Κοντοστάθηκε αποσβολωμένος έχοντας χάσει το χρώμα του κυριολεκτικά δίχως να μπορεί να δικαιολογήσει την ανώριμη συμπεριφορά που επιδεικνύε παρά το τραγικό γεγονός που του ανακοίνωσε.
《 Άσκοπες δικαιολογίες προφασίζεσαι η αλήθεια είναι άλλη πως ποτέ σου δεν με συγχώρησες για ότι σου έκανα απλούστατα με θεωρείς ακόμη τον κακό της υπόθεσης ! Είναι ηλίου φαεινότερο πως δεν με αγαπάς πιά...» κατέληξε θλιμμένα ώστε να καταφέρει να την πείσει να τον κοιτάξει κατάματα επιτέλους
Τον περιεργάτηκε με θυμό αναμεμιγμένο με έκδηλη στεναχώρια που καθρεπτιζόταν ολοκάθαρα στο πρόσωπο της.
« Λύσε μου μια απορία γιατί προσποιήσε τόσο πειστικά πως δεν είσαι πλέον οργισμένος μαζί μου ; Μην ρίχνεις το φταίξιμο μονάχα σε εμένα καθώς για εσένα πήρα αυτήν την απόφαση θέλοντας μονάχα να σε προστατέψω δεν θέλω να έχεις για γυναίκα σου μια άχρηστη ! » πρόφερε με φωνή σπασμένη καθώς τα λόγια της τον κομμάτιασαν μονομιάς .
" Τι είδους σκέψεις κάνει για τον εαυτό της ; Τόσο άσχημα νιώθει λοιπόν..πως μπόρεσα να παραβλέψω την άσχημη ψυχολογία της.."κατηγόρησε ενδόμυχα τον εαυτό του πασχίζοντας να μην βουρκώσει.
«Μην μιλάς έτσι για εσένα δεν ισχύουν όσα πιστεύεις ! Άγαπη μου τι λες μήπως έχασες τα λογικά σου ;
Δεν με νοιάζει να κάνω παιδιά έχουμε ήδη μια κόρη και μου φτάνει είσαι η γυναίκα που αγαπάω Μαρίνα ! Είμαι ερωτευμένος αθεράπευτα μαζί σου άραγε μετά απ αυτήν την αποκάλυψη θέλεις ακόμη να φύγεις απλα κι μονο από ανούσιες ενοχές να διαλύσεις ένα γάμο που πέρασε από σαράντα κύματα ;» φώναξε με όλη του την δύναμη μήπως τελικά την μεταπείσει η ίσως αφυπνίσει .« Μ αγαπάς ; » πρόφερε ξέπνοη έχοντας γλυκάνει αυτομάτως η όψη της μια λέξη και όλα άλλαζαν ξάφνου έπαιρναν ξανά χρώμα κάτι σκίρτησε μέσα της μα προσπάθησε να το καταπνίξει .
Η καρδιά της αναζωογονήθηκε θυμίζοντας χώμα ξερό διψασμένο για νερό που το ποτίζει αξαφνα μια δυνατά μπόρα που επανέφερε την ζώη με τι δύναμη να του πει αντίο τώρα ; αναρωτήθηκε μπερδεμένη.Μα για άλλη μια φορά η δυσπιστία εισχωρήσε ανάμεσα τους ακόμη και μπροστά σε τούτη την σπάνια εξομολόγηση ψυχής από μεριάς του . "Αποκλείεται έτσι το λέει για να με πείσει να μην τον εγκαταλείψω.."
βεβαίωσε στον εαυτό της εμμένοντας στην απόφαση της.
ESTÁS LEYENDO
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romance《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...