Περιφερόταν ως άγριο θεριό στο δωμάτιο θυμωμένη καθώς παραλληλα
παράλληλα παρακολουθούσε απ το μπαλκόνι της τον Κρίστιαν με το μωρό .Μόλις είχαν ξεπροβάλει στην ηλιόλουστη αυλή και κάθονταν στο στρογγυλό γυάλινο τραπέζι με τις αναπαυτικες σιδερένιες καρέκλες.
Χαμογελούσε και αστιευόταν με το προσωπικό πράγμα που ουδέποτε είχε πράξει το λιγοστό χρονικό διάστημα που διέμενε κάτω απ την ίδια στέγη.
《Αργά αποφάσισες να αλλάξεις..》μονολογούσε παρακολουθώντας εξεταστικά την ευλάβεια που περιποιούνταν την μπέμπα.
Φρόντισε να ταΐσει εκείνη πρώτα ενα γεμάτο μπουκαλάκι γάλα παρά να περιποιηθεί τον εαυτό του τρώγοντας απ τα καλούδια έμπροσθεν του .
Ομολογουμένως η τρυφερότητα που πήγαζε απ την άλλοτε κλειδωμένη καρδιά του θα τολμούσε να την λυγίσει παλαιότερα οχι όμως και σήμερα.
Εξαγριώθηκε δε εντελώς σαν αντικρίσε την γιαγιά της να κάθεται πλάι του στο τραπέζι χαμογελαστή και ευδιάθετη σαν να μην συνέβαινε τίποτα .
Αν και γνώριζε εξαρχής την αδυναμία που έτρεφε προς το πρόσωπο του δεν μπορούσε να παραβλέψει το γεγονός πως εμφανώς επικροτούσε τις βουλές και τις προσταγές του εναντίον της .
Αφου παρα τα λεγόμενα της δεξ εναντιώθηκε κάθεται και απολυταρχικά στην απόφαση να της πάρει δια της βίας το μωρό .
Δεν θα παρέμενε θεατής δίνοντας τους χώρο για περισσότερες συνομωσίες κι όμως ναί έφθασε στο σημείο να υποπτεύεται το ίδιο της το αίμα .
Εισέβαλε ως σίφουνας στο εσωτερικό πετώντας σαν σκουπίδι σε μια γωνιά την λευκή πετσέτα .
Βάλθηκε να ντυθεί οσο πιο γρήγορα μπορούσε νιώθοντας τον κλοιό να σφίγγει ολοένα γύρω απ το λαιμό της σαν η μικρή βρισκόταν στα χέρια του .
Φόρεσε ενα μπλέ απόχρωσης τζίν παντελόνι συνδυάζοντας το με μια φούξια ανοιξιάτικη κρουαζέ μπλούζα βούρτσισε βιαστικά τα νωπά μαλλία της κι ξεκίνησε να κατεβαίνει.
ESTÁS LEYENDO
Στα Άδυτα της Καρδιάς σου
Romance《Κρίστιαν τι μυστικά φυλάς άραγε στην κλειδωμενη σου καρδιά ..》καπως ετσι ξεκίνησε το ταξίδι μου κοντά σου θέλοντας να σε εξερευνήσω..να σε σαγηνέυσω.. Στην καρδιά του Μανχάταν ενας πανίσχυρος γοητευτικός δον Ζουάν μα συνάμα ορκισμένος εργενης επιχε...