Važiavau link klubo, kuriame buvo Kitė su Aronu. Privažiavus sumokėjau taksisto vairuotojui pinigus ir išlipau. Tai buvo didelis laivas ant kurio buvo parašyta Péniche Concorde Atlantique. Įėjus į laivą mane pasitiko tranki muzika ir įvairių spalvų prožektoriai. Įėjus į klubą pradėjau ieškoti Kitės, tokiam kiekį žmonių jos nesimatė.
Pradėjau grūstis prie baro. Nors jis buvo pilnas žmonių, vieną laisva vietą radau ir ten atsisėdau.
- La tequila.1- pasakiau barmenui, kuris aiškiai nužiūrinėjo mane akimis.
- D'accord,2- atsakė jis vis dar rydamas akimis kiekvieną mano apnuoginta odos lopinėlį. Tačiau prisivertė atplėšti nuo manęs akis ir pasiėmęs stiklinę pripylė tekilos.- S'il vous plaît,3- padavė jis.
- Melisa? Sveika. Kitė tavęs visur ieškojo.
- Aronai. Sveikas. Koks sutapimas aš irgi jūsų ieškojau.- Aronas paėmė mane už rankos, kad per minę žmonių nuvestų prie stalelio.- Kite!- sušukau pamačiusi draugę.
- Melisa!- išsiviepusi iki ausų atsistojo Kitė ir apkabino mane.
- Aš vidur jūsų ieškojau.
- O mes tavęs.- pasakė Aronas. Atsisėdome prie staliuko. Atsigėriau savo tekilos. Kitė kokteilio, o Atonas viskio.
- Na, kaip sekėsi su prezidentu?- pasiteiravo Aronas.
- Filipė labai malonus žmogus. Jis paaukos dešimt tūkstančių fondui.
- Oho... Na ir pinigai. Aš tiek per metus uždirbu.
- Nenusišnekėk Kite. Tu uždirbi dvigubai daugiau. Juk esi mano asistentė.
- Nu gerai, dvigubai. Bet čia labai dideli pinigai.
- Dideli pinigai - dideliam tikslui.- pasakė Aronas.- Mano manymu mums reikia tai atšvęsti. Išgerkim po pora stikliuku mėlynos degtinės.
- Aš už!
- Na gerai.- sutiko Kitė
Vietoj poros stikliuku išgėrėme dešimtis tokių. Ir po geros valandos jau buvom gerai įkaitę.
- Melisa, tas vaikinas tave nužiūrinėja jau gerą pusvalandį.
- Kuris?- atsisukau jos rodoma kryptimi. Ir pamačiau ne ką kitą, o tą barmeną, kuris priėmė mano tekilos užsakymą.- Jis?- parodžiau pirštu į jį ir atsisukau į draugę.
- Aha.
- Jis barmenas.
- Na ir kas?
- Barmenas. Rimtai?
- Juk miegosi ne su profesija, o su išvaizdžiu, raumeningu vyruku, kuris neatitraukia nuo tavęs akių.
- Nu gerai pripažįstu jis nėra prastas. Bet...
- Kas bet? Gal čia jo draugo klubas arba jo. Dėl to ir stovėjo už baro.
----------------------------
1 Tekilos.
2 Gerai.
3 Prašom.
YOU ARE READING
Viena naktis - naujas gyvenimas
RomanceMelisa visada norėjo vieno dalyko - šeimos. Tačiau jos neteko, o tapti vėl su kažkuo šeima, vėl kažką mylėti ji bijojo, todėl pasirinko kitą kelią, tą, kuris veda į kasnakt vis kito vyro glėbį... Skausmas, viltis, klaidos ir gailestis dėl jų, kančia...