"Κοίταξε Κρίστιαν πόσο κακό της κανείς κάθε μέρα οσο επιμένεις σε αυτο το άνοστο αστείο " διαπίστωσε με αντίπαλο τον εαυτό του .
Σηκώθηκε από την θέση του
γονάτισε δίπλα της κρατώντας της σφικτά το χέρι .
«Λυπάμαι ειλικρινά που σε κάνω τοσο δυστυχισμένη δεν σου αξίζει .
Εάν θέλεις κανονίζουμε να λήξει νωρίτερα αυτό το ψέμα δεν εχω μάθει να αγαπάω .
Συνήθισα να είμαι αυτό που βλέπεις σκληρός σαν ατσάλι με πέτρινη καρδιά μα παρόλα αυτά μην μου το κάνεις αυτό.
Οσο κακός κι να μαι τα δάκρυα σου αγγίζουν μια λεπτή χορδή της ψυχής μου οσο υποκριτικό κι αν ακούγεται..»Το βλέμμα της ξεχείλιζε παράπονο κι έκδηλη στεναχώρια αφέθηκε ελεύθερη στο κύμά θλίψης που την είχε καταπλακώσει δίχως να του κρυφτεί .
« Τι θέλεις τότε από εμένα ; Πες μου καθαρά επιτέλους χωρίς περιστροφές ! Αφου όπως λες σε αγγίζουν τα δάκρυα κι η δυστυχία μου κάνε κάτι για να ανατρέψεις ολη αυτήν την κατάσταση. Δεν ειν λύση το διαζύγιο μόλις παντρευτήκαμε !
Το μέρος ειναι μικρό το σκάνδαλο θα ναι τεράστιο δεν αντέχω να κουβαλάω κι άλλο βάρος στις πλάτες μου .
Επιθυμώ να ξεφύγω αθόρυβα. Καταλαβαίνεις ποσο κακο μου κάνατε ολοι σας ; » φώναξε θυμωμένη .Ανεπαίσθητα την τράβηξε στην αγκαλιά του κι την άφησε να ξεσπάσει σαν ηρέμησε λιγάκι χάιδεψε με την άκρη του δακτύλου το μάγουλο της προστατευτικά .
« Εσένα θέλω δική μου μόνο !
Δυστυχώς όμως ειμαι βέβαιος πως δεν θα μπορέσω ποτέ να σε αγαπήσω.
Ξέρω ότι ειναι σκληρό κι δεν σου αξίζει αλλα ετσι γεννήθηκα και δεν γίνεται να αλλάξω .Οσο για το σκάνδαλο ότι κι αν κάνουμε δεν θα σταματήσουν οι γλώσσες να μιλούν αφότου δημοσιοποιηθεί το διαζύγιο. 》《Που θες να καταλήξεις ;》
《 Μπορούμε να χωρίσουμε αθόρυβα κρατώντας το μυστικό απ όλους αρχικά ύστερα βλέπουμε. Θέλω ειλικρινά να ξεφύγεις από αυτό το μαρτύριο .
Θα μιλήσω με τον δικηγόρο μου σήμερα κιόλας μόλις απομακρυνθείς με ασφάλεια θα γίνουν γνωστά όλα ..!»Τα λόγια του τρύπησαν την καρδιά της σαν βελόνα άραγε τι ζητούσε κι η ίδια από τον σύζυγο της ;
Εκείνος φρόντισε να είναι ξεκάθαρος απέναντι της οσον αφορά τον εαυτό κι τα ανύπαρκτα συναισθήματα του.Μάλιστα δεν δίσταζε να της προτείνει με απίστευτη ευκολία να χωρίσουν προτόυολοκληρώσουν μια εβδομάδα .
Χωρίς να πάρει περαιτέρω δημοσιότητα μια τελετή που ένωσε τις ζωές τους αιώνια ενώπιον θεού και ανθρώπων .
YOU ARE READING
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romance《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...