《Σε παρακαλώ ! Ειλικρινά σου λεω την αλήθεια μπορεί να είμαι ταλαιπωρημένη .
Κι τα ρούχα μου όπως λές βρεγμένα αλλα η βροχή όπως είδες κι μόνος σου δεν έχει σταματήσει .
Χθες καθώς περίμενα στην είσοδο να μου ανοίξει η μητέρα μου βράχηκα αυτό ειν ολο . Για όνομα του θεού μην φωνάζεις θα ταράξεις την Αφροδίτη είναι πολύ άσχημα .
Αλήθεια πως πέρασε το βράδυ της ;»ρώτησε ανήσυχη πασχίζοντας να τον κάνει να δεκτεί την αλήθεια για την ώρα χωρίς να αναγκαστεί να του δωσει περαιτέρω πληροφορίες .« Μπα θυμήθηκες κι την άρρωστη τώρα ε ; Οτιδήποτε για να με αναγκάσεις να ξεχάσω πως ξενοκοιμήθηκες χθες βράδυ ! Τελικά δεν σου το είχα αναγνωρίσει μα εισαι πολύ καλή στο θέατρο. Να το κάνεις επάγγελμα θα σε οδηγήσει σε μεγάλη καριέρα αλλα φυσικά τι περίμενα από εσένα.
Όλες οι γυναίκες την ίδια ψυχή έχετε ψοφάτε για μεγαλεία κι αμύθητα πλούτη μα ποτέ δεν αρκεί μονάχα ένας άνδρας για να καλύψει τις φιλήδονες ορέξεις σας .
Μαζί μου όμως καμία δεν έχει τολμήσει να παίξει μιας κι ποτέ μου δεν αγάπησα ! Μην περνίεσαι για έξυπνη διότι ούτε να καλυφθείς δεν πρόλαβες ..!»συνέχισε ακάθεκτος να εκτοξέυει κατηγορίες κατάμουτρα με περίσσια σκληρότητα .Όση δεν είχε ξανά βιώσει στην ζωή της τα μάτια του πετούσαν σπίθες οργής το σώμα του ταλαντευόταν από θυμό κι ένα άλλο αδιόρατο συναίσθημα ίσως κσι μίσος .
Τον κοίταξε κατευθείαν στα μάτια δίχως το φόβο η την ντροπή που πάσχιζε να της προκαλέσει «Ας είμαστε επιτελους ειλικρινείς μεταξύ μας . Ολο αυτο το επεισόδιο φαντάζει η τέλεια αφορμή που αναζητούσες για να τελειώσεις τον γάμο που σου κάθεται βάρος εδώ κι καιρό .
Έπαιξες ,διασκέδασες , πήρες ότι ήθελες από εμένα κι πλέον γυρίζεις σελίδα .
Μπορείς εάν θέλεις να μάθεις την αλήθεια αρκεί να τηλεφωνήσεις στην μητέρα μου θα σου διαβεβαιώσει..το πόσο σε απάτησα ! Μα φυσικά δεν περίμενα κι εγω από εσένα τον άρχοντα της υποκρισίας κατι καλύτερο ! Φορτώνεις σε εμένα περίτεχνα τις δικές σου αμαρτίες μιας κι ήδη πιστεύω πως βρέθηκε η επόμενη υποψήφια για το κρεββάτι σου . Οταν εσυ έλειπες βράδια ολόκληρα ολον αυτό τον καιρό εγω δεν σε κατηγορούσα για τίποτα . Καλωσόριζα στοικά οσα ψέματα μου έλεγες ενώ γνώριζα πολύ καλά την πραγματικότητα !.»ξέσπασε κι εκείνη με την σειρά της .Τα λόγια της προκάλεσαν την έντονη αντίδραση του .
«Ώστε ήξερες τι έκανα κι που ήμουν εγω ενώ δεν μιλούσες ετσι ; Φυσικά όμως δεν ενδιαφέρθηκες ποτε να με ρωτήσεις ! Ήσουν τόσο σίγουρη πως διασκέδαζα με άλλες γυναίκες !
Δεν οφείλει να συζητάμε άλλο .Δεν θα σου δώσω τις εξηγήσεις που καίγεσαι να μάθεις .Όσο για την μητέρα σου για κανένα λόγο δεν θα την ανακάτευα είναι μαθηματικά βέβαιο οτι θα σε κάλυπτε όπως ειν φυσικό .Λοιπόν αρκετά σπατάλησα τον πολύτιμο χρόνο μου μαζί σου κανε ότι θέλεις καλή σου τύχη από δω κι στο εξης !» πρόφερε αμείλικτα ενω φορούσε βιαστικά το σακάκι του .
YOU ARE READING
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romance《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...