2. BÖLÜM-"GÖKYÜZÜ"

123 21 9
                                    

Tekrardan merhaba lar arkadaşlarım.Birinci bölümü 68 kisi falan görmüş. Ama nedense 9 oy var. Lütfen okuyan her arkadaş oy atabilir mi? Bu benim için önemli.
O zaman 2. Bolumumuze geçelim. Iyi okumalar...:))))

***

2.BÖLÜM

"GÖKYÜZÜ"

Büyük bir esnemeyle uyandım güne. Biliyor musunuz? Saat şu an 12 ve iki saat sonra 3'lümüzle havuzda buluşacağız. Bunu umursamadan balkonuma çıktım. Gökyüzüyle kendimi başbaşa bıraktım.

"Neden gökyüzü? Neden böyle ki hayat?"diye sordum ona. Bana cevap vermedi. Ama ben onun sonsuz mavisine bakıp içimi dökmeye devam ettim. O dünyanın en masum, en güzel, en iç açıcı ve en sonsuz varlığıydı. Bu huzurlu anımı Rüya bozdu.

"Günaydın maviş. Ne yapıyorsun burada?"diye sordu Rüya.

"Günayďın. Yine herzamanki gibi gökyüzüyle dertleşiyorum. "

"Peki o zaman. Şimdi dertleşmeyi bırakıp aşağıya inelim çünkü annen kahvaltıyı hazırlamış."

"Tamam" diye mırıldandım. Ikimizde aşağıya, kahvaltı masasına indik. Herkese selam verdikten sonra masaya oturduk. Annem yine döktürmüş. Gözüme ilk çarpan mıhlama oldu. Çok severimde!

"Ee kızlar bugünkü plan nedir?"diye konuşmaya başladı annem. Rüya annemin sorusuna karşılık verdi.Onlar uzun uzun ve saati saatine plan yaparlarken bizde babamla sohbet ediyorduk. Konumuz Rüya'nın doğum günüydü!!!Fısıltıyla konuşmaya başladık.

"Kızım biz Deniz'in babasıyla konuştuk. Organizasyonu hallettik. Senden ne haber?"dedi babam.

"Vallahi baba ben bizim arkadaşlarımıza söyledim birkaç kişi gelecek. Yani bir 10 kişi oluruz." Babamla bu konuyu Rüya'nin duymayacağı bir ses tonuyla konuşup anlaştıktan sonra kahvaltımıza geri döndük. Ben o kadar doymuştum ki anlatamam.

"Peki o zaman biz geç kalmadan kalkalım."diyerek müsade istedi Rüya.

"Çok geç kalmayin." babamin uyarısına "o iş bende."dedim göz kırparken. Rüya ne demek istediğimi anlamamıştı.

Odamizdan plaj çantalarımızı alıp evden çıktık. Öylece konuşmadan havuza doğru yürüyorduk. Rüya bu sırada pespembe çiçekler görďü.

"Kumsal baksana çok şirinler" derken ben hala ayaklarımı izleyerek yoluma devam ediyordum.Sonra aniden bir korna sesi, bir lastik kayması..........

O an öleceğimi düşünürken birisi beni kolumdan tutup kendine doğru çektiğinde bir çift yeşil gözle karşılaştım. Resmen dipdibeydik. Onun nefes seslerini duyabilecek kadar yakındım ona. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. O kolumu sımsıkı tutuyor aynı zamanda gözlerime sert ve endişeli bir şekilde bakıyordu. Bilin bakalım bu kim???DENİZ.

"Kumsal iyi mis-" Rüya cümlesini tamamlayamadan o söze girdi. Hala gözlerime öldürecek gibi bakıyordu.

"Bir daha yola atlama GÖKYÜZÜ. Ölürsün."dedi sertçe. Ben şok ve sinir duyguları içinde onun bu cümlesine onun gibi karşılık verdim.

"Tamam bir daha kendimi yola atmam,teşekkürler. Ama atarsamda gerizekalı olduğumdan değildir. Bil istedim süper cocuk." dedim ve hızla kolumu çektim. Rüya, Yağız ve Arda endişeli bir şekilde bizi izliyorlardı. Rüya'nın bu saçmalığı son vermesi için iyi olduğumu söyledim. Bana sarıldı, bende ona.Bu sahne Yağız'ın sorusuyla son buldu.

eskizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin