38 SKYRIUS

171 9 0
                                    

- Kažkada seniai buvau labai laiminga mergaitė...-pradėjau pasakoti.

Niekada nemaniau, kad šią istoriją kažkam papasakosiu pilną. Nuo pradžios iki pabaigos. Galvojau, kad kai pasakosiu man skaudės arba bus negera, bet taip nebuvo. Jaučiausi taip lyg atsiverčiau labai brangiam žmogui.
Be pasakojant kelis kartus buvau užstrigusi, bet paskui vėl tęsdavau. O Serkanas labai įdėmiai manęs klausėsi. Laikė suspaudęs savo delnais mano ranką ir nepaleido. Kita ranka šluostė mano skruostais bėgusias ašaras, bet niekada nenutraukė. Kuo daugiau papasakodavau, tuo lengviau jaučiausi.
Baigusi pasakojimą nunarinau galvą ir kelis kartus įkvėpiau pilnus plaučius oro. Tuomet vėl pakėliau galvą ir sužiūriu į jį.
Serkanas žvelgė į mane. Jo akyse mačiau užuojautą ir džiaugsmą. Džiaugsmą už tai, kad jam atsivėriau ir papasakojau savo istoriją.

- Ar dabar, kai viską žinai, vis dar nori mane vesti?- tyliai ir lėtai paklausiau.
- Žinoma! Dabar net dar labiau noriu tave vesti! Aš myliu tave. Ir dabar
įsitikinau, kad tu myli mane.- aš į jį pasižiūrėjau ir suraukiau antakius.- Kol kas gali to nesakyti. Bet aš žinau.

◇◇◇

Stoviu prieš veidrodį ir matau nuostabų savo atvaizdą. Ilga, balta suknelė su daugybe nėrinių. Suknelės kaklas ir rankovės yra permatomos ir išsiuvinėtos. Nugara nuo kaklo iki nugaros galo nuoga, o toje vienoje suknelės kraštai išsiuvinėti. Suknelės galai tęsiasi per žemę tris su puse metrų.
Mano rudo šokolado spalvos plaukai buvo susukti į dideles garbanas. Dalis plaukų gražiai supinti į kasą ir pakelti, kad būtų už ko užkišti nuometą.

- Melisa?- į duris pasibeldė Kitė.
- Užeik.

Kite pravėrė duris ir užėjo į kambarį.

- Tu atrodai stulbinamai!- nudžiugo ši.
- Ačiū.
- Taip noriu tave apkabinti, bet negaliu, nes kitaip sugadinsiu tavo makiažą.

Ji suėmė mane už rankų. Ir iš jos veido išsprūdo ašaros išdavikės.

- Taip džiaugiuosi, kad tu čia.- pasakiau suspaudusi draugės plaštakas.
- Aš irgi labai laiminga! Kai ką tau atnešiau.
- Ką?
- Kai ką skolinto, seno ir mėlyno.

Ji padavė man plaukų segę su kuria susegamas nuometas. Tai buvo sena, sidabrinė sage su mėlynais kristaliukais.

- Gali įsekti?- paklausiau draugės ir atsisėdau prie staliuko.
- Žinoma.

◇◇◇

Dabar žinau ką reiškia meilė, ką reiškia mylėti taip, lyg galėtum padovanoti jam visą pasaulį. Dabar žinau, ką reiškia pasitikėti, juk to neturėju labai daug metų. Ir nors
savo vestuves dabar įsivaizduočiau kitaip. Vis tiek esu laiminga. Net jei viskas būtų kitaip. Jei būtų kitaip nuo pat pradžios. Mano šeima būtų gyva. Aš būčiau baigusi gydytojos mokslus. Londone būčiau susipažinusi su savo princu. Tai galbūt dabar mano tėtis mane vestų prie altoriaus, o ne Aronas.
Daugybė į mane žiūrinčių žmonių. Pusią iš jų vyrai, kurie vilki tradicinius JAE drabužius. O moterys vilki gražias ilgas sukneles. Pusią žmonių pažystu. Čia atvyko Prancūzijos karalius Filipas su žmona Sesilija, Jordanijos karalienė Haira su vyru Nikolu ir dukterimis Stefe ir Džeine, Švedijos karalius Povilas su žmona Viktorija ir dukra Maja, Mišelė ir Barakas Obamos.Taip pat dalyvavo kiti įžymūs žmonės. Daugybės šalių prezidentai, ar tiesiog miestų
merai.

◇◇◇

Melisa ėjo raudonu kilimu iki altoriaus. Nors Serkanas yra musulmonas, o Melisa katalikė. Ir jie negali tuoktis pagal katalikų ar musulmonų papročius, nes vienas iš jų turėtų paaukoti savo religiją dėl kito. Todėl jie nusprendė, kad paprasčiau bus sudėti dvi religijas į vieną. Tad šiose vestuvėse bus raudonas kilimas vedantis iki altoriaus ir didelė rožėmis, apelsinų žiedais ir frezijomis papuošta arką. Taip pat stovės kėdės ant kurių sėdės žmonės. Aplink visą teritorija bus išstatytos puokštės su rožėmis,
apelsinų žiedais ir frezijomis.

Prieš valandą ji oficialiai, pagal visas islamo tradicijas ištekėjo už Jungtinių Arabų Emyratų princo Serkano bin Mohamed al Maktoumo. Juos sutuokė imamas. O liudininkais tapo abu Serkano broliai. Nes pagal musulmonų įstatymus tuokiantis turi būti tik jaunavedžiai, imamas ir du laidininkai, vyrai.

Melisai einant iki altoriaus visi sėdintys atsistojo. Juk ji ėjo su prabangiausia suknele, kokią kada nors yra regėjusi. Ant galvos buvo uždėta tiara, kuri pranešė, kad netrukusprieš visus šiuos žmones stovės ne šiaip sau mergina, o princesė. Princesė, kuri jau rytoj bus karūnuota į karalienes ir sedės karaliui Serkanui iš dešinės. Kai rytoj jisvaldys Jungtinių Arabų Emyratų žmones.

Priėjus prie savo princo ji nusišypsojo. Melisa tapo pačia laimingiausia moterimi. Ji gavo viską apie, ką galėjo tik pasvajoti. Ji gavo meilę, kurios nejautė dešimt metų,
jautė šilumą. O svarbiausia nuo šiol, ji turės namus.

◇◇◇

Mano princas buvo nuostabus. Ilgą ir baltą apdarą jis pakeitė į juodą kostiumą. Juk dabar mes pagal katalikų tikėjimą prisieksim vienas kitam meilę. Žodžiai, tiksliau priesaika, kuria turėjome pasakyti vienas kitam buvo labai paprasta.
O man sakant savo priesaiką apsiverkiau. O tuomet kunigas pasakė, kad nuo šiol esame susaistyti santuoka. Ir pridūrė, kad dabar gali jaunikis pabučiuoti nuotaką.
Serkanas pasisuko į mane ir pabučiavo. Bučinys buvo kitoks. Nebereikėjo skubėti, kad kuo daugiau manęs gautų, kol nepabėgau. Juk dabar jau nebepabėgsim vienas nuo
kito, jis – mano, aš – jo. Atšlijas nuo mano lūpų nusišypsojo ir pasakė:

- Dabar tu esi mano princesė.
- O tu mano princas.

Viena naktis - naujas gyvenimasOù les histoires vivent. Découvrez maintenant