Atvažiavęs penketas išlipo iš džipo. Ir iškart buvo pasitikti keturių grėsmingų juodaodžių. Jie buvo apsirengę purvinais suplėšytais drabužiais. Rankose turėjo lazdas su smailiais galais. Už jų matėsi maži iš lentų pastatyti namukai su šiaudiniais stogais. Žmonės susirūpinę žiūrėjo į penketuką.
Ši gentis mokėjo kalbėti angliškai. Na, tai buvo jų gimtoji kalba. Melisa priėjo prie vieno iš vyrų ir pasakė, kad jie atvažiavo padėti. Kad atvežė maisto, vandens, vaistų...
- Tikrai atvažiavote padėti?- paklausė vienas ir keturių vyrų. Jis buvo apsijuosęsbaltą maršką. Plaukai buvo trumpi ir sukti. Akys pilnos rūpesčio saviškiais.
Melisa priėjo prie jo ir suspaudė jo laisvą ranką.
- Taip atvažiavome jums padėti.- pasakė ji ir šiek tiek palaukusi paklausė.- Koks tavo vardas?
- Aš Juga. Genties vadas.
- Malonu su tavimi susipažinti Juga. Aš esu Melisa.
- Meli?
- Gali mane vadinti ir Meli.- nusišypsojusi pasakė ji.- O čia Martin, Hary, Feliksas ir Felicija.- Juga apžiūrėjo juos žvilgsniu ir paėmęs mane už rankos nusivedė į aikštę. Tai – aikštė, kurioje jie švenčia ir šoka. Ji apsupta namelių, o aikštės viduryje yra akmenimis apstatytas ratas. Ten būna uždegama ugnis.
- Ei visi! Čia yra Meli ir jos draugai. Jie atvažiavo mums padėti.- sušuko jis savo žmonėms. Tada atsisuko į Melisą.- Tu sakei, kad turi vaistų, tiesa?
- Taip, turiu.- patikino ji Jugą. Kai tik ištarė šiuos žodžius, jis pradėjo ją tempti į vieną iš namelių. Įvedęs į jį paleido Melisos ranką ir parodė į moterį. Ji buvo liesa kaip pagaliukas, bet laukėsi. Gulėjo ant lovos ir tyliai sau po nosimi kažką kalbėjo.
- Čia mano žmona Čija. Tu turi jai padėti!- pasakė šis atsisukęs į Melisą.
- Aš... aš...- pamačiusi tokį vaizdą ji tiesiog pasimetė. Ji kažkada seniai norėjo būti gydytoja, bet niekada nesimokė. Kaip ji gali padėti pagimdyti kūdikį? Tai neįmanoma!
- Labai prašau padėk jai! Aš netekau jau dviejų vaikų.- nusiminęs pasakė.
Tuomet jo skruostu netekėjo ašarą.- Aš jau netekau pirmos savo mylimos
moters. Prašau, padėk jai.
- Padarysiu viską, ką galiu. Gerai?
- Padaryk viską.
Juga išėjo ir paliko Melisą su savo žmona. Melisa išlėto priėjo prie jos lovos ir atsisėdo šalia jos. Ji vos pramerkė akis ir įsispoksojo į Melisą. Jos akyse matėsi nepakeliamas skausmas, baimė.
- Aš Melisa. Atvažiavau tau padėti. Tu man leisi padėti tau?- išlėto pasakė ji.
Čija palenkė galvą, o tai reiškė, kad ji sutinka. Tuomet Melisa paėmė jos
kaulėtą ranką.- Aš tuoj grįšiu gerai?- Čija vėl sutiko.
YOU ARE READING
Viena naktis - naujas gyvenimas
RomanceMelisa visada norėjo vieno dalyko - šeimos. Tačiau jos neteko, o tapti vėl su kažkuo šeima, vėl kažką mylėti ji bijojo, todėl pasirinko kitą kelią, tą, kuris veda į kasnakt vis kito vyro glėbį... Skausmas, viltis, klaidos ir gailestis dėl jų, kančia...