《Απαιτώ να μου εξηγήσεις ποιός σου εξέδωσε αυτό το έκτρωμα που κρατάω στα χέρια μου και με τι είδους δικαιολογητικά ;》στρίγγλισε με κίνδυνο να ξυπνήσει το μωρό .《Κάποιος που άκουσε με προσοχή την κατάθεση μου και έκρινε την κατασταση όπως άρμοζε .Λοιπόν δεν υπάρχει γυρισμός απόψε θα πάρω την μικρή μαζί μου ! » έστριψε το μαχαίρι πιο βαθειά στην πληγή .
«Όχι !..Αποκλείεται δεν σου δίνω το παιδί μου ! Πόσα τον πλήρωσες ; Είσαι ένα κάθαρμα ! Θέλεις να με καταστρέψεις εντελώς έτσι ; Δεν σε ενδιαφέρει στο ελάχιστο ένα αθώο πλάσμα να μεγαλώσει χωρίς την μητέρα του ; Είσαι ίδιος ο πατέρας σου !
Θεε μου τι κακό σου έκανα πια Κρίστιαν εγω μόνον αγάπη σου έδωσα ! Δεν μπορεί να μην έχεις έστω λίγη καρδιά μέσα σου ! Μολις βγήκε από την θερμοκοιτίδα δεν επιτρέπεται να ταξιδέψει !» ούρλιαζε απεγνωσμένη σαν χείμαρρος αφου δεν κατάφερνε να συγκρατήσει τον θυμό της .«Ρώτησα τον γιατρό μην ανησυχείς εκείνος μου έδωσε την άδεια δεν υπάρχει τίποτα μέσα μου Μαρίνα γι αυτο το λόγο δεν πρόκειται να αφήσω να μεγαλώσει το παιδί μου ένα αλήτης . Σ αφήνω να ζείς τον έρωτα σου μακριά από την κόρη σου αξίζω λιγο χρονο μαζι της δεν νομιζεις ; Σε προειδοποίησα μα με αγνόησες εαν σε περίπτωση αλλάξεις γνώμη φυσικά θα είσαι ευπρόσδεκτη .!» σχολίασε ειρωνικά οργισμένος .
«Όχι !Οχι ! Αρνούμαι κατηγορηματικά Γιατί μου το κάνεις αυτό ; Γιατί με μισείς τόσο ; Δεν το βλέπεις πως είναι η ζωή μου γιατί το κάνεις αυτό ; Θέλεις εκδίκηση ; Για ποιο αδίκημα επιτέλους ζητάς εξιλέωση ;»ψέλλισε ανάμεσα σε λυγμούς μα όπως πάντα τα λόγια της δεν είχαν αντίκρυσμα.
Έκεινος στεκόταν βράχος αμετακίνητος απέναντι της ούτε τα δάκρυα της δεν τον συγκινούσαν πια .
«Δεν σε εχθρεύομαι αντίθετα σου ειμαι ευγνώμων γέννησες το παιδί μου μα εφόσον έχεις κάνει τις επιλογές σου επέστρεψε μου να κινηθώ όπως πρέπει . Πως το φαντάστηκες ε ; Να είμαι εγω ο παρείσακτος στην Αμερική ενω εσυ στην Ελλάδα θα μεγαλώνεις το δικο μου παιδί με έναν άλλον για πατέρα ; Δεν είχα άλλη επιλογή πίστεψε με σου ζήτησα να επιστρέψεις μα γνώριζα εκ των προτέρων την απάντηση .
Οπότε φροντίσα να λάβω τα μέτρα μου θα την φροντίζει η γιαγιά σου μια χαρά μεχρι να γυρίσεις ! »προσθεσε με σιγουριά προκαλώντας την εύλογη απορία της .Μα πως γίνεται να γνωρίζει την αλήθεια ; Αναρωτήθηκε μέσα στην ταραχή της βέβαια η Αφροδίτη ίσως υπέκυψε τελικώς στις πιέσεις του κι του διηγήθηκε την ιστορια .
YOU ARE READING
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romance《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...