Her zaman bir hayalimdi kitap yazmak.Her canım yandığında oturup yazmak isterdim. Insanlarin benim hikayemi bilmesini okumasını dilerdim. Şimdi ise o hayalim gerçekleşiyor. Bir kitap yazıyorum. Belkide bir kitap değil, birkaç hayat yazıyorum.
Çok cabalayip 'hic' olmanın, kazandim sanip kaybetmenin, sonsuz guvenin yerle bir olmasinin, hayallerin canlandirilamamasinin ve zamanın...Herşeyin İNADINA yazıyorum bu kitabi. O zaman SONSUZ GÖKYÜZÜ ne inanarak şimdi basliyoruz. ♡♡♡***
1.BÖLÜM"ARKADAŞLARIM"
Merhaba ben Kumsal. 17 yaşındayım. İzmir 'de eğlenceli ve çok sevdiğim ailemle yaşıyorum. Ve bugün yazlık evimize gideceğiz. Her yaz geldiğinde böyle yaparız. Her seferinde de aynı şeyleri yaşarız. Deniz , havuz, arkadaşlar ha bir de limonata. Bu yaz yazlık evine arkadaşım Rüya'yıda götürüyoruz . Arkadaşım değilde daha çok kardeşim gibi. Neyse hadi hikayeye geçelim.
"Kızım Rüya'yı arada aşağıya insin. Baban bizim eşyalarımızı koydu bile." diye seslendi annem. O sırada Rüya zaten aşağıya inmiş bagaja eşyalarını koyuyordu.
"Menekşe teyze ben aşağıya indim bile." kıkırdayarak anneme cevap verdi Rüya. Eveeet, eşyalar yerleşip arabada yerler alınınca yola çıktık. Hiçbir şeyden haberimiz olmadan Rüya'yla arka koltukta kıkırdaşıyorduk.Arada sırada "of çok sıkıldım" diyorduk ama alt üstü 1-1,5 saatlik yola çıkmıştık. Alaçatı'ya gidiyorduk.
Yarım saat sonra yazlık eve vardık. İki saat sonra eşyalarımı yerleştirmiş odamdaki camdan dışarıya bakıyordum. Yanımızdaki yazlık en sonunda satılmıştı sanırım. İçinde insancıklar dolaşıyordu. Yok canım ben bir psikopat değilim. Tabii onları izlemiyorum. Sadece gördüm. Ama dikkatimi çekti ve merak ediyordum.
Rüya arkamdan annemin dün yapmış olduğu elmalı turtayı yerken "Sana yemin ediyorum hayatımda böyle bir turta yemedim. Çok lezzetli!" diye mırıldandı. 'Rüya kızım sen iyi misin?Niye yoklukta gibi davranıyorsun?' diye soğuk ve salakça bir bakış attım. Bunu anlamış olmalı ki turtayı masaya bırakıp yanıma geldi.
"10 dakikadır dışarıyı izliyorsun ne var orada?" dedi.
"Karşı yazlığa birileri taşınmış ona baktım." dedim.
Bizim klasik Rüyamiz hemen söze atılarak "O ooo evleridemi gözetlermiş, oyş yerim ben seni!" dedi saçlarımı okşarken.Ben o sırada yatağıma oturmuş Rüya'nın klasik hareketine tepki vermiyordum.
"Rüya canım kardeşim bak saat 5. Senin şu filmin başlamadı mı? Hadi sen onu izlemeye git bende şarj aletimi alıp geleyim hadi canım, hadi güzel arkadaşım."
"Ya sen bayağı bayağı kovuyorsun beni. Neyse ben gidiyorum.Seni 3'lümüzle bırakıyorum. Haydi byebye."diye mırıldanarak kapıyı kapatıp aşağıya indi.Benim aklımda ise 'o evde üç tane insancık mı yaşıyor?, Peki niye o evdeler?, Niye üç kişiler?' diye garip ve amaçsız sorular geçiyordu. Birkaç dakikadır onları izliyordum ama hiç saymamıştım. Rüya'nın gönlünü almak ve keyif yapmak amacıyla az sonra aşağıya inip birkaç waffle hazırladım. Rüya onlara dayanamazdı. Ben bunu biliyordum.
Waffle'ı yaptıktan sonra Rüya 'nın yanına gittim ve zevkle tatlılarımızı yedik. Birkaç film izledikten sonra saate baktık. Saat 9 'a geliyordu. Anneme haber verip odamıza çekildiğimizde hala camımdan karşı evi izliyordum. Rüya unicornlu şortunu ve şortuyla uyumlu tişortunu giyip yatağının içinde kitabını okuyordu. Sessizliği bozup konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
eskiz
Teen FictionKumsal baş karakterimiz, yazın tanıştığı kişilerle ve en yakın arkadaşı Rüya ile bir çok acı verici aynı zamanda gerçek olaylar yaşıyor ve asıllar kafa karıştırıyor. Bu çocukça yazılmış bir watty hikayesi değil evet belki düzenlenmeli ama bu kitaba...