφιβολία υπο άλλες συνθήκες θα πετούσε από χαρά ανυπομονώντας να ανακοινώσει στον άνδρα της τα χαρμόσυνα .

Μα την δεδομένη στιγμή δεν είχε κανέναν απολυτως να μοιραστεί το μυστικό της .
Δεν μπορούσε καν να διακρίνει εάν ένιωθε ευτυχισμένη για το μωρό που θα έφερνε στον κόσμο ολομόναχη .

Αυτο το παιδί δεν έπρεπε να συμβεί ! Πως θα το μεγάλωνε ; Δίχως μια πατρική φιγούρα ;
Παλεύοντας παράλληλα να ορθοποδήσει σε ενα νησί που δεν ήταν ευπρόσδεκτη .

Όλα στραβα κι ανάποδα μέχρι στιγμής στην ζωή μου αναλογίστικε χαϊδεύοντας ασυναίσθητα την κοιλιά της ψιθυρίζοντας « Εσυ θα μου δώσεις την δύναμη να προχωρήσω ! » καθώς το ένα συναίσθημα εναλλάσσονταν με το άλλο .

Μεσα της φώλιασε η επιθυμία να το φέρει εν τέλει σε αυτόν τον κόσμο διώχνοντας βίαια οποιαδήποτε άσχημη σκέψη κι να περάσε από την άκρη του μυαλού για την αναπάντεχη έκβαση της
ζωής .

Σβήστηκε μονομιάς μπρος στην μεγάλη προσμονή κι αγωνία για την εξέλιξη της κυήσεως.

Ενα ήταν το σίγουρο θα πρόσεχε πολύ τους επόμενους μήνες αν κι φανταζόταν πως θα περνουσε δυσκολα ώσπου να φέρει το πλασματάκι της σε τούτο τον κόσμο .

Στα Άδυτα της Καρδιάς σουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang