30 SKYRIUS

173 10 0
                                    

Melisa kaip visada pabudo išpilta prakaito. Akys kaip visada buvo paraudę nuo ašarų. Veidas ištinęs...

◇◇◇

Mėnesiai ėjo, sniegas tirpo, o gėlės po truputį pradėjo žydėti. Buvo pati balandžio pradžia. Melisa per žiemą įrašė keturias naujas dainas. Viena iš jų buvo įrašyta su Londono gražuoliuku Marku Robertsu. Tuomet sausio pirmąją pagal tradiciją ištraukė šalį, kurioje vyks kitas „Baltojo Angelo“ labdaros renginys. Ir atsitiktinai ištraukė Jordaniją. Šiuo metu ten jau vyksta pasiruošimas. Melisa net buvo nuvykusi į svečius
pas Hairą – Jordanijos karalienę – ir aptarė visus svarbius klausimus.

◇◇◇

- Labai graži diena,- pradėjo kalbėti Kitė, ankstyvą popietę.- nežinau ar tu šiandien geros nuotaikos, bet turim tokią temą...
- Nesidrovėk, sakyk.
- Ne, pirma pasakyk kaip šiandien jautiesi?
- Nežinau, manau gerai.
- Vakar nenorėjau tau trukdyti, bet norėjau pasakyti, kad man labai gaila ir jei galiu kuo padėti būtinai taip ir padarysiu. Tu žinai kaip aš tave myliu.
- Kite, žinau, kad mane myli. Aš tave irgi. Vakar jaučiausi prastai. Juk pagal viską vakar buvo mamos gimtadienis.
- Nesiteisink. Nereikia. Aš suprantu. Na, stengiuosi.
- Ačiū. Na, klausk ko norėjai klausti.
- Gavau elektroninį laišką. Jame tu esi kviečiama į Dubajų. Pasisvečiuoti pas Zahir bin Aaban al Maktoumą.
- Ir ko jis iš manęs nori?
- Laiške rašoma, kad pažintis buvo nekokia ir kad jie nori ištaisyti klaidą. Todėl kviečia į savo namus vakarienės ir tuo pačiu pasisvečiuoti Dubajuje. JAE karalius. Jis taip vadinamas Dubajuje, už jo ribų – valdytoju. Bet prieš mėnesį išleido įstatymą, kuriame skelbiama, kad jis visose šalyse bus vadinamas karaliumi. O jo vyresnysis sūnus po kelių metų gali užimti sostą.
- Tai dabar dar turėsiu į jį kreiptis karaliau?- nusijuokiau.
- Ne karaliau, o Jūsų Didenybe.
- Hmm.
- Taip pat rašoma, kad jis nori jus supažindinti su savo šeima. Ir atsiprašyti už jo sūnaus išsišokimą. Jis ypač labai nori tave supažindinti su savo pirmagimiu sūnumi.
- Kas dar?
- Nepatikėsi! Jis dar kartą padėkojo, kad pastatei jo nesubrendusį sūnų į vietą. Jis supranta, kad kažkas anksčiau ar vėliau būtų tai padaręs.
- Vauu! Nesitikėjau, kad už tai gausiu dar vieną padėką. Bet dabar dar geriau jaučiuosi už tai, kad taip pasakiau.
- Aš tau pritariu, tu pasakei tiesą. Bet galėjai ją nutylėti.

Įsivyravo tyla nedidelėje terasoje. Abi merginos sėdėjo apsimuturiavusios storais kombinezonais ir iš terasos grožėjosi dideliais Fernie Alpine Resort slidinėjimo kurorto kalnais. Rankose laikė po didelį puodelį karšto šokolado. Ir bet, kuri kita mergina būtų pasakiusi, kad tai tikra kalorijų bomba. Bet Katerina su Melisa jų
neklausytų ir toliau pasigardžiuodamos gertų karštą gėrimą.

- Tai ką darysim? Vyksim?- tylos neatlaikiusi Kitė paklausė.
- Nežinau. Man nesinori į juos kreiptis pagarbiai, kai nejučiu jokios pagarbos.
- Panele Melisa Andea Fernández, kur tavo manieros ir mandagumas?- piktai pabarė ji.
- Atsiprašau?- nustebusi Melisa pažiūrėjo į Kitę.

Merginos viena į kitą pažiūrėjo dar kelias minutes ir tada suprunkštė. Pradėjo iš širdies kvatotis.
- Na gerai, skrendame.- nustojusi juoktis pasakė Melisa.

Viena naktis - naujas gyvenimasDonde viven las historias. Descúbrelo ahora