Κεφάλαιο Έβδομο - Λεπτές Ισορροπίες

1.1K 114 75
                                    

Νόμιζε πως ζούσε ένα  ονειρο όλη της η στεναχώρια μεσα σε λίγα λεπτά είχε μετατραπεί σε μια απέραντη ευτυχία.

Τόσο μεγάλη που ούτε την φανταζόταν  μόλις είχε δεχτεί την πρόταση γάμου που το πρωί ειχε πολλάκις απορρίψει  ολά συνέβαιναν πόλυ γρήγορα για να μοιάζουν αληθινά .

Αν ήθελε να είναι μια υπέρλαμπρη νύφη θα έπρεπε να τρέξει πολύ ώστε να είναι όλα έτοιμα μεσα σε τοσο μηδαμινό χρονικό διάστημα.

Αναλογιζόταν με θέα τα άστρα  ξαπλωμένη επάνω στο βρεγμένο κορμι του επιτέλους κατάφεραν να συζητούν ήρεμα και όμορφα χωρίς περιττές εντάσεις και αψιμαχίες .

《Ελπίζω να είμαστε οσο ευτυχισμένοι νιώθουμε απόψε κι κατα την διάρκεια του γάμου μας τι λες κι εσύ ;》ρώτησε ενθουσιασμένη χαζεύοντας το πρόσωπο του .

《Κρίστιαν;..》επανέλαβε  αντιλαμβανόμενη πως κι εκείνος με την σειρά του ειχε αποκοιμηθεί στην άμμο.
Άλλωστε ποιός δεν θα επιθυμούσε για κρεββάτι θάλασσα και για σκέπασμα έναστρο καλοκαιρινό ουρανό ;

Το φεγγάρι απο ψηλά φώτιζε τον έρωτα που γεννιόταν ανάμεσα τους ξεσκεπάζοντας τον πόθο που πλανιόταν ανάμεσα με τον πιο άγριο τρόπο .

Έκανε όνειρα πλημμυρισμένη απο ευτυχία δίχως να παίρνει τα μάτια της απο εκείνον έστελνε ενδόμυχα χιλιάδες μικρές ευχές στα αστέρια.

Δεν θα άφηνε τους φόβους να την επηρεάσουν απόψε ουτε τις ενοχές και τους δισταγμούς προς το παρόν τους ειχε κλειδώσει εξω απ την ψυχή της.

Κόυρνιασε πλάι του πλέκοντας τρυφερά τα δάκτυλα της στα βρεγμένα μαλλιά του αποκοιμήθηκαν ξανα κι οι δύο τους εκει πλάι στο κύμα που δρόσιζε τα κορμιά τους.

Δεν είχε ξημερώσει για τα καλά ακόμη την ώρα που άνοιξε τα ματια του ένιωθε πιασμένος παντού το δεν βρισκόταν στο κρεββάτι του.

Ύστερα επανέφερε στο νου τι είχε συμβεί ανάμεσα τους το προηγούμενο βραδύ ανάμεσα σε εκείνον και την Μαρίνα .

Γύρισε και την κοίταξε  οσο κοιμόταν τα  κατσαρά μαλλιά της είχαν πέσει μπρός στα μάτια κρύβοντας το μισό της πρόσωπο είχε χαμόγελο ζωγραφισμένο στα ροδαλά της χείλη .

Μα δεν είχε χρόνο για ονειροπόληση πλησίαζε η ώρα να φύγει για την εταιρεία ήδη είχε λείψει μια ημέρα αφήνοντας πίσω του χιλιάδες πρότζεκτ ανοιχτά .

Βάλθηκε να την ξυπνήσει οσο πιο όμορφα γινόταν αρχικά χάιδεψε  τρυφερά τα μαλλιά κι την φίλησε απαλά στα χείλη .

Στα Άδυτα της Καρδιάς σουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang