Κεφάλαιο Εννέα - Κρατήσου Ζωντανός

1K 110 79
                                    

Καθ όλη την διαδρομή ο Κρίστιαν παρουσίαζε αρρυθμία και χαμηλούς καρδιακούς παλμούς .

Οι νοσοκόμοι βρίσκονταν σε επιφυλακή να θέσουν σε εφαρμογή την λεγόμενη καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση.
Σε περίπτωση που είχαν να αντιμετωπίσουν μια ανακοπή.

Η Μαρίνα του κρατούσε συνεχώς σφικτά το χερι του μιλούσε ακαταπαυστα οπώς την είχαν συμβουλέψει οι νοσοκόμοι .

Ωστε να μην χάνει επαφή ο εγκέφαλος του με το περιβάλλον αν και μέχρι στιγμής φαινόταν πως διατηρούσε φυσιολογική εγκεφαλική λειτουργία.

Όλα έδειχναν πως μάλλον παρα την σφοδρότητα της σύγκρουσης είχε γλιτώσει τα χειρότερα.
Κανείς τους δεν γνώριζε τις βλάβες που είχαν προκληθεί εσωτερικά.

« Κρίστιαν..με ακούς ; Είμαι εδώ μαζί σου κάνε κουράγιο θα γίνεις κάλα ..θα τα καταφέρεις..! » ψιθύριζε ανάμεσα σε λυγμούς διαβάζοντας στα πρόσωπα των ανδρών απέναντι έκδηλη την αμφιβολία.

《Τι συμβαίνει..προς τι αυτά τα βλέμματα πείτε μου μην με κρατάτε σκόπιμα στο σκοτάδι..》τους απεύθυνε τον λόγο με το περίσσιο θάρρος που της είχε απομείνει.

《Κυρία μου δεν είμαστε γιατροί μα απο μια πρόχειρη εξέταση έχει υποστεί αρκετά κατάγματα. Θα σας ενημερώσουν περαιτέρω στην κλινική μας περιμένουν .Οσο για εσάς θα πρότεινα να παραμείνετε σε ετοιμότητα..》

《Αρνόυμε ! Δεν θα έχω να αναμένω τίποτα παραπάνω απο την ανάρρωση του..》πρόφερε κουνώντας το κεφάλι της δεξιά κι αριστερά σε κατάσταση αλωφροσύνης.

《Κατανοώ την ανησυχία σας μα θα παρακαλούσα να σκεφτείτε λιγάκι κι τον εαυτό σας ! Πως θα σταθείτε πλάι του εαν χάσετε τον ίδιο σας τον εαυτό ;》

《Εγω ευθύνομαι για όλα ! Αν έμενα στο εστιατόριο ..θα απέφευγε την φρικτή σύγκρουση..》 μονολογούσε καλύπτοντας τα αυτιά της .
Μήπως κατάφερνε να διώξει τον ζοφερό ήχο της σύγκρουσης απο το νόυ της.

《Κυρία μου οτι κι αν κάνεις δεν ξεφεύγεις απο το γραμμένο ..οτι έχει προοριστεί για εκείνον θα λάβει . Κανένας δεν κατόρθωσε να παραβεί την μοίρα του..》σχολίασε ο νεαρός διασώστης που δεν άντεχε να την βλέπει να μέμφεται τον εαυτό της.

Απο την πλευρά του δεν υπήρχε καμία αντίδραση παρέμενε βυθισμένος στην λήθη .
Με την μάσκα οξυγόνου κι τα σωληνάκια διάσπαρτα στο σώμα του.
Να τον κρατούν εν ζωή οσο εκείνος ταξίδευε ανέμελος σε κάποιο παράλληλο σύμπαν .

Στα Άδυτα της Καρδιάς σουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang