Siapakah dia.. Mengapa dia menangis..
Aku sudah bertanya banyak kali soalan yang sama dibenakku..
Apakah aku sudah gilakah.. Menanyakan soalan yang tidak akan dijawab oleh sesiapa dan.. Banyak kali..
Lalu aku bertindak memukul kepala sendiri dengan menggunakan.. Yah..
Menggunakan kamus bahasa inggeris..
Aku memandang sekeliling dan.. Semua memandang ke arah ku.. Ya.. Memang aku sudah gila...
Lalu aku menghentakkan kepalaku di atas meja dan.. Syafiq Imran iaitu.. Lelaki yang ghaib di mata semua orang juga melihatku dengan wajah pelik..
"Haha" Aku tergelak.. Jap.. Boleh pulak aku gelak.. Arghhh.. Apa niyhh..
Firshaa P. O. V off
"Err.. Firshaa.. Kau okay?" tanya Nana ketakutan dengan keadaan Firshaa..
"Ha? Okay aje.." jawab Firshaa sepatah..
Selepas sahaja dia menjawab soalan Nana.. Firshaa terus memandang ke arah rakan sekelasnya.. Yang dia nampak adalah pandangan seperti mereka nampak hantu..
"Hai semua.." disebabkan Firshaa terlalu malu untuk menunjukkan dirinya.. Dia meletakkan kepalanya atas meja..
"Oii.. Kau dah kenapa Firshaa.. Gilerr.. Mental dah" kata Daniel kepada Firshaa..
Arif berkata dengan muka lawaknya "Apabila member sewel be like.. " lalu.. satu kelas gelak..
Sebenarnya.. Firshaa pun tidak mengetahui.. Dari mana punca lawak yang membuatkan kesemua rakan sekelasnya gelak terbahak bahak..
Memandangkan Bahasa inggeris hanya mempunyai satu masa sahaja iaitu 30 minit.. Murid murid mengucapkan terima kasih kepada gurunya.. Lalu gurunya pun keluarlah daripada kelas itu..
Mira P. O. V on
Aku tahu kau perlukan seseorang untuk menolong kau Firshaa.. Tapi.. Kau tak tahu.. Siapa.. Dan aku tahu siapa orang itu..
Orang itu.. Sangat sangatlah dekat dengan kau.. Firshaa..
Aku tahu.. Masalah kau.. Apa yang kau nampak.. Semuanya.. Aku tahu..
Kerana.. Itu adalah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kelebihanku..Mira P. O. V off
Firshaa P. O. V on
Aku harap sesiapa boleh membantu aku untuk mencari kebenaran dan petunjuk kepada ku..
Oh ya.. Aku masih belum membaca lagi surat yang diberikan oleh jin itu.. Apakah yang ditulis agaknya.. Patutkah aku melihatnya??
Adakah aku perlu berkongsi dengan salah seorang daripada rakan ku?
Tidak.. Mungkin mereka akan menjauhkan diri daripada aku apabila mereka mengetahui tentang hal ini.. Tidak.. Aku takkan memberitahu sesiapapun..
Ya.. Dan aku sahaja yang akan tahu akan kandungan surat ini.. Tapi..
Aku takut.. Apa yang perlu kulakukan..
Tiba tiba.. Aku merasakan bahawa seseorang memegang bahuku.. Dengan lembut.. Ternyata ia adalah Mira??
Firshaa P. O. V off
"Hei.. Fikir apa tuh.." soal Mira pendek..
"Eh.. Takde apa lah.. Kenapa kau datang sini.. O.. Aku ada nak tanya something boleh.." tanya Firshaa kepada Mira..
YOU ARE READING
KELAS
על-טבעיMengesahkan tentang seorang remaja perempuan yang mempunyai sixt sense.. Boleh nampak hantu.. Wuu.. Hehheheheh Actually cerita psiko tu.. Errmm.. Terpadam.. Heheh.. Tapi takpe.. Sha buat yang baru.. Tapi sedikit menarik.. Sebab baru je kumpul pengal...