Μα ποιος νόμιζε πως ήταν και την αποκαλούσε αγάπη του εφόσον εκείνη δεν θυμόταν τίποτα ;
Τον περιεργάστικε εξεταστικά απο πάνω μέχρι κάτω προσπαθώντας να σκάλισει βαθειά μες το μυαλό της αναζητώντας ακόμη κι την παραμικρή ανάμνηση .
《Είμαι ο Ντρέικ ..δεν γίνεται να με ξέχασες Μαρίνα κάποτε μονάχα εμένα αγαπούσες !》
Η φυσιογνωμία του της φαινόταν γνώριμη μα αδυνατούσε να τον αναγνωρίσει μα για ποια αγάπη της μιλούσε;
« Με συγχωρείς εαν φάνηκα αγενής μαζί σου με κάνεις να αισθάνομαι άβολα . Μα καλά περιμένεις τόση ώρα να με συνοδέψεις στο πάρτυ ενω ξέρεις πως άυριο παντρεύομαι. Σε γνωρίζω ;»Τα λόγια της πράγματι πάγωσαν την έπαρση που τον διακατείχε αφου τον έστησε κυριολεκτικά στον τοίχο .
Μα πως κατάφερε να τον ξεπεράσει τόσο ώστε να παντρεύεται έναν άλλο άνδρα ; Κάποτε του έδινε υποσχέσεις αιώνιας αγάπης ;
Προτού ο ίδιος της ανακοινώσει σκληρά κι αιφνίδια πως θα έφευγε για μεταπτυχιακό στην Αγγλία .
Την καταρράκωσε το θυμόταν ολοκάθαρα τα θλιμμένα της μάτια που έσταζαν δάκρυα σε αντίθεση με σήμερα που έλαμπαν ξανά απο το φως του έρωτα.
Με την ανωριμότητα που τον διακατείχε τότε την άφησε πίσω του κι μετάνιωσε οικτρά .
Αν κι την αγάπησε με ολο του το είναι του θύμωσε πολύ αρνιόταν να του μιλήσει πεισματικά παρα τις αλλεπάλληλες προσπάθειες του για 2 ολόκληρα χρόνια.
Φθάνοντας στο σημείο να την κοιτάζει ευθεία μέσα στα ίδια αυτά μάτια που τον ατένιζαν με λατρεία κάποτε σήμερα
καθρεπτιζόταν αδιαφορία .Έρωτας για έναν ξένο ! Ταξίδεψε προς στιγμήν στις αναμνήσεις μα εκείνη αντίθετα έδειχνε τόσο βιαστική ουτε βλέμμα δεν του έριξε .
«Ομολογώ πως εχεις δίκιο. Μα εμείς πάντα ετσι είμασταν μεταξύ μας. Γνωριζόμαστε απο παιδιά .
Μάλιστα κάποτε υπήρξαμε ερωτευμένοι πως μπόρεσες να ξεχάσεις ; Μην τον παντρευτείς . Μου ορκίστηκες να με αγαπάς θυμήσου !Σε χρειάζομαι Μαρίνα !» τον άκουγε σοκαρισμένη άλαλη .
Δεν ειχε γνωρίσει αλλον άνδρα εκτος απο τον Κρίστιαν απο την πρώτη στιγμή που είχε ξυπνήσει στο νοσοκομείο.
Και τωρα τι συνέβαινε μάθαινε ετσι ξαφνικά πως υπήρξε ερωτευμένη κι με κάποιον άλλον άνδρα και μάλιστα του έδινε και όρκους ;
CZYTASZ
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romans《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...