8 SKYRIUS

250 9 0
                                    

Sveiki visi, tai nauja namo knyga. Tikiuosi ji jums patinka 😊. Šiame skyriuje, kaip ir keliuose ateinančiuose skyriuose yra nelietuvių kalba parašytų sakinių, tie sakiniai yra sunumeruoti, o skyriaus pabaigoje yra išversti nežinomi sakiniai.
Malonaus skaitymo ♥️.
______________________________

- Panele Melisa Andrea Fernández.- pasakė Prancūzijos prezidentas.
- Prašau tiesiog Melisa.
- Gerai, Melisa, labai džiaugiamės galėdami jus paseikinti Paryžiuje.
- Je suis également très heureux de visiter ici.1
- O jūs iš ties puikiai šnekate prancūziškai!
- Na ką jūs. Geriau už mane šneka dauguma prancūzų. Bet dėkoju už
komplimentą.
- Tokiai gražiai merginai kaip jūs yra skiriama per mažai komplimentų.
- Na, dėkoju jums dar kartą.
- Atsiprašau, kad mano šeima negalėjo atvykti jūsų pasitikti, bet jie laukia mūsų namuose.- pasakė Prancūzijos prezidentas Filipas.
- Labai gerai padarė, kad neatvyko manęs pasitikti, nes tada tikrai jausčiausi nepatogiai. Aš nesu kokia princesė, kad manęs atvažiuotų pasitikti visa Prancūzijos grietinėlė.

Filipas nusijuokė ir pasakė savo vairuotojui, kad jau galim važiuoti. Kelionė buvo gana tyli ir jauki. Mašina įsuko į įspūdingo namo kiemą. Visas namas baltas, gal netgi labiau kreminės spalvos. Dviejų aukštų, bet labai didelis. Išlipom iš mašinos ir pasukom link durų. Jas atidarė apkūni pagyvenusi moteris.
- Bonne juurnée 2- priėjus prie manęs pasakė aukšta ir liekna, graži, mielų bruožų moteris. Ji apkabino mane ir pabučiavo į abu žandus.
- Bonjour 3- atsakiau ir nusišypsojau.
- Čia mano žmona Sesilija.- pristatė Felipė.
- Je suis très heureux de vous rencontrer 4. – pasakė Sesilija.
- Je suis également très heureux de vous rencontrer. Pour autant que je sache, vous avez une fille. C‘est vrai?5- paklausiau Sesilijos.
- Oui. Cependant, elle est encore très petite et ne peut pas vous rencontrer. Elle est endormie.6
- Gal jau sėskime prie stalo? Pietūs jau paruošti.- nekantriai paklausė Filipė.
- Žinoma, kaip pasakysit.- atsisėdus prie stalo, pasirodė pora tarnaičių ir jos mums trims atnešė pietus. Lėkštėje buvo didelis kepsnys su daug sūrio,
juodieji ryžiai ir pjaustytos daržovės. Viskas atrodė pasakiškai skanu. Tuomet viena iš tarnaičių įpylė mums Cabernet Franc raudonojo vyno. Tai buvo pusiau saldus vynas. – Prancūzija ir Ispanija mano manymu patys geriausi vyno ir šampano gamintojai.
- Taip ir yra. Šios dvi šalys konkuruoja dėl geresnių ir sodresnių gerymų skonių. Bet kaip mano, prezidento, manymu mes pirmaujame.
- O kaipgi kitaip. Mes ir turime pirmauti.- uždėjusi ranka vyrui ant plaštakos pasakė Sesilija. Visas valgomasis paskendo juoke.

Po pietų Sesilija pasiūlė išgerti žolelių arbatos terasoje. Tad dabar trise jau sėdėjome nuostabaus grožio terasoje apsuptoje nuostabių didelių vijoklių.
- Čia iš ties nuostabu.- pasakiau grožėdamasi vaizdu.
- Man čia labai patinka. Kai tik nusipirkome šitą namą iš karto pasakiau Felipei, kad ši zona bus apkarstyta vijokliais.
- O aš, žinoma būdamas geras vyras sutikau.-pabučiavęs žmonos ranką pasakė Felipė. O aš tuo metu atsigėriau didelį gurkšnį vyno.
- Melisa, aš labai gerbiu jūsų pagalbą skurstantiems.
- Merci beaucoup!7
- Mes pasitarėme su Sesilija ir nusprendėm, kad paaukosim jūsų fondui dešimt tūkstančių eurų.
- Labai dėkoju. Man tai daug reiškia.
- Ne. Mums visiems tai labai daug reiškia.- pasakė Felipė.
- Tai aš jums paliksiu sąskaitos numerius ir tada jūs pervesite pinigus. Tinka?
- Žinoma. Tai per ateinančias dvi dienas pinigai nukeliaus į sąskaitą.
- Puiku.
- Kaip sekasi pasiruošimas šių metų didžiausiam labdaros vakarui? Aš vis
patikrinu socialinius tinklus. Bet niekas nežino kuo šiais metais mus
nustebinsit.
- Būtent dėl to niekas ir nežino, kad visiems būtų staigmena. Kaip žinot tas vakaras yra man labai ypatingas. Jo laukiu kiekvienais metais vis labiau.
- Man atrodo mes visi jo laukiam.- pasakė Sesilija keldama taurę link lūpų.
----------------------
1 Man taip pat labai malonu čia apsilankyti
2 Laba diena
3 Sveiki
4 Man labai malonu su jumis susipažinti
5 Man taip pat labai malonu su jumis susipažinti. Jūs turite dukrą. Tiesa?
6 Taip. Tačiau ji dar yra labai maža ir su jumis susitikti negalės. Ji miega.
7 Labai ačiū!

Viena naktis - naujas gyvenimasOù les histoires vivent. Découvrez maintenant