Τοποθέτησαν το σώμα του με γρήγορες κινήσεις στο μαύρο βανάκι με τα φιμέ σκούρα τζάμια ξεκινώντας για το κρησφύγετο .
Εκεί θα τελείωνε η αποστολη τους θα έπαιρναν τα χρήματα κι θα γίνονταν καπνός δίχως να ενδιαφέρονται για την τύχη του άμοιρου Κρίστιαν.
Που μάλλον δεν θα την έβγαζε καθαρή αφού το αφεντικό τους έτρεφε ένα ανεξήγητο μίσος προς το άτομο του οργανώνοντας αργά κι μεθοδικά το σχέδιο του εδώ κι καιρό .
Επιθυμούσε να τον δεί κατεστραμμένο ολικά να μην έχει πουθενά να ακουμπήσει .
Φυσικά είχε να αντιμετωπίσει ενα τεράστιο εμπόδιο από την πρώτη στιγμή στα σχέδια του την γυναίκα του η οποία επιδείκνυε ιδιαίτερη αφοσίωση στον σύζυγο της.
Κάποια μέρα τους είχε ζητήσει να την βγάλουν από την μέση μαζί με την κόρη του μα ύστερα απο λίγη ώρα αναίρεσε βιαστικά την απόφαση του λέγοντας τους πως ο εχθρός του παρέμενε μονάχα εκείνος κι όχι αυτή !
Ξημέρωσε για τα καλά χωρίς να εχει νέα του έμεινε άγρυπνη όλη νύχτα περιμένοντας να ακούσει το κλειδί να περιστρέφεται στην κλειδαριά .
Επιθυμούσε όσο τίποτε να τρέξει να κρυφτεί στην αγκαλιά του κι να μην βγεί ποτέ από εκεί μέσα να χανόταν στα μάτια του αναζητώντας την χαμένη ασφάλεια της.
Αναρωτήθηκε χιλιάδες φορές το ίδιο βράδυ αν την εγκατέλειψε μα πάντοτε κατέληγε στο ίδιο πρόσημο δεν θα μου το έκανε ξανά είχε βεβαιωθεί πλέον .
Ήταν ήταν δοσμένος εκατό τα εκατό δεν θα πισωγυριζε πλέον στην οικογένεια τους δεν θα επιθυμούσε να την ξαναπληγώσει .
Ώστε λοιπόν τόσο απλό φάνταζε πλέον να τον εμπιστευτεί ; Ενώ στο μυαλό της είχε πλάσει ένα γιγαντιαίο εμπόδιο ανάμεσα τους που απειλούσε να τους χωρίσει .
Άρχισε να βημάτιζει νευρικά πάνω κάτω παρατηρώντας το τραπέζι δίπλα της να της υπενθυμίζει πόσο ωραία θα περνούσαν την βράδια τους αν δεν άνοιγε το στόμα της .
ESTÁS LEYENDO
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romance《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...